hullu_ukko 16.05.2013 23:17:40 | |
---|
Jävla! Förbannade kanadensarna! ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
LordWinter 16.05.2013 23:18:54 | |
---|
Toisaalta toivon Suomi-Ruotsi -välierää, mutta Ruotsin putoaminen tässä vaiheessa olisi myös nams. Voitto voitto situation. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
Bluesmies 16.05.2013 23:19:08 | |
---|
Streamia?!? |
aivokuolio 16.05.2013 23:21:34 | |
---|
Ja Kanada ottaa kiekon!!!! |
aivokuolio 16.05.2013 23:21:47 | |
---|
Kiekonmenetys noniiin... !!!! |
aivokuolio 16.05.2013 23:21:57 | |
---|
Ja Ruotsi hyökkää jälleen!!!!! |
Bluesmies 16.05.2013 23:24:11 | |
---|
aivokuolio: Ja Ruotsi hyökkää jälleen!!!!! R U drunk? |
aivokuolio 16.05.2013 23:27:33 | |
---|
Bluesmies: R U drunk? Huomenna vasta. Koen vaan nii tarpeelliseksi ilmotella tapahtumia yhden rivin postauksilla ku kukaa ei ilman niitä pysys kärryillä. |
Bluesmies 16.05.2013 23:28:15 | |
---|
aivokuolio: Huomenna vasta. Koen vaan nii tarpeelliseksi ilmotella tapahtumia yhden rivin postauksilla ku kukaa ei ilman niitä pysys kärryillä. Relax my friend. |
hmv 16.05.2013 23:34:06 (muokattu 16.05.2013 23:53:09) | |
---|
Ei helvetti, vaikka en millään muotoa Kanadaa kannata tai muutenkaan symppaa, niin onhan tuo Ruotsi ihan saatanan ärsyttävä porukka. Puoli peliä himmaillaan, Kanadalle sekunnin päässä 2-0, ja koko kisojen paskin (?) ylivoimajoukkue iskee kaksi kertaa peräjälkeen maalin ja nimenomaan ylivoimalla. Kanadalaiset kuittasi kohtuu nopeasti kumminkin. Kyllä tulee olemaan varsin vittumainen välierä Suomella edessä, jos Ruotsi tulee vastaan. Onhan se tietysti vittumainen vastus Kanadakin. Suoraviivainen "miestä maalille ja kiekkoa perään" -peli tuntuisi olevan ainakin tämänpäiväisen perusteella Suomelle myrkkyä. Kaikki Slovakian häkit tuli tuollaisesta maalinedusruuhkan takaa pommitetusta vedosta (okei, se kolmas piti vielä kaapia maalin takaa häkkiin, mutta siinä vaiheessa Raanta oli jo poissa pelistä). Pahalta näyttää välierän kannalta, varsinkin kun kisojen alussa ollut fiilis siitä, että yhden kentän varassa mennään on realisoitunut. Slovakia -matsin jälkeen tuntui jo melkeenpä siltä, että tuo joukkue voittaa tai häviää Kontiolan mukana. Kaikki kunnia ketjukavereilleen, joista varsinkin Pesonen pelasi loistavan pelin ja Aaltonen kuittasi turnauksen neljännen voittomaalinsa, mutta eihän #27:n virettä voi kuin ihmetellä. Tuli muutamat kirosanat muuten lauottua siinä kolmannen erän alkupuoliskolla, kun näytti että koko joukkue on paskonut housuunsa. Eräs asia on Suomen puolustajien ennen lauantaita opeteltava: otetaan sitä miestä muuten, mutta kun veto/syöttö lähtee niin ne vitun mailat kiinni siellä maalin edessä. Aivan liian monta maalia tullut sillä kaavalla, että Suomen pakki halailee vastustajaa jättäen mailan täysin vapaaksi. Jaahas, se on sitten jatkoaika Kanada vs. Ruotsi, onpas jännää, vaikka peli olikin parin erän verran täyttä sontaa. Edit: Ai niin, unohtui Ruotsin vittumaisuudesta mainita vielä Edlerin kusipää. Siinä meni Staalin Erkin polvi paskaksi, ja treenikausi vituiksi. Pointsit kuitenkin H. Sedinille, kommentoi kanukkipelaajalle seuraavassa aloituksessa jotain, mikä sisälsi sanan "stupid", luultavasi viittasi Edleriin. Katsomosta näkee tuon taklauksen uusinnan ja siinä videon lopussa on kyseinen aloitus. Välieräparit on sitten: Suomi - Ruotsi Sveitsi - Usa Omat veikkaukset ihan vituilleen, taas kerran. Yks semmonen |
LordWinter 16.05.2013 23:34:33 | |
---|
Ruotsi vaihtaa maalivahtia mitäm "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
Moimies 16.05.2013 23:36:52 | |
---|
LordWinter: Ruotsi vaihtaa maalivahtia mitäm No tämä. Niitä streameja etsiville: www.sportlemon.tv |
DJKaaos 16.05.2013 23:36:52 | |
---|
danny: En katsonut kolmatta erää, joten oli todellinen yllätys että joukkue onnistui kääntämään pelin itselleen. Jätin kolmannen erän katsomatta kun olin varma, että turpaan tulee. Välierät kutsuu. Vähän niinku se Kummelin valmentaja. "Mä en tuu tohon kolmanteen erään ollenkaan, mutta pelatkaa te, jos haluutte. Pakko ei oo, koska me on hävitty tää peli." Vai miten se menikään. Minä olen minä. |
Bluesmies 16.05.2013 23:37:38 | |
---|
LordWinter: Ruotsi vaihtaa maalivahtia mitäm Täh? Miks? |
LordWinter 16.05.2013 23:38:37 (muokattu 16.05.2013 23:39:32) | |
---|
Bluesmies: Täh? Miks? Vaihtoi jo takasin. Mystiset on Ruotsin tiet. Oiskoha änrootilla ollu joku kramppi yms. "Why do people have to work, anyway!? We should just get to sleep as much as we want and eat as much as we want, whenever we want. I wish I'd been born in a zoo as a panda--at least they take good care of you there." |
sellisti 16.05.2013 23:40:20 (muokattu 16.05.2013 23:41:20) | |
---|
LordWinter: Vaihtoi jo takasin. Mystiset on Ruotsin tiet. Oiskoha änrootilla ollu joku kramppi yms. Enrothilla tais krampit taas iskeä. Jaa, kerkesitkin editoida. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
Bluesmies 16.05.2013 23:42:28 (muokattu 16.05.2013 23:42:50) | |
---|
Taitaa mennä rankkuihin. JA SENHÄN VITTU TIETÄÄ KUMPI VOITTAA. |
sellisti 16.05.2013 23:45:28 | |
---|
Bluesmies: Taitaa mennä rankkuihin. JA SENHÄN VITTU TIETÄÄ KUMPI VOITTAA. Oli kumpi vaan niin onpahan pitkä ja raskas peli molemmille. Hyvä Suomen kannalta. Kanada oli ainakin jo ihan sippi jatkoajalla. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami |
aivokuolio 16.05.2013 23:47:05 | |
---|
sellisti: Oli kumpi vaan niin onpahan pitkä ja raskas peli molemmille. Hyvä Suomen kannalta. Kanada oli ainakin jo ihan sippi jatkoajalla. Eikös huomenna oo vielä välipäivä? Kyllä tuon tason jätkät palautuu varmasti seuraavaan peliin 100%. |
jra 16.05.2013 23:47:50 (muokattu 16.05.2013 23:48:15) | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |