Aihe: Saga
1
Mutilator
19.05.2003 11:47:33 (muokattu 19.05.2003 11:48:20)
Kertokaas jotain kyseisen yhtyeen musiikista. Kattelin tota House Of Cardsia ja Full Circleä, että ne vois kyllä hankkia. Esim. Rush uppoaa aika hyvin, joten pitäisinköhän tästä?
"Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche
flowerpower
19.05.2003 16:24:57
Kävin katsastamassa Sagan Stokiksella v. 84, kolahti kun metrin halko. Taisi olla Sagan kultavuosia 80-luvun alkupuoli.
Bändi on Kanadan Torontosta ja musiikki tyyli jotain progen ja AOR:n väliltä. Koskettimien ja kitaran vuoropuhelu on jotain ainutlaatuista, Saga tekee musikkinsa tyylillä. Joko siitä pitää tai ei. Laulajan ääni on aika erikoinen se ehkä jakaa mielipiteitä?? Minä pidän. Suosikkilevyni; Heads or tailes(84), In transit(live 82), Worlds apart(81), Silent night(80).Mutta kokeile myös niitä uudempia levyjä.
2541
19.05.2003 16:49:34

Heads Or Tales ja Worlds Apart ovat parhaat levyt, sen jälkeen meni meiniki turhan AOR:ksi ja limaiseksi. Uusimmilla levyillä bändi on palannut takaisin alkuaikojen tyyliin, mutta kuulemani perusteella ei oikein enää vakuuta. Saksassahan ne on vielä ihan kuninkaita!:)

Generation 13 (1995) on aika jännä levy, aika erilaista mitä ovat koskaan tehneet. Jakaa mielipiteitä, mutta minä pidän.
Gaines
20.05.2003 11:53:46
Tässäpä yksi sivusto liittyen Sagaan:
http://www.saga-archive.com/

Itse pidän erittäinkin paljon bändistä, tosin en ole tutustunut kuin alkupään tuotantoon. In Transit on levyhyllyssä ja aika-ajoin tulee sitä pyöritettyäkin levarissa. Monipuolista meininkiä progevaikutteista aina kaupallisempaan menoon.
- Never stop Running -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)