Aihe: Foo Fighters
1 2 3 4 533 34 35 36 3750 51 52 53 54
Kre-per
27.06.2011 09:33:41
kyseinen: Auttamatta sitä kerran pari sai haukotella (pakolliset jamit ja etenkin coverit, mitäääh, miksi?), mutta kokonaisuutena todella hyvä.

Itsehän lämpesin Tie Your Mother Downille ja spiikille siitä, että mehän tehdään mitä me halutaan :)
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
Jyrken
27.06.2011 09:54:08
Mitäm, nämä siis soittelevat Queenia? Ihan siistiä, pitää tsekata juutupesta, miten homma toimii.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
phiit
27.06.2011 10:03:54
Pieni rumpalipoika: Foo Fighters on oikeastaan ainoa kasassa ja hengissä oleva orkka jota olisin valmis menemään katsomaan "stadikka"-keikalle. Noh, Rush on toinen..

Heh, tuli mietittyä juuri samaa eilen mitkä bändit oikeasti toimivat näissä mittasuhteissa ja tuli päädyttyä samaan: Foo Fighters ja Rush :)
Kefiiri
27.06.2011 11:13:24
Pulma on sovituksissa.
Kre-per
27.06.2011 11:52:47
Kefiiri: Pulma on sovituksissa.

Niin siis Foo Fightersin biisit on huonosti sovitettu? Mun korvaan sopii todella hyvin. Itseasiassa just eilen mietin keikalla kuin hyviä sovituksia niillä on. Ei kuulosta ne popimmatkaan biisit tylsiltä.
Kailis
27.06.2011 12:40:16

Kefiiri: Pulma on sovituksissa.

Pyydä apua Kuustosen Mikolta.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
--Tomppa--
27.06.2011 12:45:36
Kre-per: Itsehän lämpesin Tie Your Mother Downille ja spiikille siitä, että mehän tehdään mitä me halutaan :)

Tuntus että siinä eturivissä olin ainoa joka tunnisti ylipäänsä koko biisiä saati laulo messissä.
Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa.
Kefiiri
27.06.2011 12:51:58
Kailis: Pyydä apua Kuustosen Mikolta.

Ihan vaan housujen sovittamista ajattelin... mutta katsoin tuon Walk-videon, ja se oli ensimmäinen kuulemani FF-biisi jonka jaksoi kuunnella lähes rasittumatta. Ehkä se siitä!
Kre-per
27.06.2011 13:07:50 (muokattu 27.06.2011 13:11:06)
--Tomppa--: Tuntus että siinä eturivissä olin ainoa joka tunnisti ylipäänsä koko biisiä saati laulo messissä.

Njoo, ite olin siellä taaemmista kaiuttimista vähän lavalle päin ja siellä otettiin ihan lämpimästi tää vastaan. Siinä oli muutama vähän vanhempi jannu, jotka vaisusti lämpenivät virnistämään aurinkolasiensa takaa. Kädet pysyivät silti tiukasti puuskassa. Kuitenkin erinomanen veto mielestäni. FF:n soitto (ja etenkin Grohlin mieeeehekäs ääni) tuo sellasen kivan rokimman vivahteen tohon biisiin.

Kefiiri: Ihan vaan housujen sovittamista ajattelin... mutta katsoin tuon Walk-videon, ja se oli ensimmäinen kuulemani FF-biisi jonka jaksoi kuunnella lähes rasittumatta. Ehkä se siitä!

Mitkäs on ollu niitä huonoja, jos saa udella? :) että voin sitte todeta sun olevan väärässä.
Boyakasha
27.06.2011 14:20:53
Nähty ja todettu aika tylsäksi keikkatapaukseksi. Hyvä levyllä, tylsä livenä (vrt HIM). Eipä tarvitse nähdä enää uudestaan.
Stain
27.06.2011 14:33:29
chico_miguel: Huh huh mikä show!! Oli varmaan paras Juhannus ikinä! Hieno keikka.. Oltiin soittelee kaverin kanssa Kämpin edessä LA iltana ja nyt on akustisessa kolme nimmaria hopeatussilla: Chris, Nate ja Taylor. Vitriiniin menee..

Dave ei vissiin ollu niiden messissä?
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Kre-per
27.06.2011 14:35:55
Stain: Dave ei vissiin ollu niiden messissä?

Dave oli mun kanssa kahvilla. Fresh pot!
Jussiman
27.06.2011 14:44:42 (muokattu 27.06.2011 14:46:42)
Aivan helvetin kova keikka eilen! Pääsin ihan eturiiviin, Grohl oli noin 1,5 metrin päässä. Ehkä paras keikka missä olen käynyt. Illalla keikan jälkeen tavattiin kavereiden kans viel Mike Monroe. Täydellinen päivä/ilta, lämppäritkin oli hyviä.
chico_miguel
27.06.2011 16:23:14
Stain: Dave ei vissiin ollu niiden messissä?

Ne oli kaikki ihan omien perheidensä kanssa. Oltiin siis tuntitolkulla venaamassa.. missattiin Pat ja Dave. Olisinpa ollu siellä kahvilassa.
"Eres tú cabron hijo de puta"
Kailis
27.06.2011 20:15:54

Hyvä levyllä, tylsä livenä (vrt HIM).

Joka on tylsä sekä levyllä että livenä. Yksi tylsimpiä bändejä ikinä.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Jokunen
27.06.2011 21:23:06
Ihan ok keikka oli. Jouduin seuraamaan bändiä vähän kauempana, jonne ei kunnolla näkynyt ja porukka ei ollut oikein messissä, joten vähän kylmäksi jätti lopulta. Vähän lyhyempi, tiivis setti olisi toiminut ehkä paremmin.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
krautio
27.06.2011 23:22:18

Oli hyvä keikka ja setti erinomainen. Parit jamit ja sen yhden coverin olisi saanut jättää pois ja soittaa niiden tilalla vaikka 2-3 biisiä eka levyltä. Suurin miinus vaan sille, että yleisöä oli niin paljon, että koko keikka piti katsoa screeneiltä. Ei oikein päässyt sen takia täydelliseen fiilikseen. Pitää käydä tsekkaamassa bändi joskus ulkomailla myöhemmin sisätiloissa tai jossain amfiteatterissa.

ps. Näin Davea iltapäivällä keskustassa ja sain jopa sanottua pari lausetta sille. Ei se mikään hirveän monipuolinen kuiteskaan dialogi ollut...
Hey Ho, Let's Go!
Entropia666
28.06.2011 15:23:06

Ihme ruikutusta kyllä täällä. Tylsä bändi? Mitä vittua hessut?!? Jätkäthän rokkas todella lujasti ja hyvällä otteella.

Ite katoin keikkaa suht läheltä, oisko ollu seiskarivi? Ei tarvinnu ees kummemmin jonotella, VHB:n jälkeen keltanen ranneke haltuun ja helposti pääs aitiopaikoille.
wino
28.06.2011 15:28:19
Kannattaa muistaa että kyseessä oli iso keikkapaikka, klubikeikat jne. on aina parempia ja tiiviimpiä kuin jättikeikat. Tuskin mikään bändi olisi parempaa showta noissa olosuhteissa tehnyt kun FF.lla on aina musiikki pääosassa, ei mikään pyroshow tai tytöt tissejä heiluttamasssa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)