Muusikoiden.net
17.10.2018

Musiikkibisnes »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Distrokid, onko kokemuksia
1
käsi
21.04.2018 03:29:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia tästä lafkasta? uutta musiikkia on tarkoitus pian julkaista ja mietin vaihtoehtoa recordunionille.

MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
iku13
21.04.2018 09:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä vain positiivisia kokemuksia. Vertailukohtaa muista firmoista ei ole, mutta biisien julkaisu on ollut helppoa. Itsellä käytössä "Musician Plus" ja kahden eri bändin/artistin julkaisuja olen hallinnut. Rahaa en ole vielä pois lunastanut, joten siitä ei kokemuksia (pari kymppiä taitaa olla pankissa).

Selkeästi firma joka kehittää toimintaansa jatkuvasti, paljon tulee vinkkejä ja uusia ominaisuuksia.

Jabe
26.04.2018 12:26:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on hyviä kokemuksia. Jakelu toimii, ja tukea on saanut tarvittaessa. Tilastoinnista näkee hyvin missä ja mitten musa soi.

Minullakin on musician plus, ja olen julkaissut omaa soolomatskua ja coverbändin matskua. Jälkimmäisen osalta mainitsen sen, että coverien lisensointi myös toimii hyvin Distrokidin kautta.

gunner
26.04.2018 14:03:05 (muokattu 27.04.2018 18:12:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Julkaisu odottaa vielä julkaisupäiväänsä, mutta toistaiseksi on kyllä vaikuttanut todella hyvältä ja helppokäyttöiseltä. Lupailee ainakin lyhyttä julkaisuviivettä ja musician plussalla pääsee itse vapaasti päättämään julkaispäivämäärän ja kellonajan.

En taas tiedä, miten julkisessa tiedossa tämä on, mutta oikea tapa luoda Distrokid-tili on luoda uusi tunnus, mutta olla valitsematta mitään plania tai täyttämättä mitään omia tietojaan. Päivän tai kahden päästä Distrokidiltä tulee maili, jolla saa 30% alennusta ensimmäisestä vuodesta.

Jos ei jaksa odottaa, niin suositusten kautta pitäisi saada myös joitain prosentteja alennusta: https://distrokid.com/vip/seven/839046

Distrokidistä saa myös julkaisulleen ennakkosivun, josta jengit voi käydä jo etukäteen lisäämässä julkaisun spotify-soittolistalle. Ei ehkä kaikista tehokkain uudelle artistille, mutta muuten ihan hyvä idea lisähypen kasvattamiseksi https://distrokid.com/hyperfollow/ohyesshesabitchbutnotyours/ddtQ

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti