Aihe: Yleisurheilun MM-kisat 2011
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17
Hetfield
03.09.2011 15:25:06

riimu: Loistava juoksu tuolta ranskalaiselta kans.

Sen verta nuori heppu, että siitähän saattaa vielä kehittyä kovempikin luu.
I quit the band... Now I just play with myself.
DJKaaos
03.09.2011 15:33:13
Kaikilta pohjoismailta kyllä yhtä juhlaa nämä kisat... Yhteensä yksi mitali.
Minä olen minä.
Loijaa
03.09.2011 15:33:51

Lemöötr on kova!

on se Boltkin. Jenkille ei sympatiaa heru, kun vaikuttaa niin ylimieliseltä ;)
Nazis were sick fucks (N.Sixx)
Funkånaut
03.09.2011 15:40:53

Funkonaut: Näkis ny ees semmosen, et voittaja edes pääsis 10m päähän maailmanennätyksestä.

Eikä nähtykään tänään. Voittotulos alle 87m.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Loijaa
03.09.2011 15:42:11

Funkonaut: Eikä nähtykään tänään. Voittotulos alle 87m.

milloinkohan viimeksi on ollut näin heikkotasoinen finaali kokonaisuudessaan. Paradoksaalista se, että karsintaa pidettiin kovatasoisena.
DJKaaos
03.09.2011 15:43:47
Funkonaut: Eikä nähtykään tänään. Voittotulos alle 87m.

Soot meedio Funkkis.
Minä olen minä.
Parasite
03.09.2011 15:55:20
Loijaa: milloinkohan viimeksi on ollut näin heikkotasoinen finaali kokonaisuudessaan. Paradoksaalista se, että karsintaa pidettiin kovatasoisena.

Heikoimmat neljä heitti aika lailla sen verran kuin finaalissa heikoimmat neljä yleensäkin heittää. Esim. kaksi vuotta sitten voittotulosta lukuunottamatta taso ei hirveästi näistä kisoista poikennut:

http://berlin.iaaf.org/results/race … dCode=f/results.html#detM_JT_hash_f
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä" -Muuan anonyymi hörhö
Funkånaut
03.09.2011 16:02:57

DJKaaos: Soot meedio Funkkis.

Omat kykyni jo pelottavat.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
DJKaaos
03.09.2011 16:04:19
Funkonaut: Omat kykyni jo pelottavat.

Älä jumalauta sano, että toi sun avatar liittyy mitenkään noihin sun kykyihin..?
Minä olen minä.
Krice
03.09.2011 16:51:43

DJKaaos: Pitkämäen raahaaminen kisoihin oli oksettavuudessaan ja itsepetollisuudessaan jotain todellä käsittämätöntä.

Vähän samaa mieltä. Olisi varmasti löytynyt täysikuntoinen heittäjä tilalle, koska Pitkämäki oli vieläkin selvästi huonokuntoinen bakteerin jäljiltä. Ei tuossa ajassa yksinkertaisesti voi toipua huippukuntoon vaikka kuinka yrittäisi.
Hetfield
03.09.2011 18:36:15

Parasite
03.09.2011 18:40:55
Hetfield: http://www.mtv3.fi/yleisurheilu/uut … ltaydyn-ruotsi-ottelusta-protestina

On tääkin. Hohoh.

Paljon vetoa että kääntää vielä takkinsa?
"Arskan leffoissa kameramiehet käyttää stuntteja, koska normaalit kameramiehet ei voi taltioida mitään niin päällikköä" -Muuan anonyymi hörhö
Hetfield
03.09.2011 18:57:04

Parasite: Paljon vetoa että kääntää vielä takkinsa?

Ei kait se mitään enää käännä. 50e.
Prophet
03.09.2011 19:33:00
sellisti
03.09.2011 20:26:27
Deathrace King: Ei yhtään pistesijaa Suomeen. Suomalaisittain kaikkien aikojen paskimmat MM-kisat?

Lieköhän tuo valtava yllätyskään kaikkien aikojen pienimmällä joukkueella ja ylipäätään kehnolla tuloskesällä. Eihän kukaan edes lähtenyt kisoihin selvänä mitalisuosikkina, mutta olis nyt odottanut että joku edes pistesijalle venyy...

Kinnunenkin valmentajineen liittyi siihen mystiseen "kaiken piti olla täydellisessä kunnossa, en tiedä yhtään mitä tapahtui" -joukkoon.
"It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin
Prophet
03.09.2011 21:03:36
Onkohan Pihlakoski maanantaina Radio Suomen urheilun taustapeilissä puolustelemassa kisaturisteja? Olen varma, että huono menestys yleisurheilussa johtuu siitä, että urheilijat, valmennusjohto ja liiton miehet eivät ole olleet Jari Sarasvuon, Juhani Tammisen ja Esa Saarisen luennoilla hankkimassa mentaalienergiaa. Ehkäpä intialaisesta päähieronnasta ja naurujoogasta olisi jotain apua tulevia EM-kisoja ajatellen.
Loijaa
03.09.2011 21:21:50

Parasite: Heikoimmat neljä heitti aika lailla sen verran kuin finaalissa heikoimmat neljä yleensäkin heittää. Esim. kaksi vuotta sitten voittotulosta lukuunottamatta taso ei hirveästi näistä kisoista poikennut:

http://berlin.iaaf.org/results/race … dCode=f/results.html#detM_JT_hash_f

Niinpähän tuo on ollutkin. Thorkildsen sentään heittänyt kelvollisen voittotuloksen tuolloin.
Loijaa
03.09.2011 21:46:51

DJKaaos: Tää sopii nykyjään lähes jokaisen kesäarvokisan jatkeeksi, toimii aina:

http://www.youtube.com/watch?v=uldFXVc6YXs

"tos silmän pinnal oli jotain" "hieroja otti liian kovaa" .. :D

mutta iso respect Juha Hirvelle, mestarismies.
Prophet
03.09.2011 21:49:50
DJKaaos: Tää sopii nykyjään lähes jokaisen kesäarvokisan jatkeeksi, toimii aina:

http://www.youtube.com/watch?v=uldFXVc6YXs

"Kun ei ollut tuttu hieroja, niin se otti liian kovaa".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)