Lennu 04.07.2024 14:25:41 | |
---|
LordWinter: Aika kovat tulot Merillä kyllä, kun katsoo etten oikein saanut käsitystä mitä tuo tekee. Muutenkin mielikuvani naisesta on sellainen vassarinuori, jonka pitäisi saada kaikki ilmaiseksi valmiina mutta itse ei ole valmis tekemään mitään minkään eteen. Hello Teemu Sl8nne, empä tiedä mistä tunnetaan Autistinen binääriaivo. |
p130 04.07.2024 17:39:35 | |
---|
AP: Luin sivun ja kuolin tähän paikkaan. Eissssssssssssssssssssssssss. Kaverin lisääminen Scientologien postituslistalle on jo vanha juttu. Odotuslista tuolla on varmaan saman luokan källi. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Welho-77 05.07.2024 08:34:14 | |
---|
rakula: Ilmeesi kun larppaat 40k vuosituloilla miljonääriä https://i.ibb.co/r0bjYHT/miljonaari.png Se oli kyllä selitetty ihan selkeesti tuolla: Miljonääri-Meri on mun voima-identiteettini. Se syntyi aivan vahingossa erään alitajunta-harjoituksen seurauksena, ja on mullistanut mun koko elämän. Nykyään elän kuin miljonääri, olen täynnä luovuutta, ideoita, iloa, höpsöttelyä. Elän juuri oman näköistä unelmaelämääni omilla säännöilläni. Olen oman unelma-yritykseni toimitusjohtaja, ja olen luonut itselleni elämäntyylin, joka mahdollistaa minun toteuttaa kaikki unelmani. Long live the King of Mercy. |
rakula 05.07.2024 09:25:54 | |
---|
Welho-77: Se oli kyllä selitetty ihan selkeesti tuolla: Miljonääri-Meri on mun voima-identiteettini. Se syntyi aivan vahingossa erään alitajunta-harjoituksen seurauksena, ja on mullistanut mun koko elämän. Nykyään elän kuin miljonääri, olen täynnä luovuutta, ideoita, iloa, höpsöttelyä. Elän juuri oman näköistä unelmaelämääni omilla säännöilläni. Olen oman unelma-yritykseni toimitusjohtaja, ja olen luonut itselleni elämäntyylin, joka mahdollistaa minun toteuttaa kaikki unelmani. Meri ei kyllä kuvauksen perusteella tunne yhtäkään miljonääriä :D Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Kefiiri 05.07.2024 22:46:44 | |
---|
rakula: Meri ei kyllä kuvauksen perusteella tunne yhtäkään miljonääriä :D Jos miljonäärin elämä on noin hienoa niin täytyypä ryhtyä itsekin. En ole musiikin asiantuntija. |
Alfons Åberg 05.07.2024 23:10:43 | |
---|
Kefiiri: Jos miljonäärin elämä on noin hienoa niin täytyypä ryhtyä itsekin. Saara ja Meri olivat joskus Veikkolan K-Marketissa perässäni kassajonossa. Ei silloin tullut vakoiltua oliko ostoskorissa elävä hummeri sun muuta raham mieeesss tuotetta. "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
carnation 05.07.2024 23:21:34 | |
---|
Alfons Åberg: Saara ja Meri olivat joskus Veikkolan K-Marketissa perässäni kassajonossa. Ei silloin tullut vakoiltua oliko ostoskorissa elävä hummeri sun muuta raham mieeesss tuotetta. Varmaan jotain Sandelsia eikä Pirkkaa, luulevat olevansa jotenkin parempia. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
LordWinter 30.08.2024 13:14:01 | |
---|
Olen miettinyt Saaran uraa ja kyllä sanoisin että brittien X Factorin toinen sija on Saaran magnum opus. Saarahan perseili itsensä ulos kisasta aikaisessa vaiheessa kun päätti leveillä jollain ranskankielisellä laululla. Villin kortin myötä pääsi jatkamaan ja finaalissa oli jatkuvasti putoamistaisteluissa. Näistä kaikista kuitenkin selvisi jatkoon ihan vaan jäädäkseen lopussa kakkoseksi jollekin täysin mitäänsanomattomalle laulajalle, jonka nimeä eivät edes britit enää muista. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
bedlam 31.08.2024 19:34:16 | |
---|
Siis ihan mielettömän hyvä laulajahan Saara on/oli. Ois vaan pitänyt saada edes se yksi hittibiisi mutta ei hällä tainnut sellaista olla koskaan? Let it Go tulee vaan mieleen. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
trih 31.08.2024 20:23:34 | |
---|
Hyvä laulaja tosiaan, mutta tässä tapauksessa managerisuhde ei toiminut yhtä tehokkaasti kuin Sharon ja Ozzy. Tuossa olisi ollut oiva rako iskea tekemään pisneettiä lesbojutuilla viime vuosien woke-kulttuuriin. Mutta vaikuttaa siltä, että managementti petti alta. libera te tutemet ex inferis |
jusbb 01.09.2024 14:51:56 | |
---|
Panzer Syrjä: Time II:sen bonusbiisinä tulee. No ei edes tullut. |
Henri Henri Olavi 01.09.2024 15:46:02 | |
---|
trih: Tuossa olisi ollut oiva rako iskea tekemään pisneettiä lesbojutuilla En tiedä olisiko sitä voinut tehdä yhtä hyvin kuin esim. t.A.T.u. tai Leidit lavalla. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
LordWinter 25.10.2024 19:19:51 | |
---|
Saaran No Fear Company tarjoaa nykyään opastusta myös laulamiseen. Menee mielestäni vähän överiksi tämä nyt. Ihan kuin life coachaaminen ja human design -opinnot antaisivat tällaiseen touhuun minkäänlaista pätevyyttä. https://nofear.company/lauluworkshop/Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
carnation 25.10.2024 19:35:14 | |
---|
LordWinter: Saaran No Fear Company tarjoaa nykyään opastusta myös laulamiseen. Menee mielestäni vähän överiksi tämä nyt. Ihan kuin life coachaaminen ja human design -opinnot antaisivat tällaiseen touhuun minkäänlaista pätevyyttä. https://nofear.company/lauluworkshop/ On kyllä aivan hirveät nuo nettisivut :D sekavaa potaskaa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Seba 25.10.2024 22:16:16 | |
---|
LordWinter: Saaran No Fear Company tarjoaa nykyään opastusta myös laulamiseen. Menee mielestäni vähän överiksi tämä nyt. Ihan kuin life coachaaminen ja human design -opinnot antaisivat tällaiseen touhuun minkäänlaista pätevyyttä. https://nofear.company/lauluworkshop/ Antaako Sibelius Akatemian musiikin maisteri-yliopistotutkinto, ammattitutkinnot klassisesta- ja pop-laulusta tai pedagoginen tutkinto? |
LordWinter 25.10.2024 22:22:40 | |
---|
Seba: Antaako Sibelius Akatemian musiikin maisteri-yliopistotutkinto, ammattitutkinnot klassisesta- ja pop-laulusta tai pedagoginen tutkinto? Se oli vitsihuumoria, jossa esitin unohtaneeni Saaran joskus harjoittaneen laulamistakin. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
trih 26.10.2024 00:35:56 | |
---|
carnation: On kyllä aivan hirveät nuo nettisivut :D sekavaa potaskaa. Hymy huulilla, mutta ei silmillä. Ei jatkoon. libera te tutemet ex inferis |