Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 58 9 10 11 1248 49 50 51 52
MV
08.03.2005 22:45:19
Vittu täytyy nyt todellakin toivoa etteivät liput mene hirveän nopeaan kun ei oikein näytä onnistuvan taaskaan noutaminen perkele!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Deathrace King
08.03.2005 23:16:33

Esiintyjäkaartihan on aivan huippuluokkaa, enpä tiedä saavatko Wackeniinkaan parempia bändejä.

Heh, olet ilmeisesti huumorimiehiä?
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Synnyttäjä
09.03.2005 08:46:22

Synnyttäjä olin kans puolen yön aikaan siellä asemalla määränpäänä tampere. Siellä oli jonoa niin perkeleesti siihen varsinaiseen vuoroon, mutta kyllähän sen jälkeen tuli vissiin parikin ylimäärästä vuoroa. Menin muistaakseni siihen ekaan ylimääräseen. Pisti vituttamaan kun bussi oli jo kohtalaisen täynnä ja sitten muutama urpo etuilee sieltä jostain sivusta...onneks mahduin vielä.

Joo. Taidettiin hypätä pirssiin siinä kahen maissa. Varmaan tuli vielä busseja, mutta siellä oli niin simona porukkaa ja monella ostettu paikkalippu etukäteen, niin ei viitsinyt ottaa riskiä, että oltais odotettu aamuun saakka siellä asemalla. T-paidassa alko tulla jo vähän vilu...

Kerettiin kuitenkin vielä keskustorin mäkkärillä käymään.
"Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST
Kakemakeväke
09.03.2005 09:09:41
Heh, olet ilmeisesti huumorimiehiä?

Itse asiassa, ei välttämättä. Wackeniin ei ole kovin kummoista esiintyjäkaartia luvattu vielä.
"Jack of All Trades is a Master of Nothing"
gogo
09.03.2005 09:57:41
Itse asiassa, ei välttämättä. Wackeniin ei ole kovin kummoista esiintyjäkaartia luvattu vielä.

Niin, totta itse asiassa. Accept näyttäisi olevan kovin nimi... ei ainakaan tällä hetkellä vedä mielestäni Saunalle vertoja.
oksettaa.
MV
09.03.2005 10:14:08
Niin, totta itse asiassa. Accept näyttäisi olevan kovin nimi... ei ainakaan tällä hetkellä vedä mielestäni Saunalle vertoja.

Samaa mieltä minäkin...Aika paljon minulle täysin tuntemattomia bändejä mutta aika näyttää...
Sahtimies666
09.03.2005 12:07:39 (muokattu 09.03.2005 13:13:49)
Onkohan siällä saunassa millasia majoitus mahdollisuuksia... siis tuon hotellin lisäksi, leirintäaluetta yms?

Edit: no PRKL! selville tuli: ei oo leirintäaluetta..
Deathrace King
09.03.2005 14:01:06

ACCEPT
APOCALYPTICA
AXEL RUDI PELL
BLOODBATH
CANDLEMASS
DISSECTION
EDGUY
ENSIFERUM
FINNTROLL
GOREFEST
HAMMERFALL
HANOI ROCKS
KREATOR
MARDUK
NIGHTWISH
OBITUARY
OVERKILL
SENTENCED
SONATA ARCTICA
SUFFOCATION
ZYKLON

Kyllä tässä listassa pitäisi löytyä jokaiselle jotain(listasin vain tunnetuimmat, muitakin löytyy).

Kyllähän Saunassa muutama meganimi löytyy, mutta ei kai kukaan voi tosissaan väittää että bänditarjonta voittaa Wackenin?
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MV
09.03.2005 15:31:46
ACCEPT
APOCALYPTICA
AXEL RUDI PELL
BLOODBATH
CANDLEMASS
DISSECTION
EDGUY
ENSIFERUM
FINNTROLL
GOREFEST
HAMMERFALL
HANOI ROCKS
KREATOR
MARDUK
NIGHTWISH
OBITUARY
OVERKILL
SENTENCED
SONATA ARCTICA
SUFFOCATION
ZYKLON

Kyllä tässä listassa pitäisi löytyä jokaiselle jotain(listasin vain tunnetuimmat, muitakin löytyy).

Kyllähän Saunassa muutama meganimi löytyy, mutta ei kai kukaan voi tosissaan väittää että bänditarjonta voittaa Wackenin?

Ei bänditarjonta mutta paremmuus ja suuruus:)
mega_deth
09.03.2005 17:31:06
MEGADEEEETH!!!!!!!!!!!!!!ja ripari samaa aikaa VITTUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAATANA.
fucking fast trash
Heissi
09.03.2005 18:36:42
Onkohan siällä saunassa millasia majoitus mahdollisuuksia... siis tuon hotellin lisäksi, leirintäaluetta yms?

Edit: no PRKL! selville tuli: ei oo leirintäaluetta..

Onhan. Härmälän leirintäalue.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö.
rc
09.03.2005 19:11:57
MEGADEEEETH!!!!!!!!!!!!!!ja ripari samaa aikaa VITTUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAATANA.

Metallisti ei pääse konserttiin riparin takia... Voi jumalauta tätä maailmaa (pun intended).
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Angus
09.03.2005 21:39:36

Nickisi perusteella;

Olisikohan aika pistää asiat tärkeysjärjestykseen?
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
luopio
09.03.2005 21:46:55

HAAAAHAAA, hurskastu nyt sit oikeen kunnolla, tää olkoon sun kiirastules...
se "special child"
Naama-amis
09.03.2005 22:02:19

Pappi ja muut pöhöttäjät vaan keikalle riehumaan, siinä the ultimate pioneering solution.
Koreografia tekee bändin.
Viceroy
10.03.2005 11:03:10

ACCEPT
APOCALYPTICA
AXEL RUDI PELL
BLOODBATH
CANDLEMASS
DISSECTION
EDGUY
ENSIFERUM
FINNTROLL
GOREFEST
HAMMERFALL
HANOI ROCKS
KREATOR
MARDUK NIGHTWISH
OBITUARY OVERKILL SENTENCED SONATA ARCTICA SUFFOCATION ZYKLON

Tuollahan on puolet bändeistä suomalaisia! Kannattaako sitä nyt Saksaan asti lähteä härmäläisten perässä :P
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Ben_D
10.03.2005 11:04:27

OBITUARY
OVERKILL

Eivät sitten viitsi Suomeen tulla.
Mufasa
11.03.2005 17:02:16
Uudet kiinnitykset ovat Moonsorrow, Norther, Amoral ja Roctum(?).
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
MV
12.03.2005 09:40:27
Mites pystyykö lippuja varaamaan netistä vai pitääkö ostaa sieltä?

Lippupalvelun sivut kertoili ainakin lennyn kohdalla että ei voi varata vaan pitää ostaa...Ihan perseestä...

Jotenkin tuntuu että en onnistu saamaan lippuja tonne...(!)
luopio
12.03.2005 13:23:34
Ei huonoja nuo uudet kiinnityksetkään. Varsinkin Norther ja Moonsorrow oli ihan piristävä lisä.
se "special child"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)