Kuluneita sanoja Kaunis on maailma ja kaunis olet sinäkin Muistutat aarretta jonka joskus löysin Mutta et ole se nainen jota haluan, ei et enää Et ole ihminen, jonka luokse jään *Kuluneita sanoja *Samoja ihmisiä, samoja kasvoja *Kuulen aina samat jutut, samat tarinat *Ostan saman drinkin, koen saman krapulan On uusi päivä, minä olen sama ihminen Kumpa voisin joskus olla toisenlainen Mutta ei se ole mahdollista, ei mitenkään Joten tyydyn kohtalooni, painan tyynyyn pään Taas ois yhdet hautajaiset, yhdet häät Hautajaisissa sukulaiset, iäkkäät En mä tahtoisi niitä tavata, en niille puhua En niiden asioihin puuttua Nuori naaraspuolinen nauta on nimeltään hieho. |
No joo. Jonkunasteista iskelmätavaraa tästä varmasti saisi. Ei sillätavalla luo mitään sellaista elämystä, että pitäisi taivaisiin kehua, mutten tätä haukkumaankaan rupea. Viimeinen säkeistö tosin hämmentää kovasti. Eli mitenköhän se nyt koko tekstiin yleensä liittyy? Ja sitten tämä, kohtalaisen karvojanostattava säe: Kaunis on maailma ja kaunis olet sinäkin Jonka voisi mielestäni vaihtaa muotoon, mikäli se siis yleensä saa olla, "Kaunis on maailma, kuten sinäkin" tai vastaavaa. Mielestäni kaunis-sanan toistaminen ei kuulosta hyvältä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Ihan peruskamaa, ei iskenyt mitenkään erikoisesti. Ei varsinaisia koukkuja eikä mitään särmää mihin voisi tarttua. Hyvällä sävellyksellä taatusti toimivaa kamaa. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |