ps3t 25.02.2004 12:11:14 | |
---|
Kyseinen keppi taitaa olla Hammetin vanha työkalu. Ainakin näyttää käytetyltä ja hintaa on yli neljä donaa. on se perkele |
mathias 25.02.2004 12:14:22 | |
---|
Ilmeisesti kyseessä on ESP KH-2 Vintage. Stratocasteri on siedettävä kitara, mutta ei hyvä. -J. Hynynen- |
Da Make 25.02.2004 12:31:02 | |
---|
Ilmeisesti kyseessä on ESP KH-2 Vintage. Eli "singature" kitara, jos se olisi oikeasti ollut Hammetin vanha niin se maksais varmaan 40000 e... Cräx, Change, Ötöm!? |
mathias 25.02.2004 12:32:33 | |
---|
Eli "singature" kitara, jos se olisi oikeasti ollut Hammetin vanha niin se maksais varmaan 40000 e... Niin juuri tuota tarkoitinkin. Eli ei tuo kitara ole Hammettia koskaan nähnytkään. Stratocasteri on siedettävä kitara, mutta ei hyvä. -J. Hynynen- |
Ben_D 05.04.2004 13:55:51 | |
---|
Niin juuri tuota tarkoitinkin. Eli ei tuo kitara ole Hammettia koskaan nähnytkään. Ja se varmaan roikkuis Musamaailmassa jos olis Hammetin käyttämä kitara... |
toxic 05.04.2004 14:00:44 (muokattu 05.04.2004 14:01:24) | |
---|
ESP äijät on tehneet siitä samannäköisen kuin kirkillä. Ei sitä kukaan ole käyttäny. Se on relic tyyppiä :D Viiking musiikissakin on tollane. Edit: siis ne ovat hakanneet ja kaikkee muuta sellasta et se ois samannäköinen. |
Tuota ei kyllä ihminen tajua, että pitäisi maksaa ekstraa siitä että _uusi_ skeba on naarmutettu ja hakattu pilalle. I know the pieces fit. |
Ben_D 05.04.2004 14:06:44 | |
---|
Tuota ei kyllä ihminen tajua, että pitäisi maksaa ekstraa siitä että _uusi_ skeba on naarmutettu ja hakattu pilalle. Joo ja mä en tajua muutenkaan koko signature hommaa. Miksi pitää ostaa kitara, joka on tehty jollekkin yksilöllisesti ja vielä maksaa ylimääräistä siitä. |
toxic 05.04.2004 14:08:37 | |
---|
Joo ja mä en tajua muutenkaan koko signature hommaa. Miksi pitää ostaa kitara, joka on tehty jollekkin yksilöllisesti ja vielä maksaa ylimääräistä siitä. No rändin malli on kylläkin oikea signature, mut muut on ihan turhia. Joissain muissa signature malleissa on nimen takia 2000-3000 ekua lisää hintaa. |
Juzzu 05.04.2004 14:17:58 | |
---|
No rändin malli on kylläkin oikea signature Tarkoittaa mitä? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona) |
toxic 05.04.2004 14:19:56 | |
---|
Tarkoittaa mitä? Ei mitään, ei yhtään mitään... |
Mrezzye 05.04.2004 16:36:00 | |
---|
Joo ja mä en tajua muutenkaan koko signature hommaa. Miksi pitää ostaa kitara, joka on tehty jollekkin yksilöllisesti ja vielä maksaa ylimääräistä siitä. Osa noista signaturekitaroista nyt vaan sattuvat olemaan "paranneltuja" versioita perusmalleista. Eli ovat aika hyviä. Aina tietysti voi customoida niitä peruskeppejä, mutta jos joku signature on hyvä käteen niin pääsee helpolla kun ei tartte alkaa väsäämään. Maksaahan ne kyllä aina vähän ekstraa. Tosin en ymmärrä minäkään sitä, että ostetaan siitä syystä signature, että ihaillaan sitä soittajaa, jonka malli se on. "Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne. |
KeljuK 05.04.2004 17:01:41 | |
---|
Tosin en ymmärrä minäkään sitä, että ostetaan siitä syystä signature, että ihaillaan sitä soittajaa, jonka malli se on. Enkä minä sitä että kitarassa pitäisi vielä lukea sen staran nimi. Minä en ainakaan sellaista haluais ettei se olisi syy huomattavasti halvempaan hintaan.
|
g1player 05.04.2004 20:29:18 | |
---|
Joo ja mä en tajua muutenkaan koko signature hommaa. Miksi pitää ostaa kitara, joka on tehty jollekkin yksilöllisesti ja vielä maksaa ylimääräistä siitä. samaa mieltä en ikinä tule ostamaan signaturekitaraa ellen sit joskus teetä omaa signaturea:) "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
Jormaz 05.04.2004 21:15:19 | |
---|
Ainakin ESP:n signaturet on muistaakseni tehty custom shopissa eli käsityötä ainakin jonkun verran. Onko sillä sitten mitään merkitystä, lienee makuasia.. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
jPekka 05.04.2004 21:28:04 | |
---|
Enkä minä sitä että kitarassa pitäisi vielä lukea sen staran nimi. Minä en ainakaan sellaista haluais ettei se olisi syy huomattavasti halvempaan hintaan. No, itselleni kyllä kelpaisi sellainen kitara jossa lukee 40-50-luvuilla tunnetun kantrijazzkitaristi Les Paulin nimi 8-) (Oikeastaan vielä mieluummin Gretschin Chet Atkins -malli...) "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
Da Make 05.04.2004 21:28:57 | |
---|
No, itselleni kyllä kelpaisi sellainen kitara jossa lukee 40-50-luvuilla tunnetun kantrijazzkitaristi Les Paulin nimi 8-) (Oikeastaan vielä mieluummin Gretschin Chet Atkins -malli...) Se nimi on siinä sen vuoksi että Les suunnitteli sen... (humio) |
Kossu 06.04.2004 11:38:14 | |
---|
Se nimi on siinä sen vuoksi että Les suunnitteli sen... (humio) Yllätävän pienissä määrin Les Paul sitä suunnitteli - lisäksi Les Paul ei ole koskaan soittanut itse vaahterakantista Les Paulia jossa on normaalit humbuckerit. Sillä oli aina kokonaan mahonkinen kitara. -54 - 56 malliset Customit ovat aika lähellä mitä mies soitti samoihin aikoihin - mutta vaikkapa klassilla 68-60 flametopeilla ei ole juuri mitään yhteistä niiden kitaroiden kanssa joita Les Paul soitti. On olemassaa myös Les Paul Professional Signature Model joka on melko identtinen sen kitaran kanssa jota Les Paul soitti 60-luvun lopulla ja 70-luvulla. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
fox 06.04.2004 11:51:52 | |
---|
Yllätävän pienissä määrin Les Paul sitä suunnitteli - lisäksi Les Paul ei ole koskaan soittanut itse vaahterakantista Les Paulia jossa on normaalit humbuckerit. Sillä oli aina kokonaan mahonkinen kitara. -54 - 56 malliset Customit ovat aika lähellä mitä mies soitti samoihin aikoihin - mutta vaikkapa klassilla 68-60 flametopeilla ei ole juuri mitään yhteistä niiden kitaroiden kanssa joita Les Paul soitti. Les-setä soittelee kuitenkin nyttemmin vaahterakantisella LP Heritage80 Elite- kitaralla, on soittanu jo parikytä vuotta. Tehtaan historiikissä on hyvä kuva. Tietysti tuossakaan ei oo normaali mikitys kuitenkaan, eikä muukaan sähköpuoli. Les on matalaimpedanssisten mikkien suuri fani.. :) Mutta tuo kitarajuttu on kyllä faktaa. |
monotone 06.04.2004 17:13:42 (muokattu 06.04.2004 17:35:02) | |
---|
en ikinä tule ostamaan signaturekitaraa Never say never, se ei näin äijä-iässä enää ole heti identiteettikriisin paikka jos vaikka kitarassa lukeekin joku staran nimi. Nuoremmilla on tietty herkempää. Ja soittaahan Pete Townsendkin nykyjään Clapton Stratolla. Tuskin lurahtelee vahingossa Laylaa joka väliin. :-) "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |