Aihe: Siepattu Natascha
1
Hargon
26.09.2006 08:28:32
Ilta-Sanomat:
Kuukausi sitten maanalaisesta vankityrmästä karannut Natascha on tienannut vapautensa aikana haastatteluista ja valokuvista 1,5 miljoonaa euroa - mutta se on vasta alkua. Saman verran on luvassa, jos Nataschan elämästä kertovien elokuvien oikeuksista syntyy sopimus.
----

Aika härskiä. Taisi olla lavastettu koko sieppaus ja "itsensä tappanut" sieppaaja siemailee parhaillaan margaritoja Bahamalla.
She's dead! Wrapped in plastic.
Anonymous-jazz
26.09.2006 08:41:45 (muokattu 26.09.2006 08:42:38)

Ilta-Sanomat:
Kuukausi sitten maanalaisesta vankityrmästä karannut Natascha on tienannut vapautensa aikana haastatteluista ja valokuvista 1,5 miljoonaa euroa - mutta se on vasta alkua. Saman verran on luvassa, jos Nataschan elämästä kertovien elokuvien oikeuksista syntyy sopimus.
----

Aika härskiä. Taisi olla lavastettu koko sieppaus ja "itsensä tappanut" sieppaaja siemailee parhaillaan margaritoja Bahamalla.

Kyllähän tuollainen kävi mielessä...

Ihmeen vetävännäköinen oli tuo siepattu tyttökin että upposi varmasti mediassa kaikkien äijien silmään. Vaikka tuo olisikin tosi niin ihmeen suuri propaganda-sirkus (media-haloo) siitäkin onnistuttiin tekemään.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
Sertzo S
26.09.2006 09:12:14

Ihmeen vetävännäköinen oli tuo siepattu tyttökin että upposi varmasti mediassa kaikkien äijien silmään. Vaikka tuo olisikin tosi niin ihmeen suuri propaganda-sirkus (media-haloo) siitäkin onnistuttiin tekemään.

Ihmeen hyvin on neito mielenterveytensä säilyttänyt moisesta kokemuksesta huolimatta.
Eihän siinä mitään, jos tienaa tuolla, mutta mielessäni kävi myös kuitenkin huolellisesti suunniteltu lavastus jatkumoineen. Saahan sitä toki epäillä ja asettaa kyseenalaiseksi tuollaisetkin tapahtumat.
SuperJeesus
26.09.2006 11:32:48
Ottamatta kantaa tuohon lavastukseen, niin koin sen itse aika hauskaksi, että Natascha pyysi psykiatriltaan heti ensimmäiseksi 50euroa meikkeihin.

No joo, jos olisin itse ollut kahdeksan vuotta jossain pikku häkissä, en usko että kiertäisin keskusteluohjelmissa sen jälkeen. Mutta kukin tyylillään.
En myy seksiä.
Lennu
26.09.2006 12:49:52

Ihmeen hyvin on neito mielenterveytensä säilyttänyt moisesta kokemuksesta huolimatta.

Kyllä raha parantaa, ollaan me köyhät siitä mitä mieltä tahansa.
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
tekerolant
26.09.2006 16:01:44
Traaginen juttu - ja myös siinä tapauksessa, että ei olisi muuta kuin iso huijaus jossa tyttöä käytetään hyväksi

http://medisiinari.blogspot.com/2006/09/natascha.html

Tuolla lääkäri/lääket.opiskelija (tai sellaista netissä esittävä) sanoo, että nyt on vapautumisen jälkeinen euforiavaihe menossa ja romahdus tulee viivästyneenä, ja silloin ehkä jopa psykoottisena.

Ja anteeksi vaan, mutta vähän noista edellisistä kommenteistanne paistoi semmoinen, että siinäpä taas ö-urokset tarkastelevat nuorta naarasta ns. sillä silmällä vailla omantunnon tuskia. Melko mautonta tässä tllanteessa.

Priklopli oli rehti vanhan kansan äijä* ja koko homma olikin Nataschan vika, sehän vokotteli, niinkö? ;-)

(*Hän mm.luotti vain Commodore 64 -tietokoneeseen.)
Asteikkoja soittamalla oppii soittamaan asteikkoja. Kurt Lindblad (RIP)
sellisti
26.09.2006 16:10:45 (muokattu 26.09.2006 16:11:13)

Jos on lavastus niin härskiä tosiaan, mutta jos on tosi juttu niin sanoisin että tuossa on ihan kohtuullisesti kipurahoja kymmenestä menetetystä vuodesta, vai montako niitä nyt oli. Varsinkin, kun mitään korvauksiakaan ei ole tiedossa sieppaajan tapettua itsensä. Kun ei vaan tytön pää menisi entistä pahemmin sekaisin kun ei keksi mitä rahoillaan tekisi. Vaan eiköhän hänellä ole aika hyvä turvaverkko ympärillä nyt.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
tillotson
26.09.2006 19:06:38
jokos tuo haastattelu on esitetty suomessa, jos ei niin millon tulee?
melankolikko
26.09.2006 19:09:23 (muokattu 26.09.2006 19:15:02)
jokos tuo haastattelu on esitetty suomessa, jos ei niin millon tulee?

