Aihe: Mitä treenaat tällä hetkellä?
1 2 3 4 522 23 24 25 26
sahkuifk
26.08.2025 20:57:05
Kotimaista tanssimusiikkia. Valsseja ja humppaa ja sitten Agents ja A Aalto osastoa.
Oon pitänyt itseäni aina aika kevyen laidan rumpalina, mutta huomasinkin vieneeni uuteen projektiin vähän rock vivahteita, mikä piristi kummasti. Tuttuja soittajia mutta tässä on ollut nyt muutamia pikku bileitä missä lavalla käy soittajaa laidasta laitaan niin saa olla tarkkana että mitäs laatua nyt taas vedetään.
Täytyy kyllä sanoa että esmes Mahtava peräsin jne on kyllä hauska painaa menemään oikein keskittymällä ja kun oon heikkona kauniisiin melodioihin niin huomaa välillä vaan kuuntelevansa muita kun pitäisi keskittyä omaan soittoon. Muisto vain jää, Hei huomenta Suomi, Paha vaanii...
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
Epämuusikko
30.08.2025 18:07:57 (muokattu sunnuntaina 10:54:07)
mulla on useampi transkriptioprojekti meneillään, mutta muuten oon kyllä lähinnä jammaillu levyjen, klikin ja tyhjän päälle. Pitäis ottaa joku treenaamalla treenaamisen projekti, mutta kyllä ihan jammailunkin kautta löytyy aina jotain jännää. mm. Haitsujalkaa oon hinkannu nyt vähän eri suuntiin.

Otin myös larppipohjalta uuden konseptin (itelle), eli "aloitussooloja" 4-8 tahtia. Semmoisia mitä silloin kun niillä lähdetään niin soitetaan. erotukseksi rumpusooloista mitkä olisivat rakenteen sisässä. Vähän eri fiilis jne. Asiasanoina mukaansatempaavuus, selkeys, törkeys.

e: alapuolisten tueksi palasin PJJ-soolokirjan ja siitä eristetyillä likeillä jammailuhommaan. se on mukavaa. tuli aiheesta pykellettyä ääninäyte-ketjuun. noin noita tulee treenattua.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 522 23 24 25 26
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)