rheinone 22.07.2008 22:18:34 | |
---|
Jotenkin mä en usko, että toi olis oikee lista. Ei tää varsinaisesti ookaan uskon asia. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Jytäurpo 22.07.2008 22:19:33 | |
---|
Ei tää varsinaisesti ookaan uskon asia. Aika näyttää. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
rheinone 22.07.2008 22:22:38 | |
---|
Aika näyttää. Joo. Ja usko vahvistuu ajan kanssa, ehkä, tai sitten ei. Anyhow, vahva veikkaus: kova lätty tulossa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
aikavaikea 22.07.2008 22:29:02 | |
---|
Emmä noista piiseistä hirveesti mollais ku korkeintaan Meanstreakiä, mut sitäkin enimmäkseen albumin tuotantopuolen heikkouden takia. Heh, näin se menee, toinen tykkää äitistä ja toinen traktorista. Mä taas jostain syystä tykkään ko. albumin tuotannosta, toisin kuin parin sitä edeltävän levyn. What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Velli 22.07.2008 22:41:17 | |
---|
Heh, näin se menee, toinen tykkää äitistä ja toinen traktorista. Vanhoja, mutta niin paikkansa pitäviä totuuksia. Mä taas jostain syystä tykkään ko. albumin tuotannosta, toisin kuin parin sitä edeltävän levyn. Mun mielestä Blow Up:illa on muutama hyvä biisi, samoin kuin Fly On The Wallilla. Flickillä sen sijaan suurin osa biiseistä oli mun mielestä hyviä. Esim. Bedlam In Belgiumissa nousee aina niskakarvat pystyyn kun se toimii niin hyvin. For Those About To Rockissa on vähintään 8 hyvää biisiä. Itse tykkään enemmän siitä kuin Back In Blackista. |
rheinone 23.07.2008 10:12:56 | |
---|
Heh, näin se menee, toinen tykkää äitistä ja toinen traktorista. Mä taas jostain syystä tykkään ko. albumin tuotannosta, toisin kuin parin sitä edeltävän levyn. Eikä siinä oo edes Phil mukana, mikä vaikuttaa albumin svengiin tietysti ihan ratkaisevasti. Eipä silti, esmes That's The Way I Wanna Rock N Roll on ässä piisi. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Jokapaikanapina 23.07.2008 20:09:00 | |
---|
Anyhow, vahva veikkaus: kova lätty tulossa. Joo, varsinkin kun pari viikaa levyy on ollu heikompia Brianin laulukunnon takia, mut nyt kun se lopetti tupakit, niin se on tosi kovassa vedossa. Monea AC/DC studioalbumi tuleva onkaan? |
Umpihullu 23.07.2008 20:22:46 (muokattu 23.07.2008 20:31:43) | |
---|
Joo, varsinkin kun pari viikaa levyy on ollu heikompia Brianin laulukunnon takia, mut nyt kun se lopetti tupakit, niin se on tosi kovassa vedossa. Monea AC/DC studioalbumi tuleva onkaan? Eikö se lie näin euroopan markkinoille julkaistuista levyistä 14 levy (ei lasketa soundtarckeja ja aussiversioita). Onkohan sille Brianille tehty se sama kurkunkiristys, mikä on Ian Gillanille, Klaus Meinelle (taidettiin laittaa myös peltiä sinne) ja Steven Tylerillekin. Eli leikattu niin, ettei äänihuulet repsota löysänä ja lätkyttele siellä valtoimenaan. Kuulosti jotenkin nää uudet vedot äijien kanssa (Chain Gang on The Road) jotenkin kireämmältä ja kirkkaammalta kuin ennen. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
MK73 24.07.2008 11:45:22 | |
---|
Niitä on aika monta Back In Blackin jälkeisen alamäen varrelta... Samat sanat. Mun mielestä AC/DC ei ole saanut aikaan oikeastaan mitään kiinnostavaa Back in Blackin jälkeen. Stiff Upper Lip nyt menee jotenkuten, mutta sitäkään en ole viitsinyt ostaa. Bändi on ollut joskus liian hyvä. Sikäli suhtaudun melko skeptisesti tulevaan albumiin. Kiva toki kuulla, miltä AC/DC kuulostaa vuonna 2008. |
Roberto 24.07.2008 12:48:23 | |
---|
Kiva toki kuulla, miltä AC/DC kuulostaa vuonna 2008. Juuh, ja jos stadiin tulevat niin pitäähän se skidin kanssa käydä ihmettelemässä, mut mitään älytöntä odotusta en uuteen levyyn saa lietsottua. |
Gaines 24.07.2008 18:09:43 | |
---|
Bändi on ollut joskus liian hyvä. Totta, jos arvottaa sitä Bonin aikaista matskua. Kuten itsekin teen. Mutta mulle on toiminut näissä pitkän linjan bändeissä homma niin, että tavallaan käsittelen tuoreempaa ja mahdollisesti eri kokoonpanon esittämää matskua ihan omanaan ja se klassikkokama saa pönöttää korkealla jalustallaan ihan rauhassa :) Silleen on pystynyt löytämään uutta näkökulmaa ja jopa hyviäkin juttuja, joihin tarttua uudella tapaa. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
sellisti 26.07.2008 22:22:33 (muokattu 26.07.2008 22:23:26) | |
---|
Piisejä Lokakuun loppupuolella julkaistavaan albumilla on 14 kappaletta. --- Tämä on kyllä ihan liikaa, jos tuo tieto nyt pitää edes paikkaansa! Olisivat vaan laittaneet 9 kovinta rallia ja jättäneet kaikki turhat pois. Kahdeksankin, kuten Let There Be Rockissa oli, olisi mulle riittänyt mainiosti. Joskus pari-kolme vuotta sitten kun oli näitä lukuisia huhuja tulevasta levystä, niin Brianhan sanoi (tai ainakin hänen väitettiin sanoneen) että Youngin veljekset ovat tehneet tulevaa albumia varten niin monta hemmetin kovaa biisiä että voi olla että siitä tuleekin tuplalevy. Ei tuo välttämättä pidä paikkaansa, mutta jos pitää, niin voihan se olla että materiaalin tiivistämisen jälkeenkin uudelle levylle mahtuu vielä neljätoista älyttömän kovaa rallia. Näin toivon ainakin. :) E. Ja levyn ja biisien nimillähän ei oo mitään merkitystä jos musiikki rokkaa niin kuin sen pitää. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
powerage 27.07.2008 22:02:07 (muokattu 27.07.2008 22:20:58) | |
---|
Viimeisimpien uutisten mukaan AC/DC matkaa heti elokuun alussa Lontooseen kuvaamaan videota ensimmäistä sinkkulohkaisuaan varten. Aiemminhan on uutisoitu sinkun näkevän päivänvalon 24.8. Tämä voi pitääkin paikkansa mikäli videon kuvaamiseen ei tuhraannu aikaa viikko tolkulla. Huhut uuden levyn/biisien nimistä hämmentävät yhä ainakin meikäläistä. Alkuun levyn piti kantaa nimeä "Black ice" ja ekan singlen "Runaway train" seuraavaksi joissain tiedotteissa levyn nimi olikin "Dirty Rhythm" ja sinkku "Run away from black ice" myös "Rock & roll train" on ollut ehdolla.. ota noista sit selvää? Mutta jospa tähänkin saadaan selko jo tulevana pe 1.8 jolloin AC/DC (taas yhden huhun mukaan) aloittaa uuden albumin virallisen promotoinnin julkaisemalla kotisivuillaan videotiedotteen. http://acdc-bootlegs.com/news/articles/?id=185http://www.eddietrunk.com/index.cfm … /view/cd/NAA/cdid/402760/pid/401816http://www.antimusic.com/news/08/ju … C-DC_To_Make_Big_Announcement.shtml |
aikavaikea 30.07.2008 19:50:55 | |
---|
...and I had some regrets. But if I had to do it all again. Well, it's something I'd like to do... |
Bluesmies 31.07.2008 11:08:13 | |
---|
1 Serious Nuclear Screamer 2 Run Away From Black Ice 3 The Ripper 4 9 Days In Spider's Trap 5 Rock 'N Roll Defenders 6 Love Madness 7 Long Way To Go 8 RAW 9 Heat It Up 10 Crawlin' 11 Tornado Suicide 12 Caught In A Riff 13 The Legacy Aika kökköjä nimiä mun mielestä, paitti 12 lupaa hyvää. Ehkä. Noi nimethän on niin AC/DC:tä ku vaan voi olla. |
powerage 31.07.2008 21:17:22 | |
---|
Saas nähdä julkaiseeko AC/DC huomenna 1.8 videotiedotteen josta pitäisi selvitä tarkempaa tietoa uudesta albumista sekä sitä seuraavasta kiertueesta? AC/DC:n taustajoukoistahan on viimepäivinä jo tiedotettu että massiivinen 18kk mittainen kiertue starttaisi 31.10 Chicagosta. Ensimmäinen sinkkulohkaisu (viimeisten tietojen mukaan) olisi "Rock&Roll Train" joka lähtisi radiosoittoon 28.8 ja uusi "Black Ice" albumi näkisi päivänvalon 21.10. Toivottavasti virallista tietoa löytyisi jo huomenna osoitteesta: http://www.acdc.com/ |
kupteri 03.08.2008 00:40:47 | |
---|
Ohhoh, kuuntelin pitkästä aikaa Flick Of The Switchin eikä se ollutkaan niin heikko kuin muistin. Yllättävänkin toimiva. Ei silti yllä henk.koht. parhaiden joukkoon, mutta eipä passaa dissata jatkossa. |
Regalis Apertura 03.08.2008 12:21:50 | |
---|
Onkos kukaan kuullut siitä Ruddin tappelujutusta? Eli oli vetänyt jotakuta turpiin jossakin. Kuulemma tuomari oli ollut armollinen ja säästänyt äijän linnatuomiolta koska "siitä voisi olla haittaa uralle tulevaisuudessa";)... |
MaxDamage 03.08.2008 14:03:07 | |
---|
Onkos kukaan kuullut siitä Ruddin tappelujutusta? Eli oli vetänyt jotakuta turpiin jossakin. Kuulemma tuomari oli ollut armollinen ja säästänyt äijän linnatuomiolta koska "siitä voisi olla haittaa uralle tulevaisuudessa";)... Hehee, näin pitkillä levytys väleillä Rudd ois voinu ihan rauhassa lusia vaikka 7 vuotta eikä kukaan ois huomannu.. ;) No okei, kieli poskessa heitetty juttu. |
T.N.T 03.08.2008 16:41:11 | |
---|
Paljastan jälleen säälittävn tietämättömyyteni. Olisiko jollain enempiä tietoja Ruddin erotuksesta silloin flickin jälkeen? AC/DC kirjasta sanotaan vaan, että Malcolmilla ja Ruddilla oli ollut jotain skämää Ruddin huumeiden käytöstä ja se oli kärjistyny studiolla johonkin ilmiriitaan. Jostain mä oon kuullu taas, että Phil täräytti jotakuta turpaan. Pistikö Phil siis Malcolmia lättyyn, vai onko se ihan paskapuhetta? T: Karvaiset sääret |