Tuomoo 13.12.2017 11:46:14 | |
---|
GTA Vice City 99% läpi, en vaan mitenkään saa pleikkarilla sitä ampumaratatehtävää ammuttua 45 pisteeseen, tuo on aivan mahdoton joten en jaksa varmaan vääntää sataan prosenttiin tuota. Hiirellä tuo on helppo nakki, mutta pleikkarin tateilla ei. En tiedä monestiko olen tämän pelannut läpi, mutta aina silloin tällöin tämä tulee pelattua uudelleen. Ja miksipä ei, kun kyseessä on niin loistava peli. Juoni 5/5 Hahmot 5/5 Pelattavuus 5/5 Tunnelma 5/5 Nostalgia 5/5 Musiikki 10000/5 Yhteensä 10025/5 "Pulp tänään känu"
-haitaripartio 16.09.2017 23:17 |
Welho-77 13.12.2017 14:29:37 | |
---|
Tuomoo: GTA Vice City 99% läpi, en vaan mitenkään saa pleikkarilla sitä ampumaratatehtävää ammuttua 45 pisteeseen, tuo on aivan mahdoton joten en jaksa varmaan vääntää sataan prosenttiin tuota. Hiirellä tuo on helppo nakki, mutta pleikkarin tateilla ei. En tiedä monestiko olen tämän pelannut läpi, mutta aina silloin tällöin tämä tulee pelattua uudelleen. Ja miksipä ei, kun kyseessä on niin loistava peli. Juoni 5/5 Hahmot 5/5 Pelattavuus 5/5 Tunnelma 5/5 Nostalgia 5/5 Musiikki 10000/5 Yhteensä 10025/5 Pelasitko ps2:lla vai storesta ostetulla ja ps3:lla? Tekis itte mieli vetää kanssa läpi, mutta kun toi kolmonen tossa kanssa odottelis. Ja ps2:n langaton ohjain muijan tykö ja en raaskis storesta ostaa kun löytyy aitonakin. Vois toki kattoa olisko halvalla. Long live the King of Mercy |
Tuomoo 13.12.2017 15:06:09 | |
---|
Welho-77: Pelasitko ps2:lla vai storesta ostetulla ja ps3:lla? Tekis itte mieli vetää kanssa läpi, mutta kun toi kolmonen tossa kanssa odottelis. Ja ps2:n langaton ohjain muijan tykö ja en raaskis storesta ostaa kun löytyy aitonakin. Vois toki kattoa olisko halvalla. PS3:lla. Löytyy toki myös kakkoselle, mutta mun PS2 on vähän heikossa kunnossa, enkä jaksanut alkaa kytkemään sitä ja pelaamaan langallisella ohjaimella, niin siksi pelasin PS3:lla. Nyt onkin sitten mielenkiintoinen kysymys että mitäs seuraavaksi. En saakaan uutta konetta vielä kasaan kun muistit tulee jälkitoimituksena joskus, ajattelin ottaa työn alle Falloutit kun saan koneen kasaan, mutta sitä odotellessa voisikin sitten kait pelata joko GTA SA:n tai Red Dead Redemptionin uudelleen läpi. "Pulp tänään känu"
öl m 13.12.2017 16:43:31 | |
---|
Tuomoo: GTA Vice City Paras GTA kyllä tämä. Ostin itsekin huvikseni PS4:lle, vaikka tätä kakkosella tulikin hakattua antaumuksella. Tarkoituksena oli katsoa, riittääkö rahkeet plattaamiseen, mutta tuo ampumistehtävä kuulostaa kyllä siltä, että taitaa jäädä haaveeksi meikäläisen kyvyillä/hermoilla. PS. Demolition Man meni toisella yrittämällä läpi, mikä yllätti hieman. Tuota tuli PS2-aikoina kiroiltua pahemman kerran. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Welho-77 13.12.2017 16:45:37 | |
---|
Tuomoo: PS3:lla. Löytyy toki myös kakkoselle, mutta mun PS2 on vähän heikossa kunnossa, enkä jaksanut alkaa kytkemään sitä ja pelaamaan langallisella ohjaimella, niin siksi pelasin PS3:lla. Nyt onkin sitten mielenkiintoinen kysymys että mitäs seuraavaksi. En saakaan uutta konetta vielä kasaan kun muistit tulee jälkitoimituksena joskus, ajattelin ottaa työn alle Falloutit kun saan koneen kasaan, mutta sitä odotellessa voisikin sitten kait pelata joko GTA SA:n tai Red Dead Redemptionin uudelleen läpi. Gta vice city stories. Long live the King of Mercy |
Tuomoo 13.12.2017 17:10:39 | |
---|
Welho-77: Gta vice city stories. Ei muuten huono idea, tuota mulla ei olekaan. Kolmoseen se Liberty City stories löytyy PS2:lle, sen oon pelannut vain kerran läpi, se ei oikein napannut silloin. Voisi sitäkin toki testata taas joskus. "Pulp tänään känu"
Welho-77 13.12.2017 20:02:34 | |
---|
Tuomoo: Ei muuten huono idea, tuota mulla ei olekaan. Kolmoseen se Liberty City stories löytyy PS2:lle, sen oon pelannut vain kerran läpi, se ei oikein napannut silloin. Voisi sitäkin toki testata taas joskus. Eihän psn-storessa ole kuin toi trilogia joka maksaa 30 euroa. Olisin halunnut itse ostaa vice cityn tai vice city storiessin. Tarttee varmaan laittaa ps2:lle toinen langaton ohjain tilaukseen sitten. Long live the King of Mercy |
Tuomoo 13.12.2017 23:28:31 | |
---|
Welho-77: Eihän psn-storessa ole kuin toi trilogia joka maksaa 30 euroa. Olisin halunnut itse ostaa vice cityn tai vice city storiessin. Tarttee varmaan laittaa ps2:lle toinen langaton ohjain tilaukseen sitten. Ai, mä oon ostanut sekä kolmosen että Vice Cityn pari vuotta sitten PS3:lle, joten en mä tuota sitten osta jos ei saa kuin pakettina muiden kans. "Pulp tänään känu"
Welho-77 13.12.2017 23:31:11 | |
---|
Tuomoo: Ai, mä oon ostanut sekä kolmosen että Vice Cityn pari vuotta sitten PS3:lle, joten en mä tuota sitten osta jos ei saa kuin pakettina muiden kans. Vice city storiessia ollut lainkaan. Ja vice city ainoastaan trologiassa (3, vice city ja SA) Long live the King of Mercy |
Tuomoo 14.12.2017 00:03:52 (muokattu 14.12.2017 00:04:03) | |
---|
Welho-77: Vice city storiessia ollut lainkaan. Ja vice city ainoastaan trologiassa (3, vice city ja SA) Pöh, ei sitten pelata tuota. Sitten se on varmaankin Red Dead Redemptionin vuoro uudelleen, tykkäsin tuosta ihan kyrpänä. "Pulp tänään känu"
Jez 03.01.2018 23:03:03 | |
---|
Tuli ostettua Portal 2 steam alesta. En odottanut paljoa, mutta yllätyin todella tarinavetoisesta ja hauskasta pähkäilystä. Pari kohtaa huijasin ja joka kerta harmitti sen jälkeen, koska ratkaisut olivat aina niin yksinkertaisia. Vielä huomenna ehtisi ostaa jotain kivaa alesta. 5/5 It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Lautuma 04.01.2018 18:02:21 (muokattu 04.01.2018 18:04:16) | |
---|
Jouluna piti kaivella kotopuolessa Playstation kakkonen esiin, pyyhkiä pölyt ja kokeilla vanhaa pelikirjastoa, joka nuoruuden divarihairahdusten takia koostuu lähinnä PS1-peleistä. Spyro Year Of The Dragon rullasi kepeästi kuten silloin joskus millenniumina. Silent Hillin ensimmäinen osa näytti taas karkemmalta kuin olin muistellut, mutta "Radio, what's goin' on with that radio?" sai naurahtamaan lempeästi. Nightmare Creaturesia jaksoin ensimmäiseen tasopomoon, nelipäiseen viemärimatoon saakka. Puuduttava peli, mutta jaksaa viihdyttää siellä täällä. Joulupäivä oli pyhitetty kaikkein tärkeimmälle pelilleni, Medievilille. Olihan pelin edellisestä läpäisystä jo reilusti yli kymmenen vuotta, joten oli pakko katsastaa ajan kultauksen vaikutus. Disc read erroria herjasi uudestaan ja uudestaan, joten oli avattava kansi ja pudistettava lukupää. Sitten alkoi komea alkudemo pyöriä. Totesin pelin olevan edelleen rautaa, sen musiikit ja tunnelma iskivät kuin lekavasara zombien mädänneisiin kalloihin. Kalmankatkuinen pelihahmo, Sir Daniel Fortesque liikkui yhtä liukkaasti kuin olin muistellutkin, mutta koska pelin olisi läpäissyt vaikka kädet selän taakse sidottuina, eivät kontrollit päässeet häiritsemään. Sir Dan tanssahteli tattia pyörittäen pelin läpi vajaassa neljässä tunnissa kaikkien lätinöiden ja lukemisten jälkeen. Jos jostain nurisisin, niin pelin vaikeustaso voisi olla paljon korkeampi - tai mahdollisuus vaikuttaa siihen olisi paikallaan. Hauska pelata, aikaansa nähden nätti katsella ja soundtrackinsa puolesta hyvinkin vaivaton kuunnella. Pidän tätä edelleen yhtenä kovimmista seikkailupeleistä Pleikkarille, etenkin jos halloween-teemat sattuvat uppoamaan. * * * * 1/2 Päivitettyä versiota tarjoillaan tämän vuoden puolella, joten jos kyseessä ei ole liikaa Resurrectionin tai Medievil II:n suuntaan kumartelua, olen kiinnostunut. Kakkonen oli aikanaan hienoinen pettymys, sillä ensimmäisen osan taikuutta ei oltu aivan onnistuttu saavuttamaan ja muutenkin Danin olemukseen oli aina ääninäyttelyä myöten kajottu liikaa. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
LordWinter 10.01.2018 00:27:17 | |
---|
Xenogears (PS1) + harvinaisen hyvä juoni, ehkä paras mitä jrpg:eissä tullut vastaan + erinomainen soundtrack + taistelumekanismi tuntui koko pelin ajan freesiltä + todella paljon yksilöityjä sivuhahmoja, osa tarinoista jäi tosin harmillisesti avaamatta - loppupuolisko oli lähinnä elokuvan katsomista, ilmeisesti tuotannollisista syistä peli jouduttiin saattamaan nopeasti pakettiin - en keksi saatana muuta 9.5/10 "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
Informaatiokameli 10.01.2018 10:34:35 (muokattu 10.01.2018 10:35:46) | |
---|
LordWinter: Xenogears (PS1) + harvinaisen hyvä juoni, ehkä paras mitä jrpg:eissä tullut vastaan + erinomainen soundtrack + taistelumekanismi tuntui koko pelin ajan freesiltä + todella paljon yksilöityjä sivuhahmoja, osa tarinoista jäi tosin harmillisesti avaamatta - loppupuolisko oli lähinnä elokuvan katsomista, ilmeisesti tuotannollisista syistä peli jouduttiin saattamaan nopeasti pakettiin - en keksi saatana muuta 9.5/10 Parhaita pelejä koskaan. Loppupuolen kiirus vähän harmittaa mutta ei liikaa. Vois itsekin taas pelata kunhan saan Chrono Crossin alta pois. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
LordWinter 10.01.2018 14:21:25 | |
---|
Informaatiokameli: Parhaita pelejä koskaan. Loppupuolen kiirus vähän harmittaa mutta ei liikaa. Vois itsekin taas pelata kunhan saan Chrono Crossin alta pois. Juu valitettavasti tuo vaikutti pelikokemukseen negatiivisesti, mutta loppujen lopuksi ihan tyylikäs tapa saada tarina loppuun. Itsekin pitäisi palata Chrono Crossiin, pari vuotta ollut jo keskeneräisenä. "Kun kukaan teistä joku kuka lie pressa mukaan lukien mikä on nice" -megatherium |
Informaatiokameli 10.01.2018 16:51:13 | |
---|
LordWinter: Juu valitettavasti tuo vaikutti pelikokemukseen negatiivisesti, mutta loppujen lopuksi ihan tyylikäs tapa saada tarina loppuun. Itsekin pitäisi palata Chrono Crossiin, pari vuotta ollut jo keskeneräisenä. Tää oli itellä vielä isona aukkona sivistyksessä ja pelaan ekaa kertaa. Aivan tosi hyvä vaikka ei nyt Triggerin tasolle pääsekään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 10.01.2018 20:38:27 | |
---|
Informaatiokameli: Aivan tosi hyvä vaikka ei nyt Triggerin tasolle pääsekään. Harva peli pääsee. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
LaMotta 11.02.2018 17:48:10 | |
---|
Pasianssi - Windows. Ei säväyttänyt. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
jusbb 11.02.2018 19:18:50 | |
---|
Enpä ole muuten vieläkään pelannut pasianssia Windows 10:llä. |
vt1100 12.02.2018 16:39:59 | |
---|
Sniper Elite 4 - PS4. Natseja pataan, luodilla tai ilman. Lisärissä pääsee ampumaan Hitlerin uudestaan ja uudestaan. 5/5 |