Aihe: Jääkiekon MM-kisat 2013
1 2 3 4 58 9 10 11 1269 70 71 72 73
hmv
03.05.2013 22:59:41
sticky fingers: Eihän pakisto nyt normaalia enempää sekoillut? Melart odotetusti vähän olematon kiekon kanssa, mutta ei siellä mitään erityisiä hasardeja mun mielestä näkynyt. Lepostö yllättävän hyvä, jopa.

Kiekollisesti ihan ookoo, myönnettäköön se, mutta tuo fyysinen puoli... Saksalaiset ei varsinaisesti ole mitenkään fyysinen joukkue, ja lentelivät pienimmästäkin taklauksesta vähän turhan kovalla prosentilla kenttään, mutta maalin edessä tuntuivat saavan olla aika rauhassa. Kaipa se hoituu tuolla 8 pakin systeemillä taas, mutta se edellyttää sitä, että kaikki parit on vähintään tasapaskoja.

En vaan ymmärrä mitä sellaisia taitoja Melartilla on, että ne ansaitsivat hänelle maajoukkuekomennuksen. Jos joku voisi valaista, että mitä se oikeastaan osaa, niin olisin kiitollinen.
Yks semmonen
EikkaKuikka
03.05.2013 23:31:44
Ja Ruotsikin ilahduttaa MM-avauksessaan.
yykaakoonee
janezki_
03.05.2013 23:42:01
Jos ei näillä Ortion varmoilla otteilla voiteta kultaa niin on se ihme...

No joo, ykköskentälle puhtaat paperit mutta muu joukkue ihan pihalla. Ja se Raanta maaliin, please. Slovakialta voi tulla jo kylmää kyytiä huomenna tälläisellä pelillä.

Miten ois Hytönen kakkoseen Salmisen ja Korpikosken kanssa, turisti-Viitaluoma neloseen (koska sentterinä pakko pitää mukana) ja onneton Haataja vaikka kotia. Pakit nyt tuo aina jännitystä peliin, eikä niille mahda mitään eli ne on mitä on.
Mie oon vaan basisti...
HaloOfFlies
03.05.2013 23:43:18 (muokattu 03.05.2013 23:56:30)

Kyllä sen taas näkee ettei siitä SM-liigan maalikunkusta ole näissä karkeloissa yhtään mihinkään.

Niin ja Ortio loppukisojen ajaksi katsomoon.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Wradlin
04.05.2013 00:02:27 (muokattu 04.05.2013 00:03:26)
Toivottavasti tuo ykkönen nyt pidetään tuollaisena ja Korpikoskelle laitetaan iso rooli kakkoskenttään. Sen verran hyvin sujui kemiat tuolla porukalla ettei siihen tarvitse NHL-statuksen perusteella uutta naamaa tuoda. No, eiköhän Jalosella ole tässä ihan hyvin pelisilmää. Ja voisi kuvitella että Raanta pelaa seuraavan pelin ja siitä eteenpäin sit näyttöjen/jaksamisen perusteella vaihdellaan tai ollaan vaihtelematta.

E: Sivun aloittaja vois muokata tosta muutaman kirjaimen pois. Tai sit äkkiä viestejä että saadaan uusi sivu, kyllä minä niin mieleni tästä leveästä sivusta pahoitin. Kyllä ei ennen tällaisia suvaittu.
masterhat
04.05.2013 00:09:13
vittu jes, ruotsi otti pataan! ja kiitos MTV MAX HD, kyllä kelpaa. seuraavat kaks viikkoa menee töllön ääressä, ja yöt töllön ääressä änärin pleijareita seuraten. jhuh, viel pitäis ehtiä töissä käydä ja nukkuakin!

suomelta aika kaks jakonen esitys. tykkäsin yksilörohkeudesta useammankin tyypin kohdalla, mut oli siel sit turistejakin.
viivalta tosiaan puuttuu ernhoffit ja muut pelotteet, mut hyvinhän toi etu kolmikin juoni ainakin saksdan av:ta vastaan monta maalipaikkaa.

korpikoski näytti fitness pupu Janni Hussin kanssa lentokentällä saapuvan, lieköhän mies jo huomenna rosterissa?

JA tosiaan, muutaman ihan viimeisimmän Phoneixin runkosarja matsin katoin, ja kyl korpikoski on helvetin sähäkkä äijä, ainakin nois peleis mitä ite kattelin tos viime aikoin. ykkösketju pelas, mut sit ollaankin kusessa

pesosen, salmisen, savinaisen, aaltosen, ja kontiolan pelirohkeus ja uskallus haastaa ja pitää kiekkoa oli ehkä illan parsta antia. ja tietty maaginen tasoitusmaali!
sellisti
04.05.2013 00:22:44
danny: Kyllä sen taas näkee ettei siitä SM-liigan maalikunkusta ole näissä karkeloissa yhtään mihinkään.

Niin ja Ortio loppukisojen ajaksi katsomoon.

Niin, ihan yksi matsihan tässä on jo pelattu. Onkohan vielä aika lopullisille johtopäätöksille..?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
HaloOfFlies
04.05.2013 00:35:48

No ei kyllä minua Ortio vakuuttanut ollenkaan. Epävarmaa pomputtelua ja välillä seikkaili ties missä. Ei jatkoon.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
sellisti
04.05.2013 00:47:43
danny: No ei kyllä minua Ortio vakuuttanut ollenkaan. Epävarmaa pomputtelua ja välillä seikkaili ties missä. Ei jatkoon.

Tai sit on arvokisajännitykset nyt jännitetty ja seuraavassa tarttuu jo paremmin. Luulen silti että huomenna pelaa Raanta.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
pehko
04.05.2013 09:30:40 (muokattu 04.05.2013 09:31:06)
turpiin meinasi tulla. Saksa pelasi hyvin, jäähyistä huolimatta. saksan 3-2 maali oli vitun tyly ja suomen 3-3 tasotus oli komeaa katseltavaa.

Mutta mutta, jos saksakin teki näin tiukkaa, niin kyllä on ongelmia jatkossa paljon. Miksi se Ortio on siellä pelaamassa??
sticky fingers
04.05.2013 09:56:23
pehko: turpiin meinasi tulla. Saksa pelasi hyvin, jäähyistä huolimatta. saksan 3-2 maali oli vitun tyly ja suomen 3-3 tasotus oli komeaa katseltavaa.

Mutta mutta, jos saksakin teki näin tiukkaa, niin kyllä on ongelmia jatkossa paljon. Miksi se Ortio on siellä pelaamassa??

Toivottavasti petraavat. Eihän ensimmäinen peli kisoissa juuri koskaan ole Suomelta hyvä... Raanta on varmasti tänään maalissa ja jatkossa mentäneen suorituksen
mukaan.
...
Anonymous-jazz
04.05.2013 11:52:14

Nyt on helpot rahat tiedossa ja Slovakiaa lapuille. Ei ole Suomella mitään mahdollisuuksia. Saksa peli kertoi jo kaiken oleellisen, että omassa päässä helisee.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Bluesmies
04.05.2013 12:14:52
Anonymous-jazz: Nyt on helpot rahat tiedossa ja Slovakiaa lapuille. Ei ole Suomella mitään mahdollisuuksia. Saksa peli kertoi jo kaiken oleellisen, että omassa päässä helisee.

Näinhän se on. Veikkaan 4-0 Slovakialle.
Alpha
04.05.2013 12:25:24
Itävalta vie USA:ta kuin litran mittaa...:o)
masterhat
04.05.2013 12:40:21
Alpha: Itävalta vie USA:ta kuin litran mittaa...:o)

joo huhhuh! niin parsta. hitsaudun koht tähän tuoliin kii, eilen pari mömmöm matsia, yöllä änäriä, muutama tunti unta ja taas mennään :D

onneks ruotsi röyti kunnolla
Dunga
04.05.2013 12:50:04
http://muusikoiden.net/dyn/users/111910.jpg

Kisakylässä aika hiljaista.
War... war never changes.
HaloOfFlies
04.05.2013 12:50:39 (muokattu 04.05.2013 12:58:40)

Kohta voisi alkaa virittäytymään Kanada - Tanska-peliin. Näkee, millä asenteella Stamkos ja kumppanit ovat tähän turnaukseen tulleet.

USA kyllä hoitaa Itävallan vaikka puolivaloillakin.
dipshit
04.05.2013 13:07:46
danny: Kohta voisi alkaa virittäytymään Kanada - Tanska-peliin. Näkee, millä asenteella Stamkos ja kumppanit ovat tähän turnaukseen tulleet.

USA kyllä hoitaa Itävallan vaikka puolivaloillakin.

Mistä noita pelejä näkee? Löytyykö jostain hyviä streameja?
ruusteri
04.05.2013 13:18:56
dipshit: Mistä noita pelejä näkee? Löytyykö jostain hyviä streameja?

http://www.wiziwig.tv/competition.p … tionid=426&discipline=icehockey

Tuolta aina futismatseja tullut kateltua.
"Damn good coffee, and hot!"
LordWinter
04.05.2013 13:34:05
https://pbs.twimg.com/media/BJaQ1L_CUAEji-C.jpg:large

Novelle Spring Water 3,50€

Nevö Föget.
"Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)