Aihe: Keskustelua AC/DC:stä
1 2 3 4 5100 101 102 103 104122 123 124 125 126
HaloOfFlies
06.11.2008 19:46:27

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Jokapaikanapina
06.11.2008 20:20:38
http://ylex.yle.fi/tekstit/ylexweb/acdc-jyraa-lama-on-taalla

Eeeeeeeeeeeehhhehheh :D:D EIssääh oikeesti. Tainojoo.
rheinone
06.11.2008 20:39:41
Marraskuun Classic Rockissa on iso paketti AC/DC-lätinää. Käykää hakemassa lähiliikkeestä.

E: http://muusikoiden.net/dyn/users/49498.jpg

Sammy Hagar kysyttäessä AC/DC:n parasta piisiä:"Highway To Hell - Bon Scott was the shit". Melko nasevasti todettu, sanoisin.
Gaines
06.11.2008 22:25:36

Voi veljet ja sisaret. Noh, onhan se näkökulma tuokin. Tai joku on syönyt liikaa sieniä..
Sydän lyö ja parta kasvaa!
sellisti
06.11.2008 23:44:12

Onko tuo nyt ihmekään, kun nimenomaan noilla mainituilla albumeilla bändi laulaa rahasta... :) Back In Blackilla on What Do You Do For Money Honey, The Razor's Edgellä Moneytalks ja Black Icella Money Made. Että silleen.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen)
Mika Kangas
07.11.2008 15:57:34

Tarkoittaakohan tämä nyt sitä että jos bändi lopettaa tämän kiertueen jälkeen ei lamaa tule enää koskaan :).
arppah8
07.11.2008 17:05:11

Nyt tarvittais anonjatsaria selvittämään tämä salaliitto.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
foetor ex ore
08.11.2008 13:00:24
Nyt tarvittais anonjatsaria selvittämään tämä salaliitto.

Tai Heikkijärvistä, tai DaKilleriä.
Jokapaikanapina
10.11.2008 21:52:47
Äänestetään pojjaat (ja tytöt) AC/DC voittoon! :D

http://fuse.tv/music/best-of-2008/
Mika Kangas
10.11.2008 22:03:06
Äänestetään pojjaat (ja tytöt) AC/DC voittoon! :D

http://fuse.tv/music/best-of-2008/

Olen täyttänyt velvollisuuteni Rock'n'Rollia kohtaan.
Puolikuuro
11.11.2008 11:45:14
Marraskuun Classic Rockissa on iso paketti AC/DC-lätinää. Käykää hakemassa lähiliikkeestä.

Kävin. Ois saanu olla vieläkin enemmän juttua. Etenkin itse levyn tekemisestä. Ehkä siitä joskus vielä jotain juttua tulee.
rheinone
11.11.2008 12:33:36
Kävin. Ois saanu olla vieläkin enemmän juttua. Etenkin itse levyn tekemisestä. Ehkä siitä joskus vielä jotain juttua tulee.

Joo, aika laihaksi tosiaan jäi. Soundissa ollut Brianin haastattelu oli melkein parempi.
psavola
12.11.2008 14:08:24
Lempparikiekkokolumnistini kohtaa maailman parhaan (IMO) rock-bändin:

http://sports.espn.go.com/nhl/colum … nist=buccigross_john&id=3696190

Mielenkiintoinen lätty tämä Black Ice: nyt on pyörinyt kolmisen viikkoa auton ainoana audiolähteenä moottorin pörinän ohella, ja joka päivä joku raita jää päähän soimaan voimalla. Edelleenkään en osaa poimia suosikkiani, ehkä sitten kun se peltiboksi pläjähtää himaan...

Pete
sellisti
12.11.2008 22:41:58
Mielenkiintoinen lätty tämä Black Ice: nyt on pyörinyt kolmisen viikkoa auton ainoana audiolähteenä moottorin pörinän ohella, ja joka päivä joku raita jää päähän soimaan voimalla.

Mulla sama homma, poltin itselleni kopion autoon ja joka päivä tulee kuunneltua. Eikä puhettakaan että alkais kyllästyttää.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen)
sellisti
13.11.2008 23:01:54
Innostuin viime viikolla - Black Icen inspiroimana - tilaamaan itselleni kaikki ne AC/DC-albumit joita mulla ei vielä ollut cd:llä, kuusi kappaletta niitä puuttui. Tällä viikolla olen sitten viettänyt melkoisia audio-orgioita kun posti on joka päivä tiputellut levyjä laatikkoon. Maanantaina tuli The Razor's Edge, tiistaina Highway To Hell, Fly On The Wall ja Blow Up Your Video, eilen Who Made Who ja tänään vielä viimeisenä Let There Be Rock. Nyt soi viimeksimainittu, Overdose menossa, ja ihmetyttää kovasti miksi nyt vasta tein tämän ratkaisun. On se niin helevetin paljon hienompaa kuunnella näitä hyvistä stereoista kunnon soundeilla kuin pienestä kasettimankasta. On ollut vielä mukavasti vapaata olla kotona tässä tällä viikolla, tuntuu koko ajan että haluaa laittaa taas jonkun näistä soimaan. Aijai, on ne elämän pienet nautinnot mukavia.
Velli
14.11.2008 11:43:28
Innostuin viime viikolla - Black Icen inspiroimana - tilaamaan itselleni kaikki ne AC/DC-albumit joita mulla ei vielä ollut cd:llä, kuusi kappaletta niitä puuttui. Tällä viikolla olen sitten viettänyt melkoisia audio-orgioita kun posti on joka päivä tiputellut levyjä laatikkoon. Maanantaina tuli The Razor's Edge, tiistaina Highway To Hell, Fly On The Wall ja Blow Up Your Video, eilen Who Made Who ja tänään vielä viimeisenä Let There Be Rock. Nyt soi viimeksimainittu, Overdose menossa, ja ihmetyttää kovasti miksi nyt vasta tein tämän ratkaisun. On se niin helevetin paljon hienompaa kuunnella näitä hyvistä stereoista kunnon soundeilla kuin pienestä kasettimankasta. On ollut vielä mukavasti vapaata olla kotona tässä tällä viikolla, tuntuu koko ajan että haluaa laittaa taas jonkun näistä soimaan. Aijai, on ne elämän pienet nautinnot mukavia.

Kuulostaa hvältä! Ootko muuten huomannut, että Let There Be Rockilla tulee cd-versiossa Overdosen jälkeen Problem Child kun taas vinyylipainoksessa Overdosen jälkeen tulee Crabsody In Blue. Mun mielestä Crabsody kuuluu siihen eikä Problem Child. Problem Childhan on otettu Dirty deeds Done Dirt Cheapilta.
sellisti
14.11.2008 11:51:34 (muokattu 14.11.2008 11:53:55)
Kuulostaa hvältä! Ootko muuten huomannut, että Let There Be Rockilla tulee cd-versiossa Overdosen jälkeen Problem Child kun taas vinyylipainoksessa Overdosen jälkeen tulee Crabsody In Blue. Mun mielestä Crabsody kuuluu siihen eikä Problem Child. Problem Childhan on otettu Dirty deeds Done Dirt Cheapilta.

Joo. Itse asiassa siinä kasettiversiossa mikä mulla on jostain vuosien takaa ostettuna on Crabsody In Blue, ja yritin kovasti etsiä cd-versiota josta löytyisi sama biisi mutta ei sellaista taida sitten olla. Täytyy tuo kasetti säästää.

Mikä lienee syynä tuolle biisivaihdolle... tosin tämän levyn ilmestyessä ei Dirty Deeds Done Dirt Cheapia ollut vielä julkaistu kansainvälisesti, joten ehkä ajateltiin että Problem Child sopii sitten tuohon pakettiin paremmin sellaisena perus AC/DC-rallina kuin hieman joku hieman kieroutunut "balladi"... :D
Velli
14.11.2008 14:32:43
Joo. Itse asiassa siinä kasettiversiossa mikä mulla on jostain vuosien takaa ostettuna on Crabsody In Blue, ja yritin kovasti etsiä cd-versiota josta löytyisi sama biisi mutta ei sellaista taida sitten olla. Täytyy tuo kasetti säästää.

Muistaakseni aussiversiossa on CD:llä Crabsody in Blue. Mullakin on kasetilla Let There Be Reock ja nimen omaan aussipainoksena.

Mikä lienee syynä tuolle biisivaihdolle... tosin tämän levyn ilmestyessä ei Dirty Deeds Done Dirt Cheapia ollut vielä julkaistu kansainvälisesti, joten ehkä ajateltiin että Problem Child sopii sitten tuohon pakettiin paremmin sellaisena perus AC/DC-rallina kuin hieman joku hieman kieroutunut "balladi"... :D

Voipi olla, että syy on juurikin tuo. Olen myös pyöritellyt sellaista vaihtoehtoa, että syy vaihtoon olisi Bonin laulu tuossa Crabsodyssa. Laulussa on näet paikoitellen aika pahoja vireongelmia. Crabsody on mun mielestä erittäin hyvä biisi, mutta aina kun sitä kuuntelee, niin nuo laulun vireongelmat häiritsevät hieman liikaa kuuntelunautintoa. Liekö ollut Bonilla hieman tavallista pahempi krapula nauhoituspäivänä ;).
sellisti
15.11.2008 08:18:53 (muokattu 15.11.2008 08:19:20)
Olen myös pyöritellyt sellaista vaihtoehtoa, että syy vaihtoon olisi Bonin laulu tuossa Crabsodyssa. Laulussa on näet paikoitellen aika pahoja vireongelmia. Crabsody on mun mielestä erittäin hyvä biisi, mutta aina kun sitä kuuntelee, niin nuo laulun vireongelmat häiritsevät hieman liikaa kuuntelunautintoa. Liekö ollut Bonilla hieman tavallista pahempi krapula nauhoituspäivänä ;).

Totta tuokin... vai lieneekö biisi sitten vaan niin "erilainen" kuin mitä Bon oli tottunut AC/DC:n kanssa laulamaan ettei oikein lähtenyt tällainen hidas biisi, jossa paljon pitkiä ääniä... pitäiskin nyt kuunnella pitkästä aikaa se että muistais taas miten se oikein meni. :)
Velli
15.11.2008 11:23:01 (muokattu 15.11.2008 11:26:24)
Totta tuokin... vai lieneekö biisi sitten vaan niin "erilainen" kuin mitä Bon oli tottunut AC/DC:n kanssa laulamaan ettei oikein lähtenyt tällainen hidas biisi, jossa paljon pitkiä ääniä... pitäiskin nyt kuunnella pitkästä aikaa se että muistais taas miten se oikein meni. :)

Voi olla näinkin. Paljon vaihtoehtoja.

edit. Kuuntelin biisin juuri ja eihän siellä nyt niin paljon niitä vireheittoja ollutkaan kuin muistin, mutta muutama aika nasty kyllä on eksynyt sekaan... Todella hieno biisi kyllä joka tapauksessa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)