J.Hollström 30.10.2008 10:06:47 | |
---|
Itse näin Sladen livenä silloin Razor's Edge kiertueella, ja ihan mallikkaastihan se tikkasi menemään. Puritaanina kuitenkin hiaman häiritsi se mesominen niiden isojen sivutomien, toisen haikan, ja Charlie Watts-tyyppisen katkokompin kanssa. Ulkonäkökään ei natsaa (ruma kalju). Kyllä Phil on musta niiiiin mahtava ukko, että en tiedä parempaa rumpalia tohon, enkä mihinkään muuhunkaan bändiin. |
Vainhaalee 30.10.2008 16:24:03 | |
---|
Ei jumankauta! Siis aletaanko täällä nykyään arvioimaan toisten arvioita. Hei hei ja hyvästi! t. Köpe En ole itsekään viitsinyt laittaa arviota framille, kun on aika outoa suhtautumista ollut liikkeellä... Eipä voi muuta sanoa, että onpa aika köpö arvio yllä. Itse en keksi mitään urputettavaa uudesta levystä. Mutta kaikkiahan ei varmaan voi miellyttää. Mustakin tuo oli aika mauton arvio. Olisi voinut arvioida vähän neutraalimmin ja suvaitsevaisemmin. Esim tyyliin: Vuoden paras ulkomainen levy. 8) Ass Traffic |
Velli 30.10.2008 16:35:23 (muokattu 30.10.2008 16:37:29) | |
---|
isojen sivutomien Itse asiassa ne olivat basareita, jotka oli nostettu sinne ylös käsin läiskittäväksi. edit Oma suosikkini on aina ollut Rudd, mutta en kyllä Sladeakaan huonona pidä. Kyllä se mun mielestä hienosti tonttinsa hoiti. Phil Rudd vaan hoitaa vieläkin hienommin. Simon Wrightkin soitti jotkin jutut hienosti levylle, mutta livenä äijä ei oikein vakuuta. |
Socialite 30.10.2008 19:16:42 (muokattu 30.10.2008 19:22:26) | |
---|
Kyllä Phil on musta niiiiin mahtava ukko, että en tiedä parempaa rumpalia tohon, enkä mihinkään muuhunkaan bändiin. No onhan se legendaarinen paukuttaja ja oikea mies Ac/Dc:n rumpupenkille mut eipäs nyt liioitella sentään. Niin, black ice on hyvä levy ja taattua tavaraa mutta henk.koht. tykkään sekä ballbreakerista että stiff upper lipistä enemmän. Jotenkin ne riffit vaan toimii paremmin. Ehkä niitä ei oo tarvinnu vääntää väkisin. Tykkäsin eritoten juuri stiffin duuri-roots meiningistä. |
oulukyllosa 30.10.2008 22:04:30 | |
---|
No joo ei se tunnu aukeavan tuo levy kovasta soitosta huolimatta. Hassua kun juuri ennen MustanJään julkaisua kuuntelin pitkästä aikaa Ac/Dc:tä käteen sattuneen Stiff Upper Lipin muodossa ja olin ihan fiiliksissä.Sit ku sain tämän uutukaisen käteen niin tuntuu vaan että tässäkö se nyt oli. Kolmanneksi tai neljänneksi heikoin acdc levy of all time.IMO.Ei tarvi suuttua. Eniten mua häiritsee nuo melodiat.Varmaan joku piilosäveltäjä ollu,ei tämä ac/dc:ltä kuulosta.Ja niinku Köpe tuossa sanoi,Anguksen soolot on väsyneitä ja niistä puuttu se joku juttu. snow is cold,rain is wet |
MK73 30.10.2008 22:19:43 (muokattu 31.10.2008 14:03:29) | |
---|
No laitetaas vielä vertailun vuoksi.. Slade: http://www.youtube.com/watch?v=bfhu6PqEkl8 Rudd: http://www.youtube.com/watch?v=LJ8zEYYBB2c&feature=related Heh, hauska vertailukohta. Sladella hirveä uho, virnistys ja mukavääntö päällä. Valmista ei vain oikein tullut, vaikka mies kuinka yritti ja mesoi. Kyllähän se liveaktina vältti, mutta minulle jäi levoton olo, en saanut beatinpäästä kunnolla kiinni. Sitten, ei voi kuin ihailla sitä viileyttä ja malttia, millä Rudd soitti tuonkin mahtipontisen kappaleen läpi. Ukko istuu kuin kirkossa ja vetää maapallon tappavinta beattia :-) Ei kysyttävää. On se uskomaton äijä! |
Diego 31.10.2008 04:16:23 | |
---|
Kävinpa tänää ostaa AccaDaccan No Bull -dvd:n. Toimii Erittäin hyä fiilis välittyy. :) "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
rheinone 31.10.2008 07:45:58 | |
---|
mut eipäs nyt liioitella sentään. Niinnojoo, on Simon Kirke ehkä Philiä kovempi sälli Freen tai Bad Companyn kannuihin. Mutta muuten aikalailla samoilla linjoilla Jukin kanssa olen. |
Velli 31.10.2008 10:05:03 | |
---|
|
Tightbutloose 31.10.2008 10:42:45 | |
---|
Oct 30, 2008 Allstate Arena, Chicago, IL, USA SETLIST 01 Rock N Roll Train 02 Hell Aint A Bad Place 03 Back In Black 04 Big Jack 05 Dirty Deeds 06 Thunderstruck 07 Black Ice 08 The Jack 09 Hells Bells 10 War Machine 11 Shoot To Thrill 12 Anything Goes 13 You Shook Me All Night Long 14 TNT 15 Whole Lotta Rosie 16 Let There Be Rock 17 Highway To Hell 18 For Those About To Rock kuule, koe ja nää. |
rheinone 31.10.2008 10:52:04 | |
---|
Oct 30, 2008 Allstate Arena, Chicago, IL, USA SETLIST 01 Rock N Roll Train 02 Hell Aint A Bad Place 03 Back In Black 04 Big Jack 05 Dirty Deeds 06 Thunderstruck 07 Black Ice 08 The Jack 09 Hells Bells 10 War Machine 11 Shoot To Thrill 12 Anything Goes 13 You Shook Me All Night Long 14 TNT 15 Whole Lotta Rosie 16 Let There Be Rock 17 Highway To Hell 18 For Those About To Rock Ompas tosiaan aika tylsän näkönen setti. Todennäköisesti, ja toivottavasti, kesäksi saadaan jotain piristystä tohon hommaan. |
rheinone 31.10.2008 10:55:16 | |
---|
|
Gaines 31.10.2008 13:55:28 | |
---|
Suvaitsevaisuutta kehiin hyvät herrat ja naiset, vaikka kyse onkin niin tärkeästä asiasta kuin AC/DC! Se on vain hyvä että bändi ja sen tuotanto ja tekemiset jakavat mielipiteitä, ja kun puhutaan makuasioista niin ei näistä voi koskaan olla kaikki samaa mieltä. Ja varsinkin kun kyse on pumpusta joka on vaikuttanut jo iäisyyden niin siihen mahtuu kaikenlaista. Mun mielestä Rudd kuuluu niihin harvoihin tiukkoihin ja svengaaviin rumpaleihin, joilla on vain se oma karaktääri joka myös on tunnistettavissa. Tähän armoitettuun kuningasrumpaleiden joukkoon kuuluvat mm. Ian Paice ja Cozy Powell. Sladen tyyli oli mulle liian kylmä, ja Wright oli kyllä osaltaan niiden överiksi tuotettujen rumpusaundienkin uhri. Esim. Dion kannuissa mies osoittaa että ihan kelpo perustakoja se on. Mutta ei kyllä enempää. Rudd, Young ja Williams muodostavat ehkäpä sen kaikkien aikojen rytmipumpun jota on oikeastaan rikos lähteä erittelemään yksittäisinä tapauksina. Kun kuuluvat yhteen kuin takiainen toisiinsa. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Sähköjumala 31.10.2008 19:34:35 | |
---|
