Kimmo72 09.01.2013 17:25:18 | |
---|
Murdoc: Tuon Iina Kuustosen vois heivata helvettiin tuolta. Joka vuosi samat ilmeet. Aina joku vammanen jolla sama irvistys naamalla. Oikeastaan, jos kaikki lähtisi pois ja ne stand up koomikot edellisestä jaksosta tulisi tilalle, niin sitten olisi vielä parempi Ei olis suuri menetys vaikka koko ohjelman heivais helvettiin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
LordWinter 09.01.2013 17:30:29 | |
---|
Dream_eater: Ei olis suuri menetys vaikka koko ohjelman heivais helvettiin. On tää silti ihavvitusti parempi ku joku Big Brother. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
Jormaz 09.01.2013 17:32:21 | |
---|
LordWinter: On tää silti ihavvitusti parempi ku joku Big Brother. Tai oikeastaan mikä vaan mitä tituleerataan "laatusarjaksi". No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
_Petri_ 09.01.2013 17:50:05 | |
---|
Sketsihuumori on vakava asia. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Bongowing 09.01.2013 21:27:57 | |
---|
_Petri_: Sketsihuumori on vakava asia. Telkkari on vakava asia. But where the heck is magenta? |
reaper666 10.01.2013 06:32:10 | |
---|
onkohan mussa joku vialla kun ei meinaan sytyttänyt ollenkaan. hän-mäniä hymähdin aluks kun se sitä eestimurretta veti pari sanaa. yleensä mulla hyvä huumorintaju mutta noita vaan tuijotin kun olis kauniit ja rohkeet ollu. |
bedlam 10.01.2013 10:02:02 | |
---|
Sanna-raipe oli kyllä ehdottomasti hauskin noista hahmoista, mutta se johtuu siitä että se osui mun ikäisen nuoruusmuistoihin niin täpöllä. 80-luvun lopun yläaste oli nimittäin täynnänsä just tuollasia tyttöjä, varsinkin tuo otsatukka ja sen hermostunut heiluttelu oli täysin autenttista. http://www.petrilampela.net |
obiwan 13.01.2013 01:27:07 (muokattu 13.01.2013 01:59:51) | |
---|
Joo-o... Krisu ei kyllä kesää nää tän lähetyksen perusteella. Sääli, koska Kososella olisi varmasti lahjoja viedä hahmoa pidemmälle, konsepti on kuitenkin hyvä. Ja Krista nyt muutenkin, ahh... http://static.iltalehti.fi/viihde/krista0801PP_vi.jpg Niin.... joo. Sikiöt oli pettymys (vaikkakin nauroin vieläkin kotimurteelle), Hän-mänin jackass-pelleily ei myöskäään vakuuttanut ja mun ennakkosuosikki Sanna-Raipe alkaa näyttää merkkejä, että vitsilaatikko on tuolla hahmolla aika loppuun koluttu. Selkeesti parhaimpana erottuu Vatasen Some-hahmo, mutta vituttaa että taas yritetään leipoa Akusta voittajaa (mm. sai eniten aikaa sketsikisassa), vaikka turkulainen pelle ei herätä ainakaan itsessäni mitään reaktioita. Jussille soisin tämän kauden voiton. Ihhana juttu! Ja kaikille kyynikoille ja paskavinkujille: Menkää itse kokeilemaan esittämään sketsiviihdettä suoraan lähetykseen Suomen suurimmassa viihdeohjelmassa. Ai ei onnistu? Jos ei kiinnosta niin vaihtakaa kanavaa. |
Meadow 13.01.2013 09:40:54 | |
---|
obiwan: Ja kaikille kyynikoille ja paskavinkujille: Menkää itse kokeilemaan esittämään sketsiviihdettä suoraan lähetykseen Suomen suurimmassa viihdeohjelmassa. Ai ei onnistu? = tee itte parempi!!! |
Tawsky 13.01.2013 11:00:05 | |
---|
obiwan: Jussille soisin tämän kauden voiton. Ihhana juttu! Jep, sama. Aku on mielestäni kyllä porukan paras noin yleisesti juttujensa kanssa mutta ei vakuuta oikein vieläkään toi sen hahmo. Karim on kyllä loistava. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Rattata 13.01.2013 12:40:49 | |
---|
obiwan: vituttaa että taas yritetään leipoa Akusta voittajaa (mm. sai eniten aikaa sketsikisassa), vaikka turkulainen pelle ei herätä ainakaan itsessäni mitään reaktioita. Ja hämmentävästi Nipakin valitsi Akun disautukset parhaiksi, vaikka se oli ihan paska. Lahjakas koomikko Aku en mä sillä, mutta tuntuu että väkisin se pitää nostaa jalustalle. |
jusbb 13.01.2013 13:41:55 | |
---|
Hän-man, Veli Sikiö, Sanna-Raipe ja Karim. Siinähän ne parhaat. "Kuuntele kun tein hyvän kertsin - eikö kuulostakki ihan särkyneeltä teinitytöltä?" |
dipshit 13.01.2013 13:49:22 | |
---|
Katsoin eilen elämäni ensimmäistä kertaa Putousta suorana lähetyksenä. Noin kymmenen minuuttia pystyin sinnittelemään, sen jälkeen myötähäpeän aiheuttama fyysinen kipu kasvoi liian suureksi. Kerkesin nähdä kuitenkin mm. Hän-Mänin ja Sisko Sikiön tyylinäytteet. Vaikka formaatti vaikuttaakin ihan toimivalta (ainakin jos mukana olisi joitakin oikeasti hauskoja ihmisiä), niin tämä esitys ei nyt kuitenkaan oikein vakuuttanut. En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten tämänkaltainen sketsiviihde on voinut saada koko maan ihan sekaisin, mutta eipä minun toisaalta tarvitsekaan ymmärtää. Mukavaa jos joku saa tuosta viihdykettä ja nautintoa, mutta minua varten Putous ei selvästikään ole. |
Linnunlaulupuu 13.01.2013 14:20:06 | |
---|
Mitäs helvettiä se neumanni on tehnyt tuolla? Naurattiko se yleisöä laulamalla? "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Spiral 13.01.2013 15:35:58 | |
---|
Mitkä ovat tämän vuoden kuumimmat hokemat? (Kysyn jotta tiedän leimata niitä käyttävät ihmiset idiooteiksi.) |
phren 13.01.2013 16:07:54 | |
---|
Kylläpä oli huono tuo toinen jakso. Karim poislukien ohjelman melkeinpä hauskinta antia oli Rasilan pokan pettäminen, eli taso on kova... Suurin osa sketsihahmoista tuntuu jotenkin keskeneräisiltä, mutta toivottavasti nyt ainakaan Veli Sikiö ei tipu ekana. Riku Niemisen tavassa toteuttaa sketsihahmojaan on jotain kiehtovaa. |
Bongowing 13.01.2013 16:33:55 | |
---|
Spiral: Mitkä ovat tämän vuoden kuumimmat hokemat? (Kysyn jotta tiedän leimata niitä käyttävät ihmiset idiooteiksi.) Soijaa pukkaa pelkkä ajatus. But where the heck is magenta? |
sahkuifk 13.01.2013 16:50:27 | |
---|
Sanna-Raipe on ihan ykkönen. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
carnation 13.01.2013 16:51:15 | |
---|
Spiral: Mitkä ovat tämän vuoden kuumimmat hokemat? (Kysyn jotta tiedän leimata niitä käyttävät ihmiset idiooteiksi.) Aivan mielenvikast läpändeerust. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
hoja 13.01.2013 17:44:27 | |
---|
Spiral: Mitkä ovat tämän vuoden kuumimmat hokemat? (Kysyn jotta tiedän leimata niitä käyttävät ihmiset idiooteiksi.) Ii-hana kotimainen muija (Karim Z.Yskovitcz) Onkse mun vuki vai. No mut kuitenkii. Näillä mennään (Sisko Sikiö) En mä muuta oo väittänykkään. Nahkareppu (Sanna-Raipe Helminen) Saa lainaa muttei tarvii (Samppa Linna) Ristus mikä reissu! Terminaalihoitoa (Kristoffer Taxfree) Mitä hyvänsä eestikeelist (HänMän) Mitä hyvänsä kimitystä (Veli Sikiö) Edellisten lisäksi nämä. Mun oma henkilökohtainen suosikki on Kristoffer Taxfree mutta se pudonnee ekana tai tokana. Sanna-Raipen habitus ja maneerit ovat hypnoottista katsottavaa. Se oikealla kädellä kiinni vasemmasta käsivarresta on ihan paras. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |