Fantasmic 26.05.2011 08:19:42 | |
---|
|
janezki_ 31.05.2011 16:01:44 | |
---|
|
Vainaja 31.05.2011 17:17:13 | |
---|
No mutta onpas kyllä. Diggailen kyllä ihan tosissani. Ei oikeen yhtään sellasta huonon kuulosta kipaletta. Ja jotenki tuntuu kivasti siltä et piiseissä on vaihtelua. Muutamia ihan tosi kovia kipaleita niinku fear is the weakness. Ootellaanpa. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Tolvanen 01.06.2011 14:50:48 | |
---|
Oon aina mieltänyt In Flamesin tuotannon ns. "vaiheittain", eli Colony ja sitä ennen ollut vaihe, Clayman ja sen jälkeiset tuotokset ja nyt tuntuu että Jesperin lähdön saattelemana on tulossa taas "uusi" vaihe tuohon kaarelle. |
Fantasmic 01.06.2011 16:47:42 | |
---|
No kas vain...Deliver Us on alkanutkin toimia oikein mukavasti ja levyn kansikuva+ samplet sai aikaan sen että onhan tuo ostettava. |
Thet 01.06.2011 17:09:52 | |
---|
Fantasmic: No kas vain...Deliver Us on alkanutkin toimia oikein mukavasti ja levyn kansikuva+ samplet sai aikaan sen että onhan tuo ostettava. Deliver Us on omallakin kohdalla muutamien kuuntelukertojen jälkeen alkanu kuulostaa hyvältä. In Flamesia ei nyt oo tullu aikoihin kuunneltua kuin sattunaisesti muutaman biisin, mutta kyllä mä ihan mielenkiinnolla uutta levyä odotan. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Booombox 18.06.2011 17:16:53 | |
---|
Perkele että on hyvä biiisi tuo Deliver Us. Levyn voisi ostaakin jos olisi fyffeä. yesterday I woke up sucking a lemon |
janezki_ 22.06.2011 15:03:14 | |
---|
Nyt levyä kuunneltu pari kertaa läpi. En tiedä mitä tosta sanois... Muutamia biisejä joissa hyvä kertsi tai riffi yms. Sitten nopeimmat biisit esim. The Puzzle laukkaa joka suuntaa ilman päätä tai häntää... Sitten vielä The Attic ja Jester's Door, mitä ihmettä tollaset biisit tekee levyllä! Järkyttävää... Noh, kuunnellaan lisää ja mietitään uudestaan. |
Meadow 22.06.2011 15:27:52 | |
---|
Aika kehno levy jälleen kerran. Soundit ovat parantuneet huomattavasti kahdesta viime levystä, mutta biisit haukotuttavat. |
phiit 22.06.2011 15:40:23 | |
---|
Kyllä tää uppoo aivan helvetin hyvin, en tiedä, A Sense Of Purposekin toimi täysillä, kuitenkin tullu Jester Racesta lähtien seurailtua miinus Reroute ja Soundtrack jotka menivät täysin mettään.. hienolta bändiltä jälleen hieno levy! |
Skebameizi 22.06.2011 16:06:09 | |
---|
phiit: Kyllä tää uppoo aivan helvetin hyvin, en tiedä, A Sense Of Purposekin toimi täysillä, kuitenkin tullu Jester Racesta lähtien seurailtua miinus Reroute ja Soundtrack jotka menivät täysin mettään.. hienolta bändiltä jälleen hieno levy! Niin ne mielipiteet eroaa... Mun mielestä Reroute ja Soundtrack on bändin viimeset levyt jotka jaksaa kuunnella alusta loppuun :P |
phiit 22.06.2011 16:07:49 | |
---|
Skebameizi: Niin ne mielipiteet eroaa... Mun mielestä Reroute ja Soundtrack on bändin viimeset levyt jotka jaksaa kuunnella alusta loppuun :P Siinä se musiikin hienous! :) |
Juicy 22.06.2011 22:52:28 (muokattu 22.06.2011 22:52:39) | |
---|
Skebameizi: Niin ne mielipiteet eroaa... Mun mielestä Reroute ja Soundtrack on bändin viimeset levyt jotka jaksaa kuunnella alusta loppuun :P Reroute on parhaahko levy kokonaisuutena, riippuen vähän päivästä. Colony ja Clayman on mun kirjoissa siinä samalla viivalla. Muita levyjä vaivaa vähän se, että on joku pari - kolme oikein hyvää biisiä, mutta loput jättää sit enemmän tai vähemmän kylmäksi. Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
The_Q 24.06.2011 09:54:59 | |
---|
Ihan kuunneltava tämä uusi lätty on. Pari ihan hyvääkin biisiä löytyy A new Dawn ja Fear is the Weakness, mutta ei vedä vertoja vanhalle kunnon In Flamesille. |
Vainaja 24.06.2011 10:55:38 | |
---|
Juu. nyt on sitte saanu kuunneltua tonkin rauhassa läpi. Ja huhheijjaa, kyllähän tykkään. Aattelin et samana päivän tulleet DTP:n levyt ois jättäny varjoonsa mut tää kyllä potki ittesä omalle aurinko paikalle samalle viivalle deconin kanssa, ehkä vähän taakkemmas. Ghostiin en lähe vertaamaan kun ovat niin eri lokerossa. Tosi tasasen hyvä levy, ei silleen moni vielä nouse korkeelle. Jotenki tuntuu et hivenen raskaampi muutaman kipaleen johdosta ku sense of purpose. Se on toki tervetullutta. Ite diggailen tosin paljon myös niistä kone sämpleistä siellä takana. Ja A new dawn nyt vaan on tosi kova. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
-J.- 25.06.2011 22:03:38 | |
---|
Aivan loistava kipale tuo levyn nimikko kappale! Saa aikaan loistavan tunne latauksen. Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä! |
Oliko kuka kattoo Sonispheressä? Oli varmaan Slipknotin jälkeen toiseks kovin keikka! Settilistakin oli loistava kun ei uusia biisejä kauheesti soiteltu. Yleisössä helkkarin kova meininki ja bändilläkin näytti olevan hauskaa. |
Booombox 04.07.2011 01:35:14 | |
---|
janezki_: Oliko kuka kattoo Sonispheressä? Oli varmaan Slipknotin jälkeen toiseks kovin keikka! Settilistakin oli loistava kun ei uusia biisejä kauheesti soiteltu. Yleisössä helkkarin kova meininki ja bändilläkin näytti olevan hauskaa. Sklipknottia en jaksanut edes jäädä katsomaan. In Flamesia seurasin kaukaa ja kyllähän se hyvältä kuulosti. Mukavaa että vetivät paljon myös vanhoja biisejä. yesterday I woke up sucking a lemon |
The_Q 04.07.2011 18:06:14 | |
---|
Menin ja ostin levyn. Ei ollut pettymys mitä nyt pari kolme ns. huonoa biisiä levyltä löytyy. :D Ehkä jopa parempi kuin Sense of Purpose! |
teme123 28.07.2011 10:19:59 (muokattu 28.07.2011 10:20:38) | |
---|
Juu, kuuluu lempparibändeihin. Tää uus matsku Sounds of a playground fading oli kyl iha mukavaa settiä. Ei paras levy äijiltä, mut iha jees. "Born with insight and a raised fist" |