itellä alko toi diggailu sillon kuudennella luokalla ja razors edgestä. ei sitä silloin ajatellu et voi olla vielä parempaa ku se levy mut myöhemmin sit seki asia tuli koettua. toisaalta mä vielä nykyäänki saan hyvät fiilarit kyseisestä levystä, ihan sama vaik ei rudd soitakkaan sillä. toki rudd on paras rumpali siihen orkesteriin mut ei se mun musanautintoa haittaa. Hyvinvointia rakentamassa jo vuodesta 1979. |
SG__ 01.11.2008 06:19:38 (muokattu 01.11.2008 06:34:46) | |
---|
Ei jumankauta! Siis aletaanko täällä nykyään arvioimaan toisten arvioita. Hei hei ja hyvästi! t. Köpe perusmeininki taas mnetissä näemmä... voisin vihdoinkin purkaa tunnukseni itse, ei tätä vanhoillista paskaa jaksa enää kukaan saatana. EDIT: voisko joku kertoo miten tunnuksen saa poistettua? =DDDD Henkka M. Sun muistolles me soitetaan... 30.07.06 |
Regalis Apertura 01.11.2008 10:16:47 (muokattu 01.11.2008 10:20:07) | |
---|
Ihan hyvännäköistä settiähän Chigagossa vedettiin. 5 uuttakin biisiä mukana joten en sanoisi ihan tylsäksi;)... Muuten, kuka uskaltaisi lyödä vetoa että ACDC soittaisi Jätkäsaaressa? Vai kuitenkin Hartwallissa? |
sellisti 01.11.2008 12:37:46 (muokattu 01.11.2008 12:41:59) | |
---|
Ihan hyvännäköistä settiähän Chigagossa vedettiin. 5 uuttakin biisiä mukana joten en sanoisi ihan tylsäksi;)... No joo, nuo uudet biisit pelastavat setin. Mutta kun tuota hittikimaraa on saatu kuulla livenä jostain Razor's Edgen vuosista lähtien, niin luulis että äijät itsekin kaipaisivat vaihtelua välillä. En mä itse ainakaan henkilökohtaisesti olisi loukkaantunut jos joku noista vanhoista olisi korvattu jollain vähän yllättävämmällä rallilla. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Sähköjumala 01.11.2008 14:05:29 | |
---|
pistin just ballbrekkerin soittimeen. eka cd minkä ostin. voisko sanoa et todella melodinen levy acdc-mittakaavalla. kertokaas et mitä pidätte kyseisetä levystä. ja sit ku mul on vaan doningtonin live niin kumpi olis parempi keikka dvd, no bull vai stiff upper lip? Hyvinvointia rakentamassa jo vuodesta 1979. |
Jokapaikanapina 01.11.2008 14:34:46 (muokattu 01.11.2008 14:35:49) | |
---|
pistin just ballbrekkerin soittimeen. eka cd minkä ostin. voisko sanoa et todella melodinen levy acdc-mittakaavalla. kertokaas et mitä pidätte kyseisetä levystä. ja sit ku mul on vaan doningtonin live niin kumpi olis parempi keikka dvd, no bull vai stiff upper lip? Höhöö, ketjun 2000. kirjoitus! :D) EDIT: Niin ja joo, oon muutaman kerran Ballbreakerin kuullu, vaikka tykkään usein vähä melodisemmasta kamasta ni ei tuo levy oikein vakuuttanu. Ja osta mieluummin joku Bonin DVD. Mut jos pakko valita noista jompikumpi niin sanoisin Stiff Upper Lip. |
Sähköjumala 01.11.2008 16:28:00 | |
---|
Höhöö, ketjun 2000. kirjoitus! :D) EDIT: Niin ja joo, oon muutaman kerran Ballbreakerin kuullu, vaikka tykkään usein vähä melodisemmasta kamasta ni ei tuo levy oikein vakuuttanu. Ja osta mieluummin joku Bonin DVD. Mut jos pakko valita noista jompikumpi niin sanoisin Stiff Upper Lip. eli veikkaan et sanot sit ton plug me inin :) kyl mä senki haluun mut ihan kunnon keikkadvd olis nyt täl hetkellä tähtäimessä. Hyvinvointia rakentamassa jo vuodesta 1979. |