Aihe: Missä olet saanut huonoa palvelua?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Celeb
24.08.2011 14:54:46
Vladi: Mutta oot jaksanu kirjoittaa tänne ties miten monta pitkää vastausta? Ootko 14-vuotias vai mistä näin lapsellinen käytös?

Tässä ei ole mielestäni mitään uutta. Nykyään valitetaan netissä, ennen nettiä valitettiin kavereiden kanssa kun hengattiin ulkona, suvun kanssa kahvipöydässä tai ties missä, mutta kaikissa on se yhteinen piirre: kerrotaan muille omista kokemuksista. Olivat ne hyviä tai huonoja.
tender.insanity
24.08.2011 15:00:12
the-Antero:
Ei, en loukkaantunut suinkaan siitä että ehdotettiin korvaavaa tuotetta tilalle vaan

siitä että palvelu oli huonoa ja töykeää
siitä että asiani ei voinut vähempää kiinnostaa
siitä että ei annettu kunnollista vastausta.

Kuvaasi kun katsoo, niin ei kyllä voi olla enää ihmettelemättä syytä.
Sakmongkol
24.08.2011 15:02:45
tender.insanity: Kuvaasi kun katsoo, niin ei kyllä voi olla enää ihmettelemättä syytä.

Ai tää oli sitä laatukeskustelua mitä peräänkuulutettiin. Mielestäni jos joku hölmöilee niin voi vähän vittuilla mutta pitää sekin tehdä asiallisesti.

Niin ja painoin varoitusta.
the-Antero
24.08.2011 15:06:30

Vladi: Mutta oot jaksanu kirjoittaa tänne ties miten monta pitkää vastausta? Ootko 14-vuotias vai mistä näin lapsellinen käytös?

Vaikuttaa siltä että otat todella henkilökohtaisesti kirjoitukseni tänne? Miksi?

Jos sua oikeasti häiritsi noin paljon se asiakaspalvelu, niin otappa asiakses antaa palautetta myyjän sopimattomasta toiminnasta, jotta sinä ja muut asiakkaat saisitte jatkossa parempaa palvelua.

Voisin tehdäkin näin. Sehän olisi palvelus liikkeelle. Mutta kiinnostaako minua tehdä näin? Se on eriasia. Täällä asian ruotiminen on paljon hauskempaa.

Veikkaanpa että liikettäkin kiinnostaa se oma maine senverran, että myyjä saattaisi joutua puhutteluun jos epäasiallista palvelua on tosiaan ollut.

Jos täällä ihmisten mielestä kyseinen palvelu on ollut "ihan" asiallista niin miksi haluaisin että tämä loistava asiakaspalvelija saisi puhuttelun?

Naurettavaa touhua tämmöinen.

Jos ei kiinnosta niin ei tarvitse lukea ;)

E: Olet kyllä nimimerkkisi veroinen kaveri. Ei hyvässä mielessä.

Tähän lainaan sinua arvon jäsen Vladi Ootko 14-vuotias vai mistä näin lapsellinen käytös?

E2: Anteeksi että pilaan keskustelun laatukampanjan, mutta aikuiset käyttäytymässä angstisen teinin kaltaisesti saa veren kiehumaan.

Siltikin tässä keskustelussa on jotain niin kiehtovaa että jaksat sitä lukea ja kommentoida.
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
the-Antero
24.08.2011 15:14:18

tender.insanity: Kuvaasi kun katsoo, niin ei kyllä voi olla enää ihmettelemättä syytä.

Ja kommenttisi laadun ymmärtää kun katsoo Ibanez kokoelmaasi ;) oletko töissä levytukussa vai muuten vaan heidän hyvä kaveri? Jos kommentit menevät oikeasti tuolle tasolle niin parempi olla kirjoittamatta..
Vladi
24.08.2011 15:16:51
the-Antero: Vaikuttaa siltä että otat todella henkilökohtaisesti kirjoitukseni tänne? Miksi?

En. Pidän vain vääränä sitä, kuinka paljon paskaa yrität suoltaa kyseisen liikkeen asiakaspalvelijan niskaan.

Voisin tehdäkin näin. Sehän olisi palvelus liikkeelle. Mutta kiinnostaako minua tehdä näin? Se on eriasia. Täällä asian ruotiminen on paljon hauskempaa.

Kuulostaa enemmän siltä, että pelkäät tämän hienon juttusi vesittyvän. Asiakaspalvelija myöntäisikin virheensä ja pyytäisi anteeksi. Mistä Antero sen jälkeen repisi valittamisen aihetta?

Jos täällä ihmisten mielestä kyseinen palvelu on ollut "ihan" asiallista niin miksi haluaisin että tämä loistava asiakaspalvelija saisi puhuttelun?

Kyse onkin sinusta, Antero hyvä. Jos sinä koet tulleesi kaltoin kohdelluksi, paras tapa saada maailmanjärjestykseen muutos on ottaa liikkeeseen yhteyttä.

Jos ei kiinnosta niin ei tarvitse lukea ;)

Kyllä mua kiinnostaa ihmisten kokemukset musiikkiliikkeistä, omanikaan eivät aina ole olleet positiivisia.

Tähän lainaan sinua arvon jäsen Vladi

Syntymäpäiväni on 12. joulukuuta 1988. Entäpä omasi?

Siltikin tässä keskustelussa on jotain niin kiehtovaa että jaksat sitä lukea ja kommentoida.

Jaksan kommentoida sen takia, että mustamaalaat kyseistä musiikkiliikkeen myyjää maan tappiin asti etkä suostu ottamaan vastaan perusteltuja vastaväitteitä. Sivuutat ne tahallaan tai tahattomasti ja intät koko ajan samaa, kuinka pahalta susta tuntui kun et saanut haluamaasi asiakaspalvelua. Samalla kuitenkaan sussa ei ole senvertaa miestä, että hoitaisit asian liikkeen kanssa niinkuin normaali aikuinen tekisi.

Keskustella saa, mutta pitäisi muistaa että oma näkökulma ei ole aina se oikein ja että omilla teoilla(kirjoituksilla) voi olla isojakin ja kauaskantoisia vaikutuksia. Nyt puhutaan kuitenkin toisten ihmisten elinkeinosta.
aristoteles666
24.08.2011 15:25:43 (muokattu 24.08.2011 15:26:08)

Vladi: En. Pidän vain vääränä sitä, kuinka paljon paskaa yrität suoltaa kyseisen liikkeen asiakaspalvelijan niskaan.

eikö melestäsi ole mitään syytä?

12 joulukuuta, fuck ,ethän sä ole edes jeesus.

Jaksan kommentoida sen takia, että mustamaalaat kyseistä musiikkiliikkeen myyjää maan tappiin asti etkä suostu ottamaan vastaan perusteltuja vastaväitteitä. Sivuutat ne tahallaan tai tahattomasti ja intät koko ajan samaa, kuinka pahalta susta tuntui kun et saanut haluamaasi asiakaspalvelua. Samalla kuitenkaan sussa ei ole senvertaa miestä, että hoitaisit asian liikkeen kanssa niinkuin normaali aikuinen tekisi.

eikö ollut syytä ollenkaan?
kyllä minä olisin hoitanut asian ihan eri tavalla.

Keskustella saa, mutta pitäisi muistaa että oma näkökulma ei ole aina se oikein ja että omilla teoilla(kirjoituksilla) voi olla isojakin ja kauaskantoisia vaikutuksia. Nyt puhutaan kuitenkin toisten ihmisten elinkeinosta.

sitä saa mitä tilaa.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein
the-Antero
24.08.2011 15:37:04

Vladi: En. Pidän vain vääränä sitä, kuinka paljon paskaa yrität suoltaa kyseisen liikkeen asiakaspalvelijan niskaan.

Vastaavanlaisia ketjuja on ollut myös aiemmin. Pidätkö niitä myös vääränä?

Kuulostaa enemmän siltä, että pelkäät tämän hienon juttusi vesittyvän. Asiakaspalvelija myöntäisikin virheensä ja pyytäisi anteeksi. Mistä Antero sen jälkeen repisi valittamisen aihetta?

Lähetinpä muuten kysymyksen sähköpostiin että voiko tuotetta tilata. Vastaus oli lyhyt myös siinä. "Ei voi" eikä mitään selitystä.

Kyse onkin sinusta, Antero hyvä. Jos sinä koet tulleesi kaltoin kohdelluksi, paras tapa saada maailmanjärjestykseen muutos on ottaa liikkeeseen yhteyttä.

Tässä tapauksessa otin yhteyttä siihen toiseen liikkeeseen josta tilasivat tuotteen ystävällisesti. Eli maailma on järjestyksessä. Tästä lähtien suosin sitä toista liikettä Ibanezin tuotteiden kanssa.

Kyllä mua kiinnostaa ihmisten kokemukset musiikkiliikkeistä, omanikaan eivät aina ole olleet positiivisia.

Ja näistä aina olet yhteydessä liikkeeseen? Et missään nimessä kirjoita tänne johonkin ketjuun? Tai kerro kavereille?

-82

Jaksan kommentoida sen takia, että mustamaalaat kyseistä musiikkiliikkeen myyjää maan tappiin asti etkä suostu ottamaan vastaan perusteltuja vastaväitteitä.

Perustellut väitteet ovat aina tervetulleita enkä niitä sivuuta. En usko että täällä kukaan pystyy siltikään kertomaan mitään faktatietoa tuosta asiasta, toisin kuin minä omiin kokemuksiin pohjautuen?

Samalla kuitenkaan sussa ei ole senvertaa miestä, että hoitaisit asian liikkeen kanssa niinkuin normaali aikuinen tekisi.

Miksi olisin liikkeeseen yhteydessä jos palvelun taso on se mitä on?

Tämä on totta. Kirjoituksilla on vaikutusta. Palvelun laadulla on vaikutusta. Hinnoilla on vaikutusta. Puheilla on vaikutusta. Ei m.net ole ainoa paikka jossa asiat liikkuvat. Ihmiset puhuvat kuitenkin ihan oikeastikin keskenään.

Ihmisiä tuntuu ärsyttävän se että olen seikkaperäisesti kertonut saamastani huonosta palvelusta. Nimenomaan sen takia että kyseessä oli halpa tuote. Olen myös m.netissä levittänyt erittäin hyvää sanaa niistä liikkeistä joista olen saanut sitä hyvää palvelua.
Funkånaut
24.08.2011 15:52:55 (muokattu 24.08.2011 15:53:25)

the-Antero: Lähetinpä muuten kysymyksen sähköpostiin että voiko tuotetta tilata. Vastaus oli lyhyt myös siinä. "Ei voi" eikä mitään selitystä.

Eikö toi riitä? Mitä tähän tarvitaan lisää? En ymmärrä. Jos pyydän vaikka neitosta ulos kanssani, niin ei mulle tartte perustella miksi ei lähde.
Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät. - Paavo Väyrynen
Kampela77
24.08.2011 15:58:17
Sakmongkol: Oikein toimittu siellä.

Niin kuin vanha suomalainen sanonta kuuluu: "Sakmongkol on aina väärässä."
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
the-Antero
24.08.2011 16:01:03

Jotenkin tuntuu että nämä kommentoijat jotka eivät tajua tai eivät huomaa tuota huonoa asiakaspalvelua tilanteessa eivät ole itse töissä asiakaspalvelussa. Ja ehkä hyvä niin...

Se onkin mielenkiintoista siinä asiakaspalvelutilanteessa että olit itse kuinka v.mäinen luonnostaan, oli sulla sitten huono päivä, krapula, tai joku muu asia veetuttaa nin kun se ei vaan saa näkyä siinä palvelutilanteessa asiakkaalle. Jos asiakas saa sinusta = firmasta negatiivisen kokemuksen niin sitä ei niin vaan pelasteta.
Sakmongkol
24.08.2011 16:02:01
Kampela77: Niin kuin vanha suomalainen sanonta kuuluu: "Sakmongkol on aina väärässä."

Saanko lainata allekirjoitukseen?
Vladi
24.08.2011 16:02:54 (muokattu 24.08.2011 16:04:52)
The-Antero, en jaksa lainata enää sun viestiä ku menee niin sekavaks luettavuus.

Mun on vaikea ymmärtää miksei sitä palautetta vois liikkeelle antaa. Jos siellä on oikeasti paska asiakaspalvelija, niin tee palvelus edes meille kanssamuusikoille ja kerro liikkeen ylemmälle osastolle hänen toiminnastaan. Näin saatetaan välttyä huonoilta kokemuksilta jonkun toisen kohdalla. Ja tuskin se liike haluaa sitä paskaa asiakaspalvelijaa pitää töissä, joten tuo mielikuva palveluksen tekemisestä itse liikkeelle koko liikkeen tarjoaman paskan asiakaspalvelun jälkeen on hieman harhaanjohtava. You get the point.

Ja kyllähän minäkin oon täällä vähintäänkin pariin otteeseen kirjoitellut noihin asiakaspalveluketjuihin. Huonoa asiakaspalvelua on ollut, muttei vielä kertaakaan niin huonoa että olisin asiasta liikkeelle maininnut. Lupaan sen tehdä jos moista tulee vastaan.

Mä vaahtoan asiasta täällä sen takia, että mun oikeustajuun/maailmankatsomukseen/mihinlieneekään ei mahdu se, että koit mielestäsi vääryyttä muttet kuitenkaan tee tavallaan asian eteen mitään ja jätät sen mahdollisesti surkean asiakaspalvelijan toistenkin harmiksi. Sä oot kuitenkin ainut joka oli siinä tilanteessa ja ainut joka voisi tuosta tilanteesta millään lailla reklamoida. Jos et sä halua sitä tehdä, niin ei voi mitään, mutta samalla mielestäni sulta menee tietyllä lailla valitusoikeus koska jätät sen tärkeimmän asian tekemättä.

Eiköhän tää riitä mun osalta. Pahoittelen hermojen menettämistä. Jatketaan jonkun iloisemman aiheen parissa ensi kerralla. :)

Ja aristoteleelle terkkuja, mukavaa että pistäydyit kommentoimassa.
the-Antero
24.08.2011 16:33:40

Vladi

Eipä tuo mitään :)

Koko ketjun idea oli siis että myös muut jäsenet kertoisivat omia kokemuksiaan muista liikkeistä joista ovat saaneet huonoa palvelua. Mutta täällä jäätiin sitten tätä ruotimaan...elämä on :D
phiit
24.08.2011 16:43:37
the-Antero: Eipä tuo mitään :)

Koko ketjun idea oli siis että myös muut jäsenet kertoisivat omia kokemuksiaan muista liikkeistä joista ovat saaneet huonoa palvelua. Mutta täällä jäätiin sitten tätä ruotimaan...elämä on :D

No eipä oikeen löydy enää soitinkauppoja mihin jaksaisi jalalla astua.. kokemukset kun on vuosien varrelta osoittanut että a. halvemmalla b. nopeammalla c. helpommalla saat hoidettua asiat parilla napin painalluksella :)
Funkånaut
24.08.2011 17:18:48

Aikanaa Tampereen Musiikissa, vai mikä siin on Anttilaa vastapäätä, sain hivenen erikoista palvelua. Kattelin beissejä, mutten saanut testata ku en ollut varma että olisinko samantien ostanut. Ihan mielenkiintonen kommentti kyl myyjältä. Vaikka bassodadassa eka ostetaan ja sit testataan, niin on se kivijalkamyymälään erikoinen periaate. Tosin, seuraavalla kerralla sain rauhassa testailla Markbassin nuppia rauhaisessa huoneessa, että... Ja sitä seuraavalla kerralla ilmoitettiin asiallisesti, ettei kuukauteen tule ukuleleja valikoimiin, mutta neuvottiin, mistä saattaa saada lyhyemmällä varoitusajalla. Että kokonaisuudessa liikkeestä on plussaa omat kokemukset.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Jii-Gee
24.08.2011 18:50:57

the-Antero: Ei, en loukkaantunut suinkaan siitä että ehdotettiin korvaavaa tuotetta tilalle vaan että päätit sit tämän dramaattisen muovihihna keissin takia perustaa ihan oman topicin mihkä itse olet kirjoittanut vasta n 35 kirjoitusta.
Paljonko sä sit suollat uusia ketjuja & niihin kannanottoja ku sä oikeesti loukkaannut ja sua alkaa oikeesti vituttaan ??!

Tohon vois joku velmu linkittää jotta.. http://images.pictureshunt.com/pics/h/high_five-2495.jpg
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
Terry Pantheras
24.08.2011 19:28:01
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
the-Antero
24.08.2011 19:39:41

Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)