Japsu 09.08.2011 18:07:44 | |
---|
Jokapaikanapina: Huomasko kukaan muu jo, että RHCP:n uus levy esitetään kuun lopussa kokonaan livenä ja siitä tulee lähetys Finnkinon teattereihin. 25 euroa ovat liput, muistaakseni. Tohon hintaan pitäis saada jo levykin mukaan. "Scenes from a Memory has as much to do with music as a phone book has to do with literature." |
ramoret 12.08.2011 11:03:38 | |
---|
Japsu: Tohon hintaan pitäis saada jo levykin mukaan. joo ohan toi vähän suolanen hinta mutta jos se on hyvin toteutettu niin voi sinällää olla ihan hieno kokemus. |
Röntgen-Jeesus 17.08.2011 18:13:53 | |
---|
Tykkään kovasti tuosta uusimmasta sinkusta. Mukavan leppoisa laulu. Rob Halford on homo. |
Koskenkorvasieni 18.08.2011 15:09:17 (muokattu 18.08.2011 15:09:51) | |
---|
http://youtu.be/RtBbinpK5XI Olihan toi tollanen tarttuva hyvän mielen biisi. Ei järisyttävä, muttei paskakaan. Ehkä tossa kitarasoundissa on jotain uusia vivahteita ainakin sen soolontapaisen kohdalla, mutta yllättävän tutun ja turvallisen kuuloinen tuo biisi oli kuitenkin. Toivottavasti levy on kokonaisuutena monipuolisempi. Ja tosiaan, nyt vois ottaa settiin mukaan tulevalle turneelle niitä One Hot Minuten biisejä myös. Ja Kiedis vois ajaa noi viikset hittoon. |
Lri 22.08.2011 21:35:57 | |
---|
|
DayRavies 23.08.2011 03:23:49 | |
---|
En nyt uudesta levystä tai musasta oikeen tiedä, mutta laulajahemmon OFF!-lippiksestä plussa! |
Lebowski 24.08.2011 21:19:01 | |
---|
iTunesin sivulla streamia. Jos kuuntelis läpi. Toivottavasti johtuu streamista, tuntuu nimittäin soundit olevan säröllä ala Death Magnetic. Noh, Rick Rubinhan tässäkin..... "Is this darkness in you too" -TM |
Johnny Buzz 24.08.2011 22:05:38 (muokattu 24.08.2011 22:06:50) | |
---|
Tässä vielä linkki iTunesin streamiin: http://facebook.itunes.com/q30 Ihan kuraahan toi levy oli. Pari ok kertsiä ja eipä paljon muuta. Taitaapi olla ensimmäinen Peppersin levy, joka jää kaupan hyllyyn meikäläisen osalta. On se ikävää, kun yks kaikkien aikojen suosikkibändeistäni on menny näin alas. Flean bassolinjat on muuten jotenkin ihmeen väkinäisiä lähes joka biisissä. |
sirdickyj 25.08.2011 06:54:00 | |
---|
Johnny Buzz: Tässä vielä linkki iTunesin streamiin: http://facebook.itunes.com/q30 Ihan kuraahan toi levy oli. Pari ok kertsiä ja eipä paljon muuta. Taitaapi olla ensimmäinen Peppersin levy, joka jää kaupan hyllyyn meikäläisen osalta. On se ikävää, kun yks kaikkien aikojen suosikkibändeistäni on menny näin alas. Flean bassolinjat on muuten jotenkin ihmeen väkinäisiä lähes joka biisissä. No mitäs helmiä niillä edellisillä levyillä on ollut sit? Mä en hiffaa että mikä esim.tosta uudesta sinkusta tekee kuraa verrattuna melkeimpä kolmeen viimelevyyn ihan kokonaisuutena. Around the world poislukien. Ja I like dirt. Fruscianten poistuminen ei valitettavasti tuonut toivottua muutosta tohon juttuun. Rick Rubin olis kannattanu jättää rannalle tällä kertaa, vihdoinkin. Tai ottaa Navarro bändiin. It's the singer, not the song. |
A.V 25.08.2011 08:33:12 | |
---|
Mulle toimii tämä uus platta erinomaisesti! Klinghofferin panos kitaristina sekä laulajana on loistava ja täyttää todella suuret saappaat keveästi! Bändihän on tehnyt tän tyyppistä kamaa nyt jo yli kymmenen vuotta niin tuliko se yllätyksenä että uutta Mother's Milkiä ei tälläkään kertaa saada? Itse olen tosin aina pitänyt myös tästä muniinpuhaltelu RHCP:stä joten tää suits me fine! Tällä hetkellä kolistaa parhaiten Happiness Loves Company, Goodbye Hooray ja Even You Brutus? "It's no fun when have no puck" -Pavel Datsyuk #13 |
phiit 25.08.2011 10:31:11 | |
---|
RHCP:tä aina kuunnellut ja nyt mennään metsään ja kovaa.. todella tylsää kamaa ja jokainen biisi ihan samanlaista tasapaksua huttaa. Harmi mutta ei nyt irtoa ollenkaan :( |
J.Hollström 25.08.2011 10:38:09 | |
---|
Miksihän tämäkin on pitänyt masteroida särölle? |
J.Hollström: Miksihän tämäkin on pitänyt masteroida särölle? Rick Rubin |
kk80 25.08.2011 15:56:29 | |
---|
Pari biisiä vasta kuunneltu. Nyt jo kommentoitava että tietyiltä osin aivan yhtä paska kuin muutkin One Hot Minuten jälkeiset levyt: levynkansi on todella typerä. Ei sentään niin huono kuin By The Wayn tuherrus mutta huono nyt joka tapauksessa. On se nyt helvetti ettei megaluokan bändille saada kunnon levynkantta. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
sirdickyj 25.08.2011 16:11:07 | |
---|
phiit: Rick Rubin Niinåä. No, se ei toki mitään masteroi mutta haluaa kai sitten tällaisen lopputuloksen. Mutta siis, samaa musaa nää on vääntäneet viimeset 3 levyllistä. Lapsellisia melodioita laulutaidottomannsolistin laulamana. It's the singer, not the song. Tämmönen ryhmä ei vaan osaa esittää tota musaa mitä yrittävät esittää. Kiedis etunenässä pilaa kaiken, missä on jotain melodiaa. Under the bridgestä alkanut alamäki jatkuu, viimeset levyt on olleet Soul to squeeze uudelleen versioituna. It's the singer, not the song. |
Pedroz 25.08.2011 18:42:29 (muokattu 25.08.2011 19:31:28) | |
---|
A.V: Klinghofferin panos kitaristina sekä laulajana on loistava Tästä olen ihan samaa mieltä, mutta harmikseni en kovin montaa hyvää biisiä vielä yhdellä kuuntelulla löytänyt. Ja minähän olen tämän ns. muniinpuhalteluPeppersin suuri ystävä. Ja tuo kansitaide on kyllä kamalaa. By the Way taas on mielestäni suunnilleen parasta Peppers-kuvitusta, mutta minullehan kelpaa melkein mikä tahansa maalattu. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
sirdickyj 25.08.2011 20:15:09 | |
---|
Kävin ostamas uuden levyn, ihan hyvän kuuloista toi on. Soundi kuulosti äkkiä kuunneltuna mainiolta, en huomannu että olis ruvelle masteroitu. Pitää kuunnella kunnolla kun ehtii. Ei mitään maatamullistavia ralleja, mutta ei oo ollu pitkään aikaan muutenkaan. It's the singer, not the song. |
aho 25.08.2011 21:05:31 | |
---|
itunes-kuuntelun perusteella tämä alkaa kääntyä varsin kelpo lätyksi! Hyviä ja tarttuvia rallatuksia tuon tuosta. Kolme biisiä pois tästä ja puhuisin vahvan nelosen levystä. Perskeles. BSSM on jo tehty ja sitä kai sitä nuokin tekee mikä tulee tällä hetkellä luonnollisesti. Mulle toimii tällainen popimpi lähestymistapa. "I will find my own mushroomland, where I'm the most important one" |
rybk 31.08.2011 11:48:29 | |
---|
Japsu: Tohon hintaan pitäis saada jo levykin mukaan. Eikös joku heebo, joka tuli juurikin jälkeeni teatteriin saanut uuden levyn n:ntenä yleisönjäsenenä... Vaikka eipä se niin kauhee menetys ton ennakkokuuntelun perusteella oo itse asiassa. Keikan katsominen teatterissa oli yllättävän positiivinen kokemus. Soundit oli hyvät ja luukutus oli hiinä ja hiinä ilman tulppia. Mutta peitti känniurpojen huutelun ainakin. Keikkahan oli levy alusta loppuun, paitsi en muista kuulleeni Even You Brutusta. Levyn jälkeen tuli Me and My Friends, yks uuden levyn biisi uudestaan jonkun ensiesityksen aikana tulleen kämmin vuoksi (Joshilta jäi ainakin soolo soittamatta ekassa versiossa) Give It Away ja se oli sit siinä. Mut onhan se Josh paikkansa bändissä löytäny. Ja sitten gearcorner... Joshilla oli sen Bassman combon lisäks punanen Marshall nuppi ja matchaava 6x12 kaappi. Niiden välissä oli semmonen pienitehosemman näkönen nuppi jota oon nähny Jack Whitella ainanki. Flea on vaihtanu GKt acousticiin, luojan kiitos. Chadilla on nykyjänsä see-thru setti, jonka pasarin sisällä oli se levynkannen kärpäs/pilleri-figuuri. "So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
Musta Arkipyhä 31.08.2011 12:26:29 (muokattu 31.08.2011 12:27:16) | |
---|
sirdickyj: Niinåä. No, se ei toki mitään masteroi mutta haluaa kai sitten tällaisen lopputuloksen. Ei masteroi ei ,mutta tuota "ruvelle" menoa olen ollut kuulevinani esim.Cashin American IV-levyn joissakin raidoissa.Ja Metallican DM on legenda sinänsä.Yhdistävä tekijä taitaa olla juurikin Rubin. Mutta siis, samaa musaa nää on vääntäneet viimeset 3 levyllistä. Lapsellisia melodioita laulutaidottomannsolistin laulamana. Minusta RHCP:n vahvuus on ollut juurikin melodiat.Uutuutta en tosin ole kuullut joten tämä koskee niitä edellisiä.Kiedis on nyt laulajana mitä on ,mutta kokonaisuutena biisit mielestäni toimivat. Yksinkertaisia ja tarttuvia melodioita ei välttämättä ole helppo säveltää. It's the singer, not the song What the singer sings of there's no song? "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |