Aihe: Ghost
1 2 3 4 518 19 20 21 22106 107 108 109 110
Skebameizi
20.08.2015 15:11:12

Generalissimo: https://upload.wikimedia.org/wikipe … ameless_Ghouls_-_Coachella_2013.jpg

mikä gibson toi on?

Jep, Gibson RD. Ghostin jätkillä vieläpä jotkin Custom Shop -versiot. Sarjatuotantona on tehty 70-luvun jälkeen ainoastaan rajoitettu erä RD Artisteja joissa on kultainen hardware. Hinta jossain parin tonnin hujakoilla. Harmi, tuo on todella hienon mallinen kitara.
Iskariot
20.08.2015 15:48:27
Nyyh. Melioran vinyyliboxin julkasu siirtyi 31. päivään, prkl. Olisihan tuo ollutkin liian mukava viikonlopun aloitus jos moisen olisi huomenna levylautaselle saanut asettaa :( Normivinyyli kait julkaistaan ajallaan.
"Anna ketju, anna lukko. Anna ymmärrys..."
Vainaja
21.08.2015 12:11:11
Joo, mulle tuli äXältä ilmotus että cd:t on myöhässä tukusta..Onneks on spotify.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
TTV
21.08.2015 13:42:14
Vainaja: Joo, mulle tuli äXältä ilmotus että cd:t on myöhässä tukusta..Onneks on spotify.

X:n perusperseilyä. Mulla sentään X:n tilaus näyttää lähteneen eilen matkaan, saas nähä pitääkö paikkaansa...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
phiit
21.08.2015 14:55:00
Ei tälle voi ku nostaa jälleen hattua, ruottalaiset osaa ja Abba vertaus mitä mainioin :) Ei ainuttakaa heikkoa biisiä.
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
arppah8
21.08.2015 15:17:23

Jaa, eipä ollut mullekaan lähtenyt vinyyli Äxästä. NormiÄxää nykyään ennakkotilausten kanssa. En mä kyllä ois ehtinyt lättyä viikonloppuna kuunnellakaan kun on keikkahommia.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Thubby
21.08.2015 15:17:44

Noin parinkymmenen kuuntelukerran jälkeen kuullostaa vieläkin pirun hyvältä. Tykkään aivan pirusti levyn saundeista. Negatiivisen suomalaisena jos ehtii huonoimpia biisejä levyltä nii Mummy Dust ja Majesty. Muuten on kyllä todella majesteettista menoa. Muumion tilalle jos ois saanu jonkun From The Pinnacle To The Pit kaltasen tykityksen ja sen jälkeen Absolution. Sitten toisiks viimenen kappale ois voinu olla samaa luokkaa ku He Is nii ois ollu täydellistä minulle. Eipähän tuo huono ole nytkään kyllä.
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Vessajono
21.08.2015 15:24:53 (muokattu 21.08.2015 15:25:26)
Mummy Dust on ehkä turhimman oloinen biisi. Tulee jotenkin sellanen vaikutelma, että on havahduttu kirjoitussessarien loppupuolella siihen, että "oj fan, nyt ei oo tarpeeksi saatanaa" ja tehty sit äkkiä tommonen ruiskasu.

Ei se huono biisi oo sekään, mutta kun se on Absolutionin, From the Pinnacle to the Pitin, Ciricen ja He Isin kaltaisten mestariteosten seurassa niin tuntuu jäävän jotenkin ylimääräiseksi.

Siitä huolimatta kyllä ehdottomasti 666/5, ei siitä mihinkään pääse.
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
Basil79
21.08.2015 15:45:02 (muokattu 21.08.2015 15:51:24)
Ja minä kun pidin juuri Majestya upeimpana teoksena noista neljästä, jotka ovat olleet Spotifyssä. (Circle, Pinnacle, Absolution ja tuo Majesty). :/

No kaikki on hyviä. Erittäin mielenkiintoinen uusi tuttavuus minulle. Nuo vanhemmat levyt eivät kyllä miellyttäneet korvaa niin paljon kuin uudet biisit. Taidan ostaa levyn. Kyllä ne nuo Ruåttalaiset ossaa.
Dropped C
21.08.2015 15:56:14
Hyvä lätty, keikkaa odotellessa. Ei mulle mikään täysi napakymppi, mutta 8 ja pual. Parhaat piisit jo aiemmin julkaistut "Pinnacle" ja "Absolution".
bedlam
21.08.2015 17:24:23 (muokattu 21.08.2015 17:26:31)

Mulle kyllä tuli Äxästä ajallaan, niinkuin aina.

Jos Mummy Dustin kaltainen biisi on levyn heikoin, niin kyllä kyseessä on melko hemmetin hieno lätty. Vaikka biisit ovat melkoista purkkapoppia välillä, niin niissä on ihan loistavia sovituksellisia ja sävellyksellisiä koukkuja, jotka pistää kumartamaan nöyrästi. Avausraitaa esim. moni ei ole hirveesti kehunut, mutta säkeistön melodialinja molli/duurivaihteluineen on kyllä kovasti mun mieleen. Ykkösraidat tällä hetkellä Cirice, He is ja Deus in Absentia, mutta käytännössä kaikki raidat rulettaa. Ja se on tosi harvinaista.
http://www.petrilampela.net
varpio
21.08.2015 17:26:27
Vessajono: Mummy Dust on ehkä turhimman oloinen biisi. Tulee jotenkin sellanen vaikutelma, että on havahduttu kirjoitussessarien loppupuolella siihen, että "oj fan, nyt ei oo tarpeeksi saatanaa" ja tehty sit äkkiä tommonen ruiskasu.

Minusta oikein hyvä kappale se. Itse taasen en kovasti He Isistä vielä välitä, mutta pitänee kuunnella lisää sitä.
Skebameizi
21.08.2015 17:55:39

Mun mielestä Mummy Dust on ihan levyn parhaita biisejä. Täyttä timangia koko levy, mitä nyt Spotifyssa aiemmin julkaistut 4 biisiä alkavat vähän kärsiä jo liikakuuntelusta.
TTV
21.08.2015 18:32:12
Meliora tuli kuin tulikin ajallaan X:stä, mahtava levy kertakaikkiaan.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
jusbb
21.08.2015 18:55:16

Hyvä levy on. Suurin asia mikä siihen liittyen harmittaa on se ettei levy ollut digipak.
Jeszse
21.08.2015 18:57:40
Täähän vaikuttas olevan ihan ok. En oo aiemmasta tuotannosta tykänny juuri ollenkaan mut tässä on jotain osattu näemmä tehdä oikein.
ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
bedlam
21.08.2015 19:06:51

jusbb: Hyvä levy on. Suurin asia mikä siihen liittyen harmittaa on se ettei levy ollut digipak.

Sama juttu! Digipackissa ois päässy kansitaide oikeuksiinsa.
http://www.petrilampela.net
radilapsi
21.08.2015 21:13:26
Tulipa tänään ostettua levy ja pitää yhtyä edellisiin hehkuttajiin. Yhden kuuntelun perusteella vaikuttaa todella vahvalta kokonaisuudelta, vaikka ei ehkä heti tullut sellaisia Year Zeron tai Monstrance Clockin kaltaisia täsmäpommeja vastaan. Harvemmin kyllä kuulee tälläista pahaenteisyyttä ja pimeyttä musiikissa käärittynä toimiviin biiseihin. 4/5.
Raiku
22.08.2015 10:41:14

Kyllä nuo Cirice, Mummy dust sekä Absolution pelastaa tuon levyn, mutta tuo Opus Eponymous on kyllä niin kultaa ei yhtään huonoa biisiä. Infestissumam levyn pelasti Year Zero, ei ole kuulunut näissä jälkemmäisissä oikeen sitä Sabbathia liikaa Abbaa...
ekikoo
22.08.2015 11:28:52 (muokattu 22.08.2015 11:29:07)
Kuulun myös oletettuun enemmistöön jolle Mummy Dust vähän tökkii muiden kovien joukossa, sen ollessa vähän erilainen. On kai siinäkin ok-juttuja, mutta tuollainen junnaavahko ralli on, no joko vaan erilainen tai sitten heikko.
I would if I could...! Bitch!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)