Jormaz 28.11.2014 00:03:24 | |
---|
Meinasin jo lopettaa mutta kerrankin kannatti kattoa loppuun. Harmi että soul-veli ei pelaa Suomen maajoukkueessa, tuommosta venymistä tarvittais. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
sellisti 28.11.2014 00:21:21 (muokattu 28.11.2014 00:22:37) | |
---|
Jormaz: Meinasin jo lopettaa mutta kerrankin kannatti kattoa loppuun. Harmi että soul-veli ei pelaa Suomen maajoukkueessa, tuommosta venymistä tarvittais. Olipa yhtä sydänkohtausta tuo viimeinen puolituntinen. Meinas mennä jo huutonaurun puolelle se HJK:n munkki kun Köpis ei saanut mistään sisään, aina oli jonkun pää tai jalka tai ylärima edessä. Sit tuli hetkeks se perisuomalainen järveenkävelyfiilis että näinhän tässä aina käy. Mut sit taas huudettiin. Voittomaali oli aika komea syöksy. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
LordWinter 28.11.2014 00:31:53 | |
---|
Doblasin pellehyppy nevö foget. Vois kuvitella, ettei kokeneilta molareilta tuollaisia enää nähdä. Hauskaa kuitenkin, etteivät siitäkään saaneet maalia. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
reverend 28.11.2014 07:25:39 (muokattu 28.11.2014 07:28:26) | |
---|
Olipas hieno peli! Jatkoon pääsy lohkosta taitaa tosin jäädä haaveeksi, vaatisi voittoa Brüggestä ja Torinon kompurointia. |
touhis 28.11.2014 16:19:40 | |
---|
Tuumailin, että jos klubi menisi jatkoon europeleissä niin mitenhän ne onnistuisivat yhdistämään harjoittelun ja pelitatsin ylläpidon..? Käsittääkseni Tammikuussa yleensä treenataan fysiikkaa enemmän kuin palloillaan. Tarkoituksena siis tehdä kuntopohjaa pitkää kautta varten. Kun pelaajat eivät ole tainneet varsinaisesti mitään lomaakaan pitää niin miten kauan jaksaisivat viikosta toiseen pelata 'huipputasolla' ilman kuntoharjoittelua..? Tosin jos nyt tulee noutaja niin ehtisivät pitää parin viikon talviloman ja aloittaa uuteen kauteen valmistautumisen ilman europelejä. |
Scrobble 28.11.2014 17:00:10 (muokattu 28.11.2014 17:00:47) | |
---|
Oli kyllä uskomaton matsi, aikamoista draamaa. Pepe Jürgens oli kans huikeessa iskussa :D Jätkä ihan paniikissa joka kerta kun pallo oli 30 metrin säteellä Klubin maalista. Toisaalta eilen oli aihettakin paniikkiin toisella puoliajalla, kun Kööpenhamina loi jatkuvasti huippupaikkoja. Vaikka en mikään HJK-fani olekaan, niin meni kyllä kylmät väreet Mahatma Kandjin maalin kohdalla. Tätä on urheilu parhaimmillaan. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
vital 28.11.2014 17:09:26 | |
---|
Juup selostaja oli aivan legendaarinen. Todella huikea peli, ja varsinkin ekalla puoliajalla pelasivat tosi hyvin vaikka Annan ja Savage puuttuivat. |
vital 29.11.2014 20:41:08 (muokattu 29.11.2014 20:43:14) | |
---|
|
touhis 30.11.2014 19:56:29 | |
---|
Voi hesus sentään näitä Tottenhamin matseja. Kun tiedetään Spursin europelien jälkeisissä liigapeleissä housuunpaskomisesta niin sen kerran kun lyön vetoa vierasvoitosta niin jopa Soldado laittaa pallon reppuun.. Tosin onhan tuo Evertonkin kuin varjo viime kauden formistaan. |
El_Jyrkkä 30.11.2014 22:13:08 | |
---|
touhis: Voi hesus sentään näitä Tottenhamin matseja. Kun tiedetään Spursin europelien jälkeisissä liigapeleissä housuunpaskomisesta niin sen kerran kun lyön vetoa vierasvoitosta niin jopa Soldado laittaa pallon reppuun.. Tosin onhan tuo Evertonkin kuin varjo viime kauden formistaan. Pikkuhiljaa alkaa se formi sieltä löytyä, hyvä vaan :D Allekirjoitus. |
Funkånaut 03.12.2014 00:45:54 (muokattu 03.12.2014 00:46:46) | |
---|
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Laatumusaa |
Secreterial 03.12.2014 11:20:33 (muokattu 03.12.2014 11:43:03) | |
---|
Funkånaut:Joskus vaan on tunne, että ei pallo vaan pompi omalle joukkueelle... Mame Biram Dioufilla on varmaan vähän samat fiilikset. Stokella hirveä painostus lopussa ja hakivat tasotusmaalia. Ensin kaveri pääsee puskemaan vaparitilanteessa parin metrin päästä ja De Gea heittää reaktiotorjunnan siihen. Vähän peliä eteenpäin ja Unitedin boksissa hirveä hässäkkä ja Diouf pääsee laukomaan kohti varmaan maalia ja Ashley Young purkaa maaliviivalta pallon. Diouf pyöritteli päätään vielä pelin jälkeenkin :D De Gean torjunta: http://metro.co.uk/2014/12/02/david … ter-united-beat-stoke-city-4971751/ Youngin pelastus: http://gfycat.com/GroundedPinkGoral "I never bluff" - Cordell Walker |
Funkånaut 03.12.2014 13:43:13 | |
---|
Secreterial: Mame Biram Dioufilla on varmaan vähän samat fiilikset. Stokella hirveä painostus lopussa ja hakivat tasotusmaalia. Ensin kaveri pääsee puskemaan vaparitilanteessa parin metrin päästä ja De Gea heittää reaktiotorjunnan siihen. Vähän peliä eteenpäin ja Unitedin boksissa hirveä hässäkkä ja Diouf pääsee laukomaan kohti varmaan maalia ja Ashley Young purkaa maaliviivalta pallon. Diouf pyöritteli päätään vielä pelin jälkeenkin :D De Gean torjunta:http://metro.co.uk/2014/12/02/david … ter-united-beat-stoke-city-4971751/ Youngin pelastus: http://gfycat.com/GroundedPinkGoral Saattoi olla pelin jälkeen Dioufilla vähän semmoinen "kyllä ny jälkimmäisen ainaki ois pitäny mennä" -henkinen ajatus kupolissa. "Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Laatumusaa |
Funkånaut 09.12.2014 12:22:16 | |
---|
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Laatumusaa |
Vaihtovirta 09.12.2014 23:15:06 (muokattu 09.12.2014 23:35:22) | |
---|
Ei vitun jumalauta mitä paskaa joutuu taas telkkarista katsomaan. No tietäähän sen. Tällä hetkellä poolin voitolla olis tulossa rahaa, tasurilla vitusti rahaa ja tappiolla.....Ainoo paikka mistä nää velliperseet saisi edes yhden vedon maalia kohti meni tuossa viheltämättömässä rankkarissa..Voe pärrrrssseee. e: ei mun pumppu kestä tälläsiä matseja..:) Yllä olevaa kirjoittaessa ei ajateltu lasten oikeuksia. |
Loijaa 10.12.2014 11:04:19 | |
---|
P*skaahan tuo oli silti, Pool heräsi pelaamaan vasta Gerrardin hienon vaparimaalin jälkeen. Hyökkäyspäässä on niin nysväämistä, vain Sterling oli laidalla sähäkkä, mutta eivät hänenkään lopulliset ratkaisut olleet kovin teräviä. Ikävähän tässä on viime kauden Suarez/Sturridge-komboa. Nyt siellä kärjessä viilettää englannin oma shefkikuqi Rickie Lambert.. No mutta, Eurooppaliigan valloitukseen siis. Ei sentään tuo Baselin maali mennyt Mignolet'n piikkiin tällä kertaa..tosin hän antoi aika kämäisen syötön pakille, ja Basel sai prässättyä pallon itselleen ja tekivät sen 1-0 hienolla vedolla. Mignoletille on saatava kunnon haastaja tolppien väliin. we want the world and we want it now |
Vaihtovirta 10.12.2014 11:54:56 | |
---|
Olenko muuten ainut jonka mielestä se yks tilanne oli selvä rankkari? Tosin sen punasen hankkiminen oli jo niin jäätävää toimintaa, että ois voinu pistää sen jälkeen koko kotijoukkueen pukuhuoneeseen häpeämään..;) Yllä olevaa kirjoittaessa ei ajateltu lasten oikeuksia. |
Funkånaut 11.12.2014 20:30:35 (muokattu 11.12.2014 20:30:53) | |
---|
Aivan fantastista peliä HJK:lta tilanteessa, joka johti Bruggen rankkariin ja johtomaaliin. Ei jumalauta, ku suoraan puulaakisarjoista. E: Mut ei sillä, komee syöksykin oli, mistä rankkari. "Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Laatumusaa |
Funkånaut 14.12.2014 13:57:33 | |
---|
"En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Elämän tarkoitus |
Funkånaut 15.12.2014 14:49:53 | |
---|
Herkkusieniliigan ensimmäisen pudotuspelikierroksen kaavio on selvillä. Paris Saint-Germain Chelsea Manchester City Barcelona Bayer Leverkusen Atlético Madrid Juventus Borussia Dortmund Schalke Real Madrid Shahtar Donetsk Bayern München Arsenal Monaco Basel - Porto Mielenkiintoisia ja melko tasaväkisiä monet otteluparit. Saas nähdä, mitä tuleman pitää. "En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen
Elämän tarkoitus |