Kailis 08.09.2011 17:27:17 | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
velipesonen 08.09.2011 18:00:38 | |
---|
Jee Crimson. Jonnekin katosi Andy McCulloch joka soittaa erittäin hyvin Lizardilla. Offtopic tämä ei ole sikäli että McCulloch edustaa ilmaisua joka ansaitsisi kaikkein suurimman arvonannon mutta nauttii kaikkein pienintä. Michael Gilesin notkeus ja imaginaatio ei pärjää Mitchellille tai McCullochille. Lizard on turhan vähälle huomiolle jäänyt Crimson-lätty, laulaahan sillä Maarit Hurmerinnan kanssa levyttänyt Gordon Haskell, melkein suomalainen siis. Muistinvirkistystä http://www.youtube.com/watch?v=ukvu-CS822Y"Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
|
mukis 08.09.2011 21:45:37 | |
---|
|
mukis 08.09.2011 21:50:39 (muokattu 08.09.2011 21:53:16) | |
---|
velipesonen: Jee Crimson. Jonnekin katosi Andy McCulloch joka soittaa erittäin hyvin Lizardilla. Offtopic tämä ei ole sikäli että McCulloch edustaa ilmaisua joka ansaitsisi kaikkein suurimman arvonannon mutta nauttii kaikkein pienintä. Michael Gilesin notkeus ja imaginaatio ei pärjää Mitchellille tai McCullochille. Lizard on turhan vähälle huomiolle jäänyt Crimson-lätty, laulaahan sillä Maarit Hurmerinnan kanssa levyttänyt Gordon Haskell, melkein suomalainen siis. Muistinvirkistystä http://www.youtube.com/watch?v=ukvu-CS822Y Kiitos tästä! Jostain syystä Andy McCulloch on jäänyt ihan paitsioon mun kuunteluissa - ei ole pitkään aikaan ollut fiilistä musan kuunteluun, mutta nyt on.. Heti ensi nuoteista kuulee, että rummutus osuu syvälle mun fiiliksiin soittamisesta! Edit: Jäätävän hyvä. Hymy korvissa :) |
Kailis 08.09.2011 23:38:26 (muokattu 08.09.2011 23:41:59) | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
uusikaveri 21.09.2011 11:25:01 | |
---|
Törmäsin Spotifyissa pariin keskustelua sivuavaan levyyn. Hiram Bullock Plays The Music Of Jimi Hendrix (2004) on Bullockin saksalaisen big bandin kanssa tekemä, mitcheliaanista Hendrixiä sisältävä levy, jossa rumpalina on Billy Cobham. Toinen mielenkiintoinen levy on Ramatamin eka (1972), jossa Mitchell toimi rumpalina. |
Ernesti 13.10.2011 22:06:53 | |
---|
Ite oon aina tykänny mitchellin soitosta, eritoten just experiencen 2 ekaa studiolättyä on mun mielestä mahtavaa siltä osin. Nuorta riemua kun kerran sitä lähtee.. Tossa hendrix-yhteydessä hienoa soittoa mitchelliltä. Tietynlaista hapuilua ja semmosta ihme paskaa tulee sekaan vuoden 69 tienoilla, johtunee siitä ku pojilla tais olla paikoitellen sakeat mämmit mitä ne veti. Toki sielläkin on hyvää matskua seassa, sitä ei käy kieltäminen. Ja mä tykkään myös miles-aikakauden menosta, mutta näiden kahden vertailu on melkeinpä turhaa kun ne osottaa niin eri suuntiin jo pelkästään sen takia miten kumpikin kaveri soittaa rumpuja. Mitchellin "vika" se on sekin että tulee soiteltua traditional gripillä..:) |
texan 08.09.2018 18:20:09 (muokattu 08.09.2018 18:21:35) | |
---|
Vastataan nyt vanhaan ketjuun. Itse näin ei rumpalina tulee kyllä aina kuunneltua tarkasti rumpuja, vaikka rumpujensoiton teoriasta en tiedä yhtään mitään. Mutta ainahan hyvä rumpali erottuu ja sitähän Mitch ehdottomasti oli, miehen tyyli oli lennokas ja persoonallinen, aina kun Mitchin soittoa kuulee aiheuttaa se mielihyvää. Vähän on mysteeriksi jäänyt miksei Mitch enää Experiencen jälkeen soitellut juuri missään bändissä. Taitojen puolesta olisi kyllä kelvannut, eikö sitten enää löytänyt sopivaa bändiä, vaiko laskiko motivaatio. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että Mitch olisi sopinut hyvin Whon rumpaliksi Keith Moonin kuoleman jälkeen. |
statistiÖ 09.09.2018 00:27:36 | |
---|
Millonkas MM itse kuoli? Ehkäpä tässä olikin juuri se, ettei hän osaamisensa puolesta sopinut minnekään muualle. Muuallakin taisi toki soitella.. Aikaspesiaalia menoa oli se Hendrixin livehomma, eihän semmoiseen kukaan muu pysty, vieläkään? Ja koska se rumpali pystyi, niin minne hän olisi jatkanut. Match made in heaven. Once in a lifetime. 1983... ihkulia. Toinen pointti sitten, että olet kierrellyt jonkun kuuluisan tyypin messissä maailmaa vuosia ja sitten se onkin yksi ilta kuollut. Kesken kaiken. Pikku loma saattaa mennä pykälään kelle vaan. ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "Im just an average guy" |
hollmi-5 09.09.2018 10:47:26 | |
---|
statistiÖ: Millonkas MM itse kuoli? 12. Marraskuussa 2008. Soundit, piuhat ja kajarit. |