Sinap 25.10.2004 21:55:20 | |
---|
tuota kirottua äänikorttiahan liikkuu tässä suomen maassa ilmeisesti jonkin verran..eli ongelmana on saada sopivaa käyttöjärjestelmää joka sopisi isis:lle ja cubase sx:lle..kansainvälisistä keskusteluista lueskelin että olis tuota korttia vaikea saada toimimaan windows ME:lla. Löytyykö kokemusta täältä? Ja toisena kysymyksenä että toimiiko cubase sx ME:ssa hyvin? Olis nimittäin ihan kiva siirtyä sx:n puolelle eikä tuota rahaa uuteen korttiin ole. Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa. |
hirvoksi 26.10.2004 08:38:49 (muokattu 29.10.2004 12:17:44) | |
---|
... ei mitn :) "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
jPekka 26.10.2004 10:28:08 | |
---|
Isis toimii ihan hyvin ME:n alla (kuten esimerkiksi minulla juuri tässä koneessa - Isiksen softien 1.9-versio), Cubasesta ei mitään kokemuksia. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
Sertzo S 28.10.2004 09:42:17 | |
---|
Mulla on Cubase VST 32 ja ME. Kiintolevyn vaihdon yhteydessä vaihdoin 98:sin ME:hen Minun ongelmani on aina silloin tällöin ISIS- kortin kanssa, että käynnistäessäni koneen tasot kyllä vilkuu, mutta mitään ääntä ei kuulu. Uudelleenkäynnistys täytyy tehdä joskus useasti, jotta pelittäisi. Muita ongelmia ei ole ollut. Emolevy on VIA Apollo MPV 3 G2, jos oikein muistan ja koneeni jo 4 vuotta vanha 500 AMD k2-suorittimella ja 256 SDRAM-muistia. Vielä kysymys: millaisia latensseja mielestänne tällä kortilla/kokoonpanolla esiintyy? Ei miestäni pahoja kuitenkaan. |
Sinap 28.10.2004 10:25:08 | |
---|
Mulla on Cubase VST 32 ja ME. Kiintolevyn vaihdon yhteydessä vaihdoin 98:sin ME:hen Minun ongelmani on aina silloin tällöin ISIS- kortin kanssa, että käynnistäessäni koneen tasot kyllä vilkuu, mutta mitään ääntä ei kuulu. Uudelleenkäynnistys täytyy tehdä joskus useasti, jotta pelittäisi. Muita ongelmia ei ole ollut. Emolevy on VIA Apollo MPV 3 G2, jos oikein muistan ja koneeni jo 4 vuotta vanha 500 AMD k2-suorittimella ja 256 SDRAM-muistia. Vielä kysymys: millaisia latensseja mielestänne tällä kortilla/kokoonpanolla esiintyy? Ei miestäni pahoja kuitenkaan. ei mielettömiä mutta eipä sitä voi soittaessa käyttää..jotaa 40ms. eli ihan mukava delay....esim amplitubella en pääse soittelee... Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa. |
Sertzo S 28.10.2004 13:02:05 | |
---|
ei mielettömiä mutta eipä sitä voi soittaessa käyttää..jotaa 40ms. eli ihan mukava delay....esim amplitubella en pääse soittelee... Onko tosiaan noin suuri (40ms) siis midi-työskentelyssä? |
Sinap 01.11.2004 09:57:18 | |
---|
Onko tosiaan noin suuri (40ms) siis midi-työskentelyssä? audiossa Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa. |
jPekka 01.11.2004 14:27:55 | |
---|
audiossa Ts. vielä tarkemmin: softasynissa tai silloin, jos tietokonetta käyttää "live"-efektiprosessorina. Moniraitaäänityksissä en ole huomannut ainakaan latenssien olevan mikään ongelma. Cubasesta en tiedä, en ole käyttänyt. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |