Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez RGR321 EX vs Ibanez ART 120?
1
Meda
18.08.2011 15:57:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, eli uutta keppiä oisin hommailemassa, ja nyt tässä ois 2 vaihtoehtoa. Samaa hintaluokkaa näyttäisivät siis olevan. Eli kumpaa siis suosittelisitte?
 
Tappajabanaani
18.08.2011 16:25:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nämä ovat kyllä sen verran erilaisia kitaroita, että ihan oikeasti suosittelisin tyyppaamaan jossakin. Molemmilla soitto varmasti irtoaa. Enempi mieltymyskysymys tässä tapauksessa.
Jos päätät Mnetin vinkkien perusteella hankkia, niin ota nyt sitten ART, koska se on vähemmän ruma.
 
Grugi
18.08.2011 16:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanotaan nyt sitten RGR321 EX
 
SDMF
Wradlin
18.08.2011 16:34:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ART koska RG on ruma.
 
Juicy
18.08.2011 20:00:19 (muokattu 18.08.2011 20:00:57)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ART 320 (joo, kalliimpi versio siis) oli ihan jämptin oloinen muuten, mutta intonaation säätövara loppui mun yksilössä vähän turhan äkkiä. Liekö ko. yksilön ongelma, vai huonoa tuuria kielisettien kanssa, mutta kiertoon lähti se. Nätti oli kyllä kuin sika pienenä, loimukansi ja inlayt oli hienoja. Vähän tuhnut (3V !) aktiivimikit, ja sähköt juosten kusten juotettu. Eipä tosin aikoinaan RG:kään kovin nätti ollut konehuoneen puolelta, tai oikeastaan mikään halvemman pään kitara...
 
Ainakin tuossa em. ART:ssa oli reippaasti tuhdimpi kaula RG:hen verrattuna. Ja lyhyempi skaala.
 
Suosittelen testaamaan molempia, ota se joka passaa paremmin kouraan ja kuulostaa paremmalta. Kannattaa pitää mielessä, että mikit ja elektroniikan voi jälkikäteenkin vaihtaa jos siltä tuntuu.
 
Mitähän kliseitä sitä vielä keksisi... Ei tule mieleen.
 
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä | Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain punaista
tommium
18.08.2011 20:44:03 (muokattu 18.08.2011 20:44:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Mitähän kliseitä sitä vielä keksisi... Ei tule mieleen.
 
Mites olis että ihan sama kumman ostat tai mitkä mikit siinä on koska loppupeleissä soundi lähtee sormista :)
 
Ei vaan, mulla on ollut noi molemmat ja itse pidin enemmän RG versiosta. Ehkä lähinnä sen takia että pidän noista tikkukauloista. Mutta parhaiten saat asiasta tolkkua kun menet kauppaan ja testaat itse molempia.
 
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
nahkahuppu
18.08.2011 22:23:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mul oli aikoinaan ART120, valkea. Ihan jees kitara, iban aktiivimikkeihin olin positiivisesti yllättynyt. Osta se.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «