Tuomoo 05.05.2013 00:12:42 | |
---|
Raannalta oli kyllä mahtava avaus, maajoukkuedebyytissä nollapeli, ja kyllähän Slovakialla paikkoja riitti. Melart ihmetytti tämän pelin jälkeen vähintään yhtä paljon kuin avauspelin jälkeenkin, mies on jatkuvasti aivan eksyksissä. Mitä se edes tekee tuolla? Välillä tuntui siltä, että hän on vastustajan paras pelaaja. Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz. |
sticky fingers 05.05.2013 00:31:56 | |
---|
Tuomoo: Raannalta oli kyllä mahtava avaus, maajoukkuedebyytissä nollapeli, ja kyllähän Slovakialla paikkoja riitti. Melart ihmetytti tämän pelin jälkeen vähintään yhtä paljon kuin avauspelin jälkeenkin, mies on jatkuvasti aivan eksyksissä. Mitä se edes tekee tuolla? Välillä tuntui siltä, että hän on vastustajan paras pelaaja. Melart on kuin parinsa - hyvä peruspakki. Kukkonen sai vuosikausia pitää syntipukin viittaa hartioilla. Ensin aiheesta ja lopulta täysin aiheetta. Nyt näyttää siltä, että Melart saa saman kohtelun. Ensimmäiset mm-pelit jännittävät takuulla ja aika varovaista peli on siksi kai ollut, mutta ihan selkeitä virheitä, joista vaaratilanteita olisi syntynyt ei nyt kai ole tullut. Vai onko? Esim. toinen ensikertalainen, Teemu Laakso on tässä suhteessa ollut merkittävästi huonompi, tarjoten kikkailuillaan vastustajalle maalipaikkoja molemmissa peleissä. Melart tuo parhaimmillaan sitä äärimmäisen kaivattua fyysisyyttä puolustukseen. Toivottavasti rohkeus kasvaa ja varmuus paranee. ... |
Wradlin 05.05.2013 00:40:37 | |
---|
Anonymous-jazz: Kummasti tuo Ruotsikin tuosta yhtäkkiä piristyi Sveitsi tappion jälkeen. Meinaako se sitten sitä, että Tsekki on heikompi joukkue kuin Sveitsi? Not make sense.... Tämä on urheilua. Yksittäiset ottelut eivät toimi keskenään minkään järjen mukaan. Vain se yksi hetki ratkaisee, ei se mitä jossain muualla tapahtui joskus aiemmin. |
sellisti 05.05.2013 00:43:35 | |
---|
Anonymous-jazz: Siitä saamme kiittää Ortiota. En mä Saksan maaleja kyllä mitenkään Ortion piikkiin laittais. Ekassa hyökkääjä unohdettiin yksin maalin eteen, toisessa hävittiin aloitus 100-0 ja siitä hirvee lämäri, ja kolmannen Koskiranta ohjasi omaan maaliin. Toki Ortio oli epävarman oloinen muuten, mutta olihan koko Suomen joukkue aika unessa Saksa-pelissä, ehkä ykkösketjua lukuunottamatta. Ja vaikka Raanta tänään olikin loistava, niin kaiken hehkutuksen keskellä kannattaa muistaa, että siellä oli Slovakialla ainakin kaksi ellei kolmekin sellaista paikkaa jossa Raanta oli jo ihan ulkona, mutta hyökkääjä ei vain osannut laittaa kiekkoa tyhjään maaliin vaan kolisi sivuraudat ja -verkot. Eli Suomella oli aika lailla myös tuuria tänään, mutta hyvä niin koska voitto varmasti nostaa joukkueen itseluottamusta, tänään oli jo paremman näköistä monin paikoin kuin eilen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
LordWinter 05.05.2013 00:44:19 | |
---|
Anonymous-jazz: Kummasti tuo Ruotsikin tuosta yhtäkkiä piristyi Sveitsi tappion jälkeen. Meinaako se sitten sitä, että Tsekki on heikompi joukkue kuin Sveitsi? Not make sense.... suomi voitti slovakian joka on viimevuoden hopeajoukkue eli suomi on kultajoukkue tänä vuonna "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
sellisti 05.05.2013 00:45:32 | |
---|
sticky fingers: Toivottavasti rohkeus kasvaa ja varmuus paranee. Ja varmuuden myötä pelirauhallisuus. Mä ymmärrän sen jos pakki ajoittain häviää kaksintaistelun omalla alueella, mutta että annetaan täysin sokkona oman maalin kulmalla hätäisiä syöttöjä vastustajan lapaan. Sellaisesta paniikista pitää päästä eroon ja pitää maltti ja järki vaikka olisikin ahdasta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sticky fingers 05.05.2013 00:51:03 | |
---|
sellisti: Ja varmuuden myötä pelirauhallisuus. Mä ymmärrän sen jos pakki ajoittain häviää kaksintaistelun omalla alueella, mutta että annetaan täysin sokkona oman maalin kulmalla hätäisiä syöttöjä vastustajan lapaan. Sellaisesta paniikista pitää päästä eroon ja pitää maltti ja järki vaikka olisikin ahdasta. Nimenomaan se rauhallisuus löytyy varmuuden myötä. Ilarilla oli silminnähden kiire parissa tilanteessa mutta noita lapasyöttöjä vastustajalle mä en nähnyt kyllä. Ehkä olin niissä kohti jääkaapilla ta kusella tms. Omille siellä kyllä tuli ns. vaikeita palloja... ... |
sellisti 05.05.2013 00:53:43 | |
---|
sticky fingers: Nimenomaan se rauhallisuus löytyy varmuuden myötä. Ilarilla oli silminnähden kiire parissa tilanteessa mutta noita lapasyöttöjä vastustajalle mä en nähnyt kyllä. Ehkä olin niissä kohti jääkaapilla ta kusella tms. Omille siellä kyllä tuli ns. vaikeita palloja... No en mä nyt muista oliko se Melart vai Laakso vai kuka, mutta kyllä siellä pari sellaista nähtiin. Ylipäätään pakistoon kaipailin varmuutta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
sticky fingers 05.05.2013 00:57:20 | |
---|
sellisti: No en mä nyt muista oliko se Melart vai Laakso vai kuka, mutta kyllä siellä pari sellaista nähtiin. Ylipäätään pakistoon kaipailin varmuutta. Laakso heitti kyl ihan lapasyötön ainakin kerran viholliselle. Mutta joo, ylipäätään varmuuttahan toi TAAS kerran tarvis toi pakkikalusto. Lepistö ja Kukkis parhaat so far, eikä Mäntyläkään huono. ... |
HaloOfFlies 05.05.2013 10:05:04 (muokattu 05.05.2013 12:20:05) | |
---|
Granlundin kausi päättyi viime yönä. Saa nähdä päästääkö Minnesota Mikkeä kisoihin. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
ewq 05.05.2013 12:00:11 | |
---|
danny: Granlundin kausi päättyi viime yönä. Saa nähdä päästääkö Minnesota Mikkeä kisoihin. Olisi ihan tervetullut vahvistus tuohon rosteriin. Voi olla, et sen kaverin ois parempi lepäillä hetki ja alkaa armoton kesäreeni.? |
Herrah 05.05.2013 14:06:32 | |
---|
sellisti: No en mä nyt muista oliko se Melart vai Laakso vai kuka, mutta kyllä siellä pari sellaista nähtiin. Ylipäätään pakistoon kaipailin varmuutta. Melartilla tuli lähinnä vaan hirvee kiire aina kiekon kanssa ja tuloksena oli sit kulmapainia, mutta Laakso teki mun laskujen mukaan ainakin neljä täysin hasardia ratkaisua kiekon kanssa joista kaikista tuli vaarallinen tilanne Slovakialle. |
riimu 05.05.2013 14:51:50 | |
---|
Ortion vuoro olla maalissa huomenna. En usko kyllä että Mikke kisoihin tulee, veikkaan että Wild haluaa pitää miehen rosterissa tai pistää levolle ja kesätreeneihin. Don't ask me about Grim Fandango. |
Milkop 05.05.2013 14:52:29 | |
---|
Tamin asuvalinta pudotti totaalisesti eilen. Leikin aika on ohi. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
riimu 05.05.2013 14:55:37 | |
---|
Milkop: Tamin asuvalinta pudotti totaalisesti eilen. Leikin aika on ohi. Oliko sillä oikeasti pinkki pikkutakki vai näinkö ihan unta. Kraka oli kyl melko levoton. Don't ask me about Grim Fandango. |
Milkop 05.05.2013 14:58:34 | |
---|
riimu: Oliko sillä oikeasti pinkki pikkutakki vai näinkö ihan unta. Kraka oli kyl melko levoton. Pinkki takki, vihreä paita ja maailman karmein kravatti umpisolmussa. Kova luu. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kersu 05.05.2013 15:19:15 | |
---|
Milkop: Pinkki takki, vihreä paita ja maailman karmein kravatti umpisolmussa. Kova luu. Silmänruokaa myös naiskatsojille. "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |
masterhat 05.05.2013 15:40:09 | |
---|
ewq: Voi olla, et sen kaverin ois parempi lepäillä hetki ja alkaa armoton kesäreeni.? joo, kyllähän granin kausi ol ijotian muuta mitä häneltä odotettiin. Mutta painehan on valtava yhden ilmaveivin jälkeen mut olishan mikel käyttöä kyl leijon-joukkueessa, mut tosiaan nyt kunnolla jenkkien horkka-leirille, että saa vähän fyysisyyttä lisää. toki ei liikaa massaa, jotta luistin ja kestävyys kelpaa, mutta harvassa ovat täysin epäfyysiset sentterit nyky änärissä. JA 10 vuotta sitten sinne ei olisi ollut mitään asiaa kukkakepillä keskushyökkääjäksi. koivun mikko olisi tervetullut mies jeesimään sentteripulassa pyörivää leijonalaumaa. ja jotain pitää tapahtua myös suurelle osalle pakeista. pelinopeus ja luistelu ovat jotain muuta kuin tuolla tasolla pitäisi olla. mut silti on ollu hyvät vibat joukkueesta jo alusta alkaen, mutta katsotaan katsotaan. sekoilu kuriin ja lisää kaasua :D |
riimu 05.05.2013 15:43:10 (muokattu 05.05.2013 15:43:27) | |
---|
masterhat: joo, kyllähän granin kausi ol ijotian muuta mitä häneltä odotettiin. Mutta painehan on valtava yhden ilmaveivin jälkeen mut olishan mikel käyttöä kyl leijon-joukkueessa, mut tosiaan nyt kunnolla jenkkien horkka-leirille, että saa vähän fyysisyyttä lisää. toki ei liikaa massaa, jotta luistin ja kestävyys kelpaa, mutta harvassa ovat täysin epäfyysiset sentterit nyky änärissä. JA 10 vuotta sitten sinne ei olisi ollut mitään asiaa kukkakepillä keskushyökkääjäksi. koivun mikko olisi tervetullut mies jeesimään sentteripulassa pyörivää leijonalaumaa. ja jotain pitää tapahtua myös suurelle osalle pakeista. pelinopeus ja luistelu ovat jotain muuta kuin tuolla tasolla pitäisi olla. mut silti on ollu hyvät vibat joukkueesta jo alusta alkaen, mutta katsotaan katsotaan. sekoilu kuriin ja lisää kaasua :D Jos Mikko tulis kehiin niin mitähän sitten tapahtuis ketjuille. Meinaan ykköseen nyt Mikko varmasti pistettäis, mutta onko mitään järkeä särkeä valmiiksi jo noin toimivaa ykkösketjua. Don't ask me about Grim Fandango. |
Prophet 05.05.2013 15:57:21 | |
---|
Milkop: Tamin asuvalinta pudotti totaalisesti eilen. Leikin aika on ohi. Voiko Aurinkokuninkaan bongata Turussa noissa sirkustirehtööriasuissa? |