On se tainnut tulla jo kahteen otteeseen. Viimeks viime torstaina. Mut ei siinä kyllä mitään ihmeellistä paljastunu, ku Natascha oli saanu valita esitetyt kysymykset ite. Aika turha haastis.
sartzan
27.09.2006 14:03:38
Nataschan tapaus on hyvin poikkeuksellinen, ja nykyisen kaltaisessa mediailmastossa, jossa juoru- ja skandaalilehdillä on iso jalansijansa, aihe kyllä tullaan takuuvarmasti lypsämään kuiviin, halusi Natascha sitä tai ei. Jos Nataschan 1,5 miljoonaa euroa tuntuu paljolta, voi pohtia kuinka moninkertaisesti tapaus lihottaa skandaalilehtien yms. kukkaroita. Jos tapauksen saamalla julkisuuden määrällä Natascha ei saisi mitään, itkettäisi keskusteluissa (viimeistään joskus myöhemmin) juuri sitä, että lehdet ne vaan kirjoitteli ja tienasi tytön kokemuksilla, mutta tyttö ei saanut mitään.

Asiaa voisi ajatella myös siten, että joko siepattu tyttö ottaa itse ohjat käsiin asian julkisen käsittelyn suhteen, tai sitten alistuu sille, mitä lehdet saavat päähänsä kirjoittaa. Jokaisen lööppejä lukeneen mielikuvitus on kyllä varmasti laukannut jonkin verran sen suhteen, mitä tuon kahdeksan vuoden aikana aikuinen mies on saattanut pahimmillaan sieppaamalleen tytölle tehdä. Sitä emme ehkä saa tietää onko Prinkopililla ollut samanlainen mielikuvitus kuin lööppien lukijoilla, mutta todennäköisesti erinäisten teorioiden näkeminen ja kuuleminen tuntuu asianosaisista pahalta, vastaavat teoriat sitten todellisuutta tai ei. Jos homma jää skandaalimedioiden käsiin, on asian käsittelykin sitten juuri sellaista, mitä skandaalimedioilta voi odottaa. Lööppi on sitä parempi (=tienaa lehdille paremmin), mitä syvemmälle yksityisyyden alueelle se tunkeutuu, joten liekö ihmekään, jos Natascha itse haluaa koittaa vaikuttaa kirjoitteluun.

Lavastus-teoria kuulostaa minusta hieman kaukaiselta. "Hei, tehää nii, et mää pidän sua eka 8 vuotta kellaris eristyksissä perheestäsi, kavereistasi ja kaikesta, ja sit sää karkaat ja mää kuolen - mutten oikeesti kuole - ja sit kääritään rahat" ei kuulosta tarjoukselta jota ei voi ohittaa...
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Krice
27.09.2006 14:25:32

Ärsyttää kun pollarit ei löytäneet sitä, vaikka sehän oli aika lähellä kotoaan. Olisivat nyt vähän etsineet ympäristöstä.
zuppermuhle
27.09.2006 14:43:52
Jos paikalla olisi ollut John Matrix olisi kaapattu tyttö pelastettu alle viidessä tunnissa.

Joo. No melkolaillahan tuo on siitä tapauksestaan rahaa saanut. Itse olisin pitänyt ehkä vähän matalaa profiilia.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
sellisti
28.09.2006 00:41:26
Ärsyttää kun pollarit ei löytäneet sitä, vaikka sehän oli aika lähellä kotoaan. Olisivat nyt vähän etsineet ympäristöstä.

Eikös ne ollu käyny sen äijänkin ovella mutta ei ollu tullu sitten hommattua etsintälupaa tai jotain. On saattanu jotakuta nyttemmin harmittaa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Juhani
28.09.2006 02:17:29

Jos paikalla olisi ollut John Matrix olisi kaapattu tyttö pelastettu alle viidessä tunnissa.

Joo. No melkolaillahan tuo on siitä tapauksestaan rahaa saanut. Itse olisin pitänyt ehkä vähän matalaa profiilia.

Ei rahalla ole mitään merkitystä.

Tuollainen kohtalo on käsittämätöntä kauhua.

Ihmettelen kuinha vahva hän on ihmisenä. Tosin vaikuttaa vahvalta defenssiltä tämä kaikki esiintyminen julkisuudessa. Järkyttävää touhua.
Diablero
28.09.2006 16:57:49

No onko tuo ihme?
Aina jos jotain tuollaista tapahtuu niin on media uhrin kimpussa ja rakentamassa sitä nimenomaista sirkusta. Sieltähän ne tiedotusvälineet rahansa saa. Valitettavasti tässäkin tapauksessa lehdet olivat vieneet juttuja vähän oman mielikuvituksensa mukaan.
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Diablero
28.09.2006 17:02:23
Suomalaista kateutta; Jos joku saa rahaa enemmän niin siinä on jotain vikaa. Niinkuin tässäkin tapauksessa.

Eli siis Nataschan olisi pitänyt haastatteluissa
a) näyttää puolikuolleelta
b) torjua kaikki haastattelukorvaukset
c) vastata kaikkiin uteliaiden ihmisten kysymyksiin jotka luulvasti koskivat likaisimpia yksityiskohtia.

Sitten olisi köyhälle ja kateelliselle suomipojalle mennyt läpi
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
Jani The Rock
28.09.2006 19:08:58

Ehkä on iisimpi uskoa lavastukseen kuin siihen, että joku voi tosiaan joutua kidnapatuksi ja vangiksi. Siinähän vois tulla vaikka mieleen että se saattais osua kohdalle. Tai sattua jollekulle läheiselle.
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
Anonymous-jazz
29.09.2006 00:59:09

Tai koko kolmikko Natascha, itsensä tappanut sieppaaja sekä herra Freudin näköinen kallonkutistaja.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
balzary
29.09.2006 14:55:43

Ehkä on iisimpi uskoa lavastukseen kuin siihen, että joku voi tosiaan joutua kidnapatuksi ja vangiksi. Siinähän vois tulla vaikka mieleen että se saattais osua kohdalle. Tai sattua jollekulle läheiselle.

1990-luvun alussa noita kidnappauksia tapahtui itäisessä Keski-Euroopassa paljon. Lähinnä kai Saksaan päätyivät.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)