Muusikoiden.net
24.02.2017

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aromakilta
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Muusikoiden.net
10.05.2007 18:52:52 (muokattu 31.12.2007 23:31:09)
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tanssimuusikoiden offtopic.

artope
22.07.2016 08:38:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Pasi on hieno mies. Nipasella säestettiin aikoinaan. Se oli ihan kuin pappi joka ennen keikkaa keskittyisi saarnaansa. Vähäpuheinen ennen keikkaa ja keikan jälkeen kuin toinen mies. Hyvin veti kaikki. Koskaan ei muuttua saa. Artikuloi hienosti.

Olen kanssa kerran päässyt säestämään joskus -90 luvun alkupuolella. Olin silloin tuuraamassa kitarabändissä jossa ei siis ollu koskettimia/haitaria. Kun PK tuli paikalle niin kätteli kaikki ja kysyi missäs on haitaristi? Ei ole.. No missäs on kosketinsoittaja? öö eipä ole sitäkään. PK sitten siihen no ei sitten mitään ja löi settilistaa, valitkaa tosta.

Sitten lauteilla sovittiin biisit ja kun kyseltiin mistä äänilajista, niin sanoi kaikkiin että soittakaa mistä vaan, hän laulaa. Ja lauloikin komiasti. Ja oli mukava herrasmies.

"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
22.07.2016 12:24:05

..pilvessä!

On vain yksi genre: Musiikki!
EP
22.07.2016 14:07:49 (muokattu 22.07.2016 14:09:53)

Täältä löytyy apu moneen propleemaan, kiitoksia Sax-pappa ja Bullit!!

Hyvä vinkki toi trimmerikin, en muistanu sitä ollenkaan löytyhän se kellarista ja uutta siimaa motonetista.
Valittin pikkasen paksumpaa niin ei mee heti poikki.

WanhaWetäjä
22.07.2016 14:25:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Täältä löytyy apu moneen propleemaan, kiitoksia Sax-pappa ja Bullit!!

Hyvä vinkki toi trimmerikin, en muistanu sitä ollenkaan löytyhän se kellarista ja uutta siimaa motonetista.
Valittin pikkasen paksumpaa niin ei mee heti poikki.

3 kesä"hittiä" rauhasta ja hiljaisuudesta pitävälle : naapuri joka leikkaa ruohoa joka 2. päivä, myös iltaisin ja sunnutaisin, naapuri jolla on vanha polttomoottorikäyttöinen trimmeri, mökkinaapuri jonka tenavilla on vesijetti tai erittäin äänekkäät trialpyörä ja mönkijä joilla vedellään pitkin mettiä...

Itse olen "nauttinut" noista hiteistä siinä määrin että vain vesijetti ihan lähietäisyydeltä on onneksi kokematta, meteli kaukaakin kuunneltuna on kesäillassa vittumaista sekin.

Onneksi pystyn vastaamaan meluterroriin moottorisahalla, jos tarvetta tulee ;-)

Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Prophet
22.07.2016 15:12:22

Kesälomalle lompsis! Joten Vaakahuoneelle kuuntelemaan duoa MAN & Pedro sekä MAN Sextettiä.

half
22.07.2016 15:27:45

Prophet: Kesälomalle lompsis! Joten Vaakahuoneelle kuuntelemaan duoa MAN & Pedro sekä MAN Sextettiä.

Sinne ollaan tulossa myös.

http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Prophet
22.07.2016 22:21:25

Millainen mahtoi olla Suomen Talvisodan esiintyminen Ruisrockissa 2016?

pekkajau
23.07.2016 00:38:32

WanhaWetäjä: 3 kesä"hittiä" rauhasta ja hiljaisuudesta pitävälle : naapuri joka leikkaa ruohoa joka 2. päivä, myös iltaisin ja sunnutaisin, naapuri jolla on vanha polttomoottorikäyttöinen trimmeri, mökkinaapuri jonka tenavilla on vesijetti tai erittäin äänekkäät trialpyörä ja mönkijä joilla vedellään pitkin mettiä...

Itse olen "nauttinut" noista hiteistä siinä määrin että vain vesijetti ihan lähietäisyydeltä on onneksi kokematta, meteli kaukaakin kuunneltuna on kesäillassa vittumaista sekin.

Onneksi pystyn vastaamaan meluterroriin moottorisahalla, jos tarvetta tulee ;-)

Kyllä keväisin lehtipuhallin on ykkönen. Naapurilla meni viikonloppu pilalle kun minä olin kuulemma piilottanut jatkojohdon. No se jatkojohto löytyi sitten hiekoituslaatikon takaa. Minä en ollut siihen koskaan koskenut. Itse sen se oli sinne laittanut. 80v. ja pikkusen muistissa sanomista tällä naapurilla. Minä olen aina haravoinut.

Hätä keinot keksii!
EP
23.07.2016 09:31:38

pekkajau: Kyllä keväisin lehtipuhallin on ykkönen. Naapurilla meni viikonloppu pilalle kun minä olin kuulemma piilottanut jatkojohdon. No se jatkojohto löytyi sitten hiekoituslaatikon takaa. Minä en ollut siihen koskaan koskenut. Itse sen se oli sinne laittanut. 80v. ja pikkusen muistissa sanomista tällä naapurilla. Minä olen aina haravoinut.

Toi eka lause on kyllä oikeudessa raskauttava todiste!

pekkajau
24.07.2016 22:37:18

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016072421953524_uu.shtml
Tuollekin pässille voisi joku viisaampi määrätä alkolukon näille järkevien ihmisten sivuille!

Hätä keinot keksii!
EP
24.07.2016 23:36:46

pekkajau: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016072421953524_uu.shtml
Tuollekin pässille voisi joku viisaampi määrätä alkolukon näille järkevien ihmisten sivuille!

Valio Aurajuustoon tulee muuten himo!

EP
25.07.2016 20:24:12

Huh, kylläpä on tarjennut tänään.
Päivällä 29 ja vieläkin 27,8!!

Prophet
26.07.2016 19:30:28

Olipa todellinen nautinto soittaa flyygeliä ja soittimessa oli vielä kevyt tatsi. Salossa Aarresaari kirppikseltä löytyy ja sitä oikein viereisessä kyltissä pyydetään soittamaan. Käykää tekin soittamassa!

pekkajau
27.07.2016 00:12:18 (muokattu 27.07.2016 00:21:07)

Yhdessä paikallisessa kierrätyskeskuksessa on myynnissä sekä Yamahan että "Tekniksen" viimeiset valmistetut huippu kotiurut jalkiolla. Hinta on 80 euroa molemmilla per kappale. Kahden vaiheilla ollaan kummatko ostaisin. Molemmat huippukuntoisia. Tuo Yamahan urku on samanlainen jolla abban Benny operoi aikoinaan niiden viimeisimmässä levytyksissä. Molemmat urut huippukunnossa.

Hätä keinot keksii!
EP
27.07.2016 00:15:15

pekkajau: Yhdessä paikallisessa kierrätyskeskuksessa on myynnissä sekä Yamahan että "Tekniksen" viimeiset valmistetut huippu kotiurut jalkiolla. Hinta on 80 euroa molemmilla per kappale. Kahden vaiheilla ollaan kummatko ostaisin. Molemmat huippukuntoisia. Tuo Yamahan urku on samanlainen jolla abban Benny operoi aikoinaan niiden kaikissa levytyksissä. Molemmat urut huippukunnossa.

Technics saattaa olla harvinaisempi, luulisin?

EP
27.07.2016 00:16:26

EP: Huh, kylläpä on tarjennut tänään.
Päivällä 29 ja vieläkin 27,8!!

No nyt piti kaivaa jo tuuletin esiin ekan kerran tänä kesänä!

The 2
27.07.2016 01:30:04

Morjensta kaikille sitä alkaa taas auto kulkea.

Qsine
27.07.2016 12:32:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Yhdessä paikallisessa kierrätyskeskuksessa on myynnissä sekä Yamahan että "Tekniksen" viimeiset valmistetut huippu kotiurut jalkiolla. Hinta on 80 euroa molemmilla per kappale. Kahden vaiheilla ollaan kummatko ostaisin. Molemmat huippukuntoisia. Tuo Yamahan urku on samanlainen jolla abban Benny operoi aikoinaan niiden viimeisimmässä levytyksissä. Molemmat urut huippukunnossa.

Åijåijåijåi! Jos tuo on se Technicsin malli, jonka beguine-kompin filleistä löytyy se legendaarinen "TSA, tauko, TRRRRRRRR"-filli, niin adoptoi ko. soitin empimättä!

http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen http://www.mikseri.net/user/Qsine https://twitter.com/Janne6nen
Prophet
27.07.2016 14:33:39

pekkajau: Yhdessä paikallisessa kierrätyskeskuksessa on myynnissä sekä Yamahan että "Tekniksen" viimeiset valmistetut huippu kotiurut jalkiolla. Hinta on 80 euroa molemmilla per kappale. Kahden vaiheilla ollaan kummatko ostaisin. Molemmat huippukuntoisia. Tuo Yamahan urku on samanlainen jolla abban Benny operoi aikoinaan niiden viimeisimmässä levytyksissä. Molemmat urut huippukunnossa.

Onhan olohuoneen maton ja verhojen väri valittu huolellisesti? Valkoisia ovat molemmat kotiurut, joten design ratkaisee. Yamaha!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 547 48 49 50 51

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti