Aihe: Ongelma Neron kanssa
1
Loopis
26.05.2003 20:01:32
Jep.. eli nyt olis ongelma Neron kanssa. Mä oon Nuendolla tehnyt yhdestä biisistä mixdownin koneelle tasolta 128/44.1. Sitten oli tarkotus polttaa se cd:lle Nerolla. No mä poltin sen Nerolla cd:lle ja kaikki meni hyvin mutta sitten kun piti mennä stereoilla kuuntelemaan niin ei kuulunut cd:ltä mitään, sekunnit juoksi normaalisti ja cd-soitin luki kyllä biisin ja oikea pituus ja kaikki mutta ei kuulunu yhtään mitään. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Olen just asentanu tuon polttavan aseman joten tuo oli eka poltto sillä. Poltin biisin ihan normaalisti audiona. Nyt ois apu tarpeen.. Kokeilin tehdä toisenkin cd:n mutta se oli yhtä lailla susi.
jPekka
27.05.2003 11:59:02

Jep.. eli nyt olis ongelma Neron kanssa. Mä oon Nuendolla tehnyt yhdestä biisistä mixdownin koneelle tasolta 128/44.1.

Miksi polttaa mp3:sta? Paremman äänenlaadun saat, jos miksaat .waviksi ja poltat siitä.

Sitten oli tarkotus polttaa se cd:lle Nerolla. No mä poltin sen Nerolla cd:lle ja kaikki meni hyvin mutta sitten kun piti mennä stereoilla kuuntelemaan niin ei kuulunut cd:ltä mitään, sekunnit juoksi normaalisti ja cd-soitin luki kyllä biisin ja oikea pituus ja kaikki mutta ei kuulunu yhtään mitään. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?

Kai tarkistit, että se mp3-tiedosto kuulostaa siltä miltä pitää ennen polttoa?

Yksi tapa millä olen saanut kuulumattomia cd-levyjä aikaiseksi on väärä bittisyvyys. Nero suostuu kyllä polttamaan ainakin 32-bittisiä tiedostoja levylle ihan sujuvasti, mutta ei se kauhean musiikilta sitten levyltä kuulosta... tiedoston pitää olla paitsi 44,1 kHz, myös 16 bittiä.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
T.A
13.06.2003 13:30:08
Onko sulla vanha cd-soitin.itellä on vanha philipsin konepaketti eikä se soita poltettua ,mutta vanha tecnikseni sottelee mukisematta kai se on se kun siinä on neljä lukupäätä.ja tietysti noi uudemmat soittaa.
Kivivuori
13.06.2003 17:37:42
Jep jep ja sit katellaan sieltä Neron polttoasetuksista, että ei ole polttokertoimena esim. 48x vaan joku 8x tai 12x...vanhat soittimet ei pysy "perässä" jos on poltettu liian nopiaa
Muzik Rules!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)