Aihe: Sleepy Sleepers Rokkidiggarissa - Yamaha Electonen historia
1
Saarinen Sami
08.06.2011 11:50:53
Näin eilen YLE Teemalta Sleeppareiden pari biisia Rokkidiggari -ohjelmassa. Ekassa biisissä Kuka Mitä Häh? näkyi Yamahan Electone jonkun naisen soittamana.

Tietääkö kukaan enempää Sleeppareiden kokoonpanoista ja käytetyistä soittimista noihin aikoihin? Rokkidiggarin ilmestymisvuosi näytti olevan -81.

Itseäni asia kiinnostaa nimenomaan tuon Electonen (YC-10) osalta. Minulla on ollut kyseinen soitin -90 luvun alkupuolelta ja pelastaessani soittimen kaatopaikkakohtalolta, kuulin, että soitin olisi saatu itse Mato Valtoselta.. Lieneekö ollut sama soitin mikä näkyi rokkidiggari-ohjelmassa. :)
Saarinen Sami
09.06.2011 03:06:42
Tuota epäilin, että olis Tiikeri ollut, kun niin vaisusti esiintyi. Mutta tuon selvityksen jälkeen sehän tuntuu varsin luonnolliselta. Hyvin sittemmin pääs mukaan jengiin ja e iainakaan esiintymisestä jäänyt kiinni!

Iso kiitos moisesta tiedosta! En ole tuota kirjaa itse lukenutkaan, ehkä hankinnan arvoinen opus.
absqua
09.06.2011 07:48:50
Saarinen Sami:

Iso kiitos moisesta tiedosta! En ole tuota kirjaa itse lukenutkaan, ehkä hankinnan arvoinen opus.

Ei EHKÄ vaan EHDOTTOMASTI hankinnan ja lukemisen arvoinen teos.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
StJerky
10.06.2011 08:50:01
Saarinen Sami:Itseäni asia kiinnostaa nimenomaan tuon Electonen (YC-10) osalta.

Mutta onpa kaunis soitin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)