sellisti 09.08.2011 21:42:03 | |
---|
hollmi-5: Hieno! Tollasta mä oon aina halunnu... Nyt en kyllä yhtään muista mistä tuo on mahtanu tulla... olisko ollu virallisen fan clubin jäsenlahja joltakin vuodelta. En oo ite ostanu. "It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin |
JussiKoo 12.08.2011 09:23:03 | |
---|
Harmi tosiaan, että joskus "aikuistumisen" aikaan on tullut heitettyä kaikki AC/DC-julisteet pois. Nyt ne olisivat komeita. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
sirdickyj 12.08.2011 11:33:41 | |
---|
Rock-Ola: Harmi tosiaan, että joskus "aikuistumisen" aikaan on tullut heitettyä kaikki AC/DC-julisteet pois. Nyt ne olisivat komeita. a) minkä aikuistumisen? b) ainahan ne on ollu yhtä komeita, nyt niitä vaan taas osais arvostaa. Poweragella on muuten tiöanttisia ralleja, Down payment blues ja Gimme a bullet on viime päivien suosikkeja. It's the singer, not the song. |
kaljataiteilija 12.08.2011 17:03:02 | |
---|
Poweragella on muuten tiöanttisia ralleja, Down payment blues ja Gimme a bullet on viime päivien suosikkeja. Koko levy on yhtä timangia. Riff Raff, Gone Shootin jne... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
hollmi-5 12.08.2011 17:16:48 | |
---|
kaljataiteilija: Koko levy on yhtä timangia. Riff Raff, Gone Shootin jne... Klassikkojenklassikko. Ei yhtään huonoa biisiä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jii-Gee 12.08.2011 17:40:46 | |
---|
kaljataiteilija: ..Riff Raff... Mulla alkaa aina seisomaan ku kuulen / näen mainittavan kyseisen Kuningas-Biisin.. itseasiassa..mulla seisoo kassitkin. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
| sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa? |
sirdickyj: ...ainahan ne on ollu yhtä komeita, nyt niitä vaan taas osais arvostaa. ....Powerage Silloin 7-kööt/8-keet-lukujen vaihteessa muistan funtsineeni, ett miks kukaan viittii julkaista niin ruman levynkannen ku Poweragessa. En oo sittemmin jaksanu sen syvällisemmin AC/DC:n levynkansitaidetta analysoida... mut oisko siinä jotain tekotaiteellisuudelle hanttiinlaittoa mukana? |
sirdickyj 12.08.2011 21:18:52 | |
---|
kaljataiteilija: Koko levy on yhtä timangia. Riff Raff, Gone Shootin jne... Mutta huomasin tossa että Let ther be rockilta on kaikki biisit kahta lukuunottamatta olleet nykykokoonpanon keikkasetissä. Vain Overose ja Go down eivät löydy jostain nykykokoonpanon livetallenteelta. Taitaa Let there be rock-levy olla Back in blackin ohella setin kulmakivi levykokonaisuutena. Mun mielestä sisältää liveversioita paljon huonommat luennat Whole lotta rosiesta ja nimibiisistä. Powerage tosiaan erittäin hieno lätty, AC/DC:n "Fair warning". Parhaiten aikaa kestävä kokonaisuus, mun mielestä. It's the singer, not the song. |
The Rikza 12.08.2011 21:21:18 | |
---|
Mikä ihmeen biisi toi Backtracksin Love Song on olevinaan? "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
sirdickyj 12.08.2011 21:25:02 | |
---|
Mallaslahti: Mikä ihmeen biisi toi Backtracksin Love Song on olevinaan? Eikös se oo ekalla versiolla High Voltagesta? It's the singer, not the song. |
sirdickyj 12.08.2011 21:26:58 | |
---|
...ja onkos Cold hearted man myös tolla Aussiversiolla High Voltagesta? Googlekin toki auttanee... It's the singer, not the song. |
rheinone 12.08.2011 21:32:48 | |
---|
Mallaslahti: Mikä ihmeen biisi toi Backtracksin Love Song on olevinaan? Emmä oo ikinä hiffannu. Ois kiva tietää. |
sellisti 12.08.2011 22:10:02 | |
---|
sirdickyj: ...ja onkos Cold hearted man myös tolla Aussiversiolla High Voltagesta? Googlekin toki auttanee... Eikun Poweragen brittivinyyliversiolla, tosin google tämän tiedon kaiketi jo sulle antoi. On muuten hyvä biisi, harmi että on jätetty pois muista versioista. Tuo Love Song on kyllä AC/DC-biisiksi aika hassu, mutta kumma kyllä istuu jotenkin luontevasti siihen originaali-High Voltageen, joka on muutenkin kokonaisuutena vielä aika erilaista kuin seuraava (aussi-)T.N.T. "It's called 'the American dream' because you have to be asleep to believe it." -George Carlin |
kaljataiteilija 12.08.2011 23:02:16 | |
---|
sirdickyj: Mutta huomasin tossa että Let ther be rockilta on kaikki biisit kahta lukuunottamatta olleet nykykokoonpanon keikkasetissä. Vain Overose ja Go down eivät löydy jostain nykykokoonpanon livetallenteelta. Taitaa Let there be rock-levy olla Back in blackin ohella setin kulmakivi levykokonaisuutena. Mun mielestä sisältää liveversioita paljon huonommat luennat Whole lotta rosiesta ja nimibiisistä. Powerage tosiaan erittäin hieno lätty, AC/DC:n "Fair warning". Parhaiten aikaa kestävä kokonaisuus, mun mielestä. Onko Crapsody In Blue soitettu livenä? Tsonssonin aikana siis? had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Velli 12.08.2011 23:08:21 (muokattu 12.08.2011 23:09:41) | |
---|
kaljataiteilija: Onko Crapsody In Blue soitettu livenä? Tsonssonin aikana siis? Ei sitä liene soitettu koskaan livenä edes Scottin aikana. Kyseinen biisihän löytyi alunperin Let There Be Rockin LP-versiosta (en tiedä oliko tässäkin maittain variointia), mutta CD-versiolla kyseisen biisin tilalla on Problem Child. edit. Ai niin ja biisin oikea nimi on Crabsody In Blue. Tuo sun versio esittelee biisin hieman eri sävyssä ;). |
Jokapaikanapina 12.08.2011 23:11:37 | |
---|
Mallaslahti: Mikä ihmeen biisi toi Backtracksin Love Song on olevinaan? Hieno kappale, jonka tyylistä saisi löytyä AC/DC:n kataloogista enemmän. Anteeksi jytähemmot, mutta tätä mieltä olen. |
kaljataiteilija 12.08.2011 23:12:01 | |
---|
Velli: Ei sitä liene soitettu koskaan livenä edes Scottin aikana. Kyseinen biisihän löytyi alunperin Let There Be Rockin LP-versiosta (en tiedä oliko tässäkin maittain variointia), mutta CD-versiolla kyseisen biisin tilalla on Problem Child. edit. Ai niin ja biisin oikea nimi on Crabsody In Blue. Tuo sun versio esittelee biisin hieman eri sävyssä ;). Joo, on kyseinen piisi tallella kun kyseinen vinyyli löytyy ja anteeksi, kaljapäinen perjantaipää ei eroita taas Beetä Peestä ja niin etelleen... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
sirdickyj 13.08.2011 00:47:22 | |
---|
kaljataiteilija: Onko Crapsody In Blue soitettu livenä? Tsonssonin aikana siis? No en mä ees tienny et siinä on joku tonniminen. Ei oo kyl cd-versiossa. Niinku jo ilmenikin. Mutta cd-version ralleista löytyy kaikki paitsi noi mainitut Overdose ja Go down kolmelta viimeisimmältä DVD:ltä. It's the singer, not the song. |
kaljataiteilija 13.08.2011 08:39:56 | |
---|
sirdickyj: No en mä ees tienny et siinä on joku tonniminen. Ei oo kyl cd-versiossa. Niinku jo ilmenikin. Mutta cd-version ralleista löytyy kaikki paitsi noi mainitut Overdose ja Go down kolmelta viimeisimmältä DVD:ltä. Let There Be Rockilla on Crabsody in blue, siis vinyyliversiossa. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Velli 13.08.2011 19:05:17 (muokattu 13.08.2011 19:08:52) | |
---|
kaljataiteilija: Let There Be Rockilla on Crabsody in blue, siis vinyyliversiossa. Crabsody In Blue on mun mielestä laulua lukuun ottamatta loistava biisi. Scottin laulu menee paikka paikoin niin epävireisesti, että lieneekö se ollut syynä kappaleen hyllyttämiseen levyn uusintapainoksissa. edit. No joo, poikkeaa se ehkä muutenkin aika paljon tyylillisesti levyn muista biiseistä, eli sekin voi olla syynä tuon biisin pudottamiseen. |