itsy 23.07.2011 13:04:19 | |
---|
|
Rotuvaari 23.07.2011 15:13:08 | |
---|
Itchy: http://www.hs.fi/fingerpori/1135267974559 Kova! Paha mennä sanomaan onko kova, koska tuota joutuu väkisinkin vertaamaan siihen yhteen tiistaiseen strippiin, joka oli aivan tajuttoman tuju. Muistan vieläkin miten nauroin sitä, pyyhin kyyneliä seinistä ja kahvi valui pitkin jääkaapin ovea. Outoa, kun en juo kahvia... Jarla on sikäli epäkiitollisessa asemassa, että kaikkia, siis KAIKKIA miehen teoksia tullaan aina vertaamaan siihen yhteen tiistaiseen. Taiteilijan elämä on sitä, että teet yhden mahtiteoksen, eikä ihmisiä kiinnosta paskan vertaa mitä teet sen jälkeen. Se tiistainen strippi oli Jarlan Nummela. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Meadow 23.07.2011 15:15:16 (muokattu 23.07.2011 15:15:42) | |
---|
Muistan sen yhden tiistaisen stripin olleen se "Voita Datsun"-juttu. |
Rotuvaari 23.07.2011 15:17:56 | |
---|
Meadow: Muistan sen yhden tiistaisen stripin olleen se "Voita Datsun"-juttu. Sitäkään vitsiä ei 99,9% lukijoista tajunnut. Ikivanha voita-leipää-vitsi. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
NHR 23.07.2011 15:27:27 | |
---|
Veksu: Sitäkään vitsiä ei 99,9% lukijoista tajunnut. Ikivanha voita-leipää-vitsi. Vastaa ja voita -vitsi oli minusta hauskempi. |
laakeri 23.07.2011 15:43:36 (muokattu 23.07.2011 15:49:19) | |
---|
Veksu: Sitäkään vitsiä ei 99,9% lukijoista tajunnut. Ikivanha voita-leipää-vitsi. Kuka muka on vitsissä esiintynyt Datsu? Kaukaa haettua. Vitsin idea on kommentissa, jonka ratavirkailija heittää Heimon juostessa ohi Datsunin kannoilla: "Ei hyvältä näytä!". Vitsi on siinä, että äkkiseltään voisi kuvitella, että kommentti koskee Datsun 100A:n ulkonäköä, joka ei nykypäivän standardeilla ole enää maailman näyttävin auto. Todellisuudessa ratavirkailija viittaa Heimon hikisiin ja epämiellyttävän näköisesti löllyviin pakaroihin, jotka eivät totisesti ole kaunista katsottavaa. |
JIRPPI 23.07.2011 21:38:52 | |
---|
Nauroin eiliselle yllättävän paljon sen tasoon nähden. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Mohla 24.07.2011 11:49:43 | |
---|
Mua naurattaa eniten se, että joka päivä jengin pitää tulla tähän ketjuun toteamaan kuinka huono nyt taas oli tämäkin ja on kyllä taso laskenut ja ensimmäinen demo oli paras ja yhyy yhyy. Kyllä nyt kritiikkiä voi esittää, mutta tuntuu että täällä itkeminen on jotain ihme true-Fingerporifanien itsetunnon pönkitystä. "Me oltiin nuoria sillon ku ne ensimmäiset Fingerporit tuli ja luettiin niitä ennenku te muut olitte syntyneetkään. Ei nämä nykyajan Fingerporit oo mitään siihen verrattuna. Minä tiedän, koska minä olen aito Fingerporin lukija, joka tietää minkälainen hyvä Fingerpori oikeesti on." Ymmärrän tavallaan, mutta tommonen jatkuva kitinä on vaan ärsyttävää. Lisäksi tuntuu, että vaikka taso heittelee, niin yleensä jaksetaan enemmän kitistä niistä huonoista, kun muistaa niitä hyviä. Harva kuitenkaan pystyisi pitämään edes tuollaista tasoa tuollaisella tahdilla yllä. Ei tää nyt varmaan muuten mua kiinnostais millään tavalla, mutta kun tää ketju hyppää aina esiin tuolta "omat keskustelut" -sivulta. Sitten kun sen joskus avaa, niin aina on vaan "olipa taas huono yhyy yhyy". "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
DirtyFingers 24.07.2011 11:57:07 | |
---|
Mohla: Moi Jarlan serkku! Come with me for fun in my buggy |
Meadow 24.07.2011 12:13:27 | |
---|
Mohla: Mua naurattaa eniten se, että joka päivä jengin pitää tulla tähän ketjuun toteamaan kuinka huono nyt taas oli tämäkin ja on kyllä taso laskenut ja ensimmäinen demo oli paras ja yhyy yhyy. Kyllä nyt kritiikkiä voi esittää, mutta tuntuu että täällä itkeminen on jotain ihme true-Fingerporifanien itsetunnon pönkitystä. "Me oltiin nuoria sillon ku ne ensimmäiset Fingerporit tuli ja luettiin niitä ennenku te muut olitte syntyneetkään. Ei nämä nykyajan Fingerporit oo mitään siihen verrattuna. Minä tiedän, koska minä olen aito Fingerporin lukija, joka tietää minkälainen hyvä Fingerpori oikeesti on." Ymmärrän tavallaan, mutta tommonen jatkuva kitinä on vaan ärsyttävää. Lisäksi tuntuu, että vaikka taso heittelee, niin yleensä jaksetaan enemmän kitistä niistä huonoista, kun muistaa niitä hyviä. Harva kuitenkaan pystyisi pitämään edes tuollaista tasoa tuollaisella tahdilla yllä. Ei tää nyt varmaan muuten mua kiinnostais millään tavalla, mutta kun tää ketju hyppää aina esiin tuolta "omat keskustelut" -sivulta. Sitten kun sen joskus avaa, niin aina on vaan "olipa taas huono yhyy yhyy". Ootko Jarla? |
Röntgen-Jeesus 24.07.2011 16:59:40 | |
---|
Mohla lienee ainut joka on kirjoittanut mitään järkevää tähän ketjuun ikinä, minun lisäkseni siis. Rob Halford on homo. |
Meadow 24.07.2011 17:11:20 | |
---|
Anna anteeksi, Jarla!! |
Rhapa 24.07.2011 17:15:41 | |
---|
tox3: Mohla lienee ainut joka on kirjoittanut mitään järkevää tähän ketjuun ikinä, minun lisäkseni siis. Mielestäni se Mohlan yksi tiistainen kommentti oli oikein osuva kirjoitus, mutta sen jälkeen on kyllä tultu aika haipakkaa vauhtia alas meidän tavallisten kuolevaisten tasolle. |
Rhesus 24.07.2011 17:22:58 | |
---|
Totuus on että esim 2011 vuoden Fingerporit ovat huonoja. Oikeasti. Se on fakta. Ideat loppuu, ei voi mitään. Mut hauskaa on ollut. |
Sir Härö 24.07.2011 19:59:37 | |
---|
Länteen avautuva ikkuna oli mahtava. Ja sit se yks tiistainenkin oli, vaikka sen kyllä arvas jo ekasta ruudusta. |
Quru 24.07.2011 20:11:15 | |
---|
Mohla: Mua naurattaa eniten se, että joka päivä jengin pitää tulla tähän ketjuun toteamaan kuinka huono nyt taas oli tämäkin ja on kyllä taso laskenut ja ensimmäinen demo oli paras ja yhyy yhyy. Kyllä nyt kritiikkiä voi esittää, mutta tuntuu että täällä itkeminen on jotain ihme true-Fingerporifanien itsetunnon pönkitystä. "Me oltiin nuoria sillon ku ne ensimmäiset Fingerporit tuli ja luettiin niitä ennenku te muut olitte syntyneetkään. Ei nämä nykyajan Fingerporit oo mitään siihen verrattuna. Minä tiedän, koska minä olen aito Fingerporin lukija, joka tietää minkälainen hyvä Fingerpori oikeesti on." Ymmärrän tavallaan, mutta tommonen jatkuva kitinä on vaan ärsyttävää. Lisäksi tuntuu, että vaikka taso heittelee, niin yleensä jaksetaan enemmän kitistä niistä huonoista, kun muistaa niitä hyviä. Harva kuitenkaan pystyisi pitämään edes tuollaista tasoa tuollaisella tahdilla yllä. Ei tää nyt varmaan muuten mua kiinnostais millään tavalla, mutta kun tää ketju hyppää aina esiin tuolta "omat keskustelut" -sivulta. Sitten kun sen joskus avaa, niin aina on vaan "olipa taas huono yhyy yhyy". No mitä muuta voi odottaa strippisarjiskeskustelulta? Mistä täällä pitäisi puhua? Jos on paskoja fingerporeja, täällä on pari sivua siitä miten on ollut paskaa, jos on hyviä fingerporeja, täällä on pari sivua siitä, miten on ollut hyviä. Turha täältä on kaivata mitään kovin korkealentoista ja syväluotaavaa keskustelua, mistä täällä edes voisi keskustella? Itse kannatan muuten varauksetta terrorismia. Sakmongkol: Mielestäni johtopäätökseni oli esitettyjen aksioomien valossa täysin looginen. Joka on eri mieltä osoittakoon virheen logiikassani. |
Sakmongkol 24.07.2011 21:08:07 | |
---|
Quru: Itse kannatan muuten varauksetta terrorismia. Voi hyvänen aika! Itse olen pitänyt viime aikoina(kin) muutamasta stripistä, ainakin länteen avautuva ikkuna sekä se urheilualamäkihomma olivat mielestäni varsin kelvollisia. Ehkä kokonaisuudessaan alkaa kuitenkin heikompien strippien osuus olla jo turhan suuri. |
itsy 24.07.2011 21:13:40 | |
---|
Fingerpori on kulkenut progressiiviseen suuntaan, stripit ovat olleet viime aikoina hitaasti, jos lainkaan ymmärrettävissä. Asia, jota ei sarjan kohdalla olisi aikaisemmin osannut uumoilla. Artistinen kehitys ja kunnianhimoisuus Jarlallekin sallittakoon. Sarjakuvien Dream Theater? |
jPekka 24.07.2011 21:44:28 | |
---|
Itchy: Sarjakuvien Dream Theater? Odotamme kaupunginjohtajan sooloa. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
Quru: No mitä muuta voi odottaa strippisarjiskeskustelulta? Mistä täällä pitäisi puhua? Jos on paskoja fingerporeja, täällä on pari sivua siitä miten on ollut paskaa, jos on hyviä fingerporeja, täällä on pari sivua siitä, miten on ollut hyviä. Turha täältä on kaivata mitään kovin korkealentoista ja syväluotaavaa keskustelua, mistä täällä edes voisi keskustella? Höpöhöpö. Onhan täällä ollu ihan hyvääkin keskustelua, ja kuten sanoin niin kritiikissä ei sinällään mitän pahaa oo. On vaan turhauttavaa avata ketju, jossa kuvittelee olevan jotain järkevää, ja törmää pariin sivulliseen samojen nimimerkkien kirjottamia: "No, olipas taas huono. On kyllä taso laskenu. Ei naurattanut. jne..." Tuli tuo vuodatus, kun näin kävi ties kuinka monennen kerran. Saman asian toteaminen uudestaan ja uudestaan ei varsinaisesti tuo mitään oleellista uutta sisältöä keskusteluun. Ei mulla nyt koko päivä oo pilalle tän ketjun takia kuitenkaan menny. ;) Oma moka kun luen huonoa nettikeskustelua. Ootko Jarla? Ei, ku mä oon lähettäny sille kaikki ideat viimiset 6kk! ;) ...ja kaikka vaan haukkuu niitä täällä, yhyy. EDIT: Tän päivästä ei muuten arvannutkaan ekasta, eikä edes tokasta ruudusta! "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|