Aihe: Typerin uutisotsikko
1 2 3 4 569 70 71 72 73122 123 124 125 126
Mohla
01.10.2007 12:30:10 (muokattu 01.10.2007 12:30:27)

Nää BB-otsikot vois melkein kerätä omaan osastoonsa, täällä ne tukkivat muuten koko ketjun. :)

Maikkarin teksti-tv:n viihdeuutisotsikoista n. puolet ovat BB-talon asukkaiden kommentteja. "X oli ujo lapsena". "Y sai ylinopeussakon". "Z: inhoan persettäni". Ja Iltapäivälehtien lööppivirta on turvattu, kun aina voi muiden uutisten puuttuessa kertoa sumean kuvan kera, kuka oli alasti suihkussa tai ketkä muhinoivat sohvalla. Ja vaativien kansalaisten tiedonnälkä on mitä ilmeisimmin tyydytetty.

Älä unohda vähän aikaa sitten tullutta pieru-uutista. "X päästi sohvalla kaasut", hohhoijjakkaa.

--

"Mohla oli vessassa housut kintuissa!"

EDIT:
Mohla: "Kirjoittelen turhuuksia muusikoiden.nettiin työaikana."

Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Novice
01.10.2007 14:09:24
Sellaisen shokkipaljastuksen voisin tehdä, että kun itse käyn suihussa olen siellä yleensä alasti. Mulle opetettiin jo pienenä että pesulla pitää käydä joka toinen viikko ja siellä ollaan sitten nakuna.

Saa(ja on jopa suositeltavaa) sitä peseytyä toki useamminkin. =D
sellisti
01.10.2007 23:51:46
Älä unohda vähän aikaa sitten tullutta pieru-uutista. "X päästi sohvalla kaasut", hohhoijjakkaa.

--

"Mohla oli vessassa housut kintuissa!"

EDIT:
Mohla: "Kirjoittelen turhuuksia muusikoiden.nettiin työaikana."

Tuli mieleen tuosta kun turhuuspalstalla oli joskus hauska ketju, jossa piti kertoa kuluneesta päivästään "lööppimuodossa", tyyliin "Sellistin epäonnistunut kauppareissu - unohti ostaa maitoa!!" Nyt samalla taktiikalla laaditaan jo oikeita uutisotsikoita, joten meni siitäkin ideasta hohto...
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
pira
01.10.2007 23:59:50
Tuli mieleen tuosta kun turhuuspalstalla oli joskus hauska ketju, jossa piti kertoa kuluneesta päivästään "lööppimuodossa", tyyliin "Sellistin epäonnistunut kauppareissu - unohti ostaa maitoa!!" Nyt samalla taktiikalla laaditaan jo oikeita uutisotsikoita, joten meni siitäkin ideasta hohto...

No muttah, lainaan erästä henkilöä;

"Sen lisäksi, että ohjelmat on nykyään formaatteja, ne ovat myöskin konsepteja. Formaatti sisältää ohjelman, konsepti sisältää ohjelman lisäksi kaiken muun sälän ohjelman ympäriltä. Mtv3 ja Iltalehti ovat yhtä suurta perh/settä ja ohjelmiin liittyville lööpeille sekä uutisille on varattu jo palstametrit ennen kuin tavan tallaajat ovat kuulleet koko ohjelmista mitään. Nämä "uutiset" ja "paljastukset" eivät tule yllätyksenä. Ne tulevat ennalta sovittuina aikoina, joihin odotellaan sopivaa sisältöä. Joskus ei ole tarjolla muuta kuin kaksi kaljaa juonut Timo..."
Mitä iloa on elämästä, jos vain syö riisiä eikä osallistu puolueen kokouksiin eikä puolue-elämään? -Toveri Kim
Hetfield
03.10.2007 15:51:31

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441992

Parhautta muutenkin koko juttu: Skientologiaan hurahtanut Tom Cruise uskoo Entertainmentwisen mukaan, että paha galakseja hallitseva avaruusolento Xenu suunnittelee hyökkäystä maapallolle.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
-Aleksi-
03.10.2007 18:06:47 (muokattu 03.10.2007 18:06:59)
Skientologiaan hurahtanut Tom Cruise uskoo Entertainmentwisen mukaan, että paha galakseja hallitseva avaruusolento Xenu suunnittelee hyökkäystä maapallolle.

HAHA huutonaurua :-----D
Mohla
03.10.2007 18:13:36

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa. … tml/arkistot/kotimaa/2007/10/567340

Ei tuo juttu itsessään, mutta kuvavalinta aiheutti hymähtelyä...

-Charlie McCharty
sartzan
03.10.2007 19:48:40
Otsikossa itsessään ei niinkään, mutta varsinaisessa jutussa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1442068

"Kate Mossin mainos olikin huijaus

Kosmetiikkatuotteita valmistava Rimmel on jäännyt kiinni nolosta huijauksesta. Huippumalli Kate Mossin tähdittämässä mainoksessa olikin käytetty apuna kuvanmuokkaustekniikkaa.

Rimmel mainosti ripsiväriä ja sen huikeaa vaikutusta. Ihan pelkällä värillä Mossin silmiä ei ollut kuitenkaan koristettu. Mallia oli muokattu jälkikäteen digitaalisesti.

Mainoksen katsottiin johtavan kuluttajia harhaan, ja yhtiö sai siitä mainontaa valvovilta viranomaisilta huomautuksen."

Siis niiQ OMG! KOSMETIIKKAMAINOS, jossa on käytetty apuna ihan kuvanmuokkaustekniikkaa?!?! o_O Eivvoi olla totta...

Hesus, sellaista mainosta ei olekaan, jotai ei olis photoshopattu. Kosmetiikkamainoksista puhumattakaan. *silmien pyörittelyä* Onkohan ne tv:n ripsarimainokset myös saaneet mainontaviranomaisilta huomautuksen, kun niissähän annetaan ymmärtää, että ripset pitenevät oikein kohisten. Pian joku sherlokki äkkää, että niitä tv-mainoksiakin on muokattu jälkikäteen digitaalisesti...
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Jormaz
03.10.2007 19:51:53
Niiden pitää jatkossa turvautua vanhoihin kikkoihin. "Kliinisissä kokeissa todettu ripsarin tuuhentavan ripsiä 26,4 prosenttia."
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
NHR
03.10.2007 20:23:04 (muokattu 03.10.2007 21:13:35)

Noi tuulestatemmotut prosenttiluvut on melko legendaarisia kyllä. Niijjaniimmont prossaa mistä? Normaalista ripsestä? -kö?

E: Ja toinen on nää tämmöset "tehokkaampi rasvaa vastaan", mikä muistaakseni luki jossain fairipullossa tai vastaavassa. Tehokkaampi ku MIKÄ?

E2: Oho, se teksti Fairy-potun kyljessä näkykin olevan "UUSI Tehokkaampi rasvaa vastaan!" Toi "UUSI" luki kyllä erikseen semmosessa punasessa täplässä, mut siis ilmeisesti tarkotettiin, että "tehokkaampi kuin WANHA Fairy". Maibäääd...

E3: Ja offfaripahottelut vielä...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
Mohla
03.10.2007 20:31:27

Noi tuulestatemmotut prosenttiluvut on melko legendaarisia kyllä. Niijjaniimmont prossaa mistä? Normaalista ripsestä? -kö?

Tällaisesta muistuu mieleen jokin vuosi sitten pyörinyt ripsarimainos, jossa mainostettiin "300% pidemmät ripset". Kolmesataa prosenttia?! Tsiisus!

-Charlie McCharty
Anal Revenger
03.10.2007 20:50:15
Tällaisesta muistuu mieleen jokin vuosi sitten pyörinyt ripsarimainos, jossa mainostettiin "300% pidemmät ripset". Kolmesataa prosenttia?! Tsiisus!

Niillähän kohta pyyhkii perseen.
Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele
Jormaz
03.10.2007 22:27:15
Mä en keksi noille prosenttiluvuille muuta selitystä kuin sen että ripset on punnittu, minkä jälkeen töhritty ripsarilla ja punnittu uudelleen. Paino nousee 20% -> 20% enemmän tuuheutta!
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
laite
03.10.2007 22:46:40
"Kliinisissä kokeissa todettu ripsarin tuuhentavan ripsiä 26,4 prosenttia."

Tämänhän voisi tulkita vaikka niin, että 26,4% kokeilijoista totesi ripsiensä tuuhentuneen hieman.
Ei elämä ole pelkkää juhlaa - välillä täytyy tanssia ruusuillakin.
BondakeBunny
05.10.2007 00:49:03

Eiköhän tuo kuvan muokkaus kuulu ihan jokaseen mainokseen. Ei ne mallitkaan niin täydellisiä oo, ku mitä annetaa ymmärtää. Sori jos romautin unelmanne.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
kingdom
05.10.2007 08:27:27
Eiköhän tuo kuvan muokkaus kuulu ihan jokaseen mainokseen. Ei ne mallitkaan niin täydellisiä oo, ku mitä annetaa ymmärtää. Sori jos romautin unelmanne.

Mä oon aina pitänyt niitä jonkinasteisina ylijumalina. Sinne meni sekin sitten...

Jotkut kosmetiikkamainokset on sentään suht hyvällä maulla tehty, mutta tämä uusi missä on Salma Hayek on vedetty kyllä niin överiksi.. Näyttää ihan joltain tietokoneanimaatiolta. En edes muista mitä tuotetta siinä mainostetaan.
tigrushka
05.10.2007 08:41:16
Mä oon aina pitänyt niitä jonkinasteisina ylijumalina. Sinne meni sekin sitten...

Jotkut kosmetiikkamainokset on sentään suht hyvällä maulla tehty, mutta tämä uusi missä on Salma Hayek on vedetty kyllä niin överiksi.. Näyttää ihan joltain tietokoneanimaatiolta. En edes muista mitä tuotetta siinä mainostetaan.

Oliko kenties Campari? Ei ihme jos unohtui, kun pääosassa on Salman kaula-aukko... ;D
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Mohla
05.10.2007 14:01:02

Oliko kenties Campari? Ei ihme jos unohtui, kun pääosassa on Salman kaula-aukko... ;D

Emmä oo ees tajunnu että siinä on joku kuuluisa näyttelijä. Luulin että se on valittu siihen vaan sen takia että sillä on nätti naama ja hyvä "kaula-aukko"...

-Charlie McCharty
kingdom
05.10.2007 15:00:28

No joo, en mä väitä etteikö se olisi aika himokkaan näköinen mutta tuossa mainoksessa ei inspaa kyllä ollenkaan. Niin muovisen näköinen.
sartzan
05.10.2007 17:57:10

En tiiä viittaatko mun kirjoitukseen, mut just tuohan mun pointtini oli... Jollain tavalla fotaroimatonta lehtikuvaakaan on hankala löytää enää, ja mainoksissa tuo muokkailu vaan korostuu.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)