NORTON 22.03.2003 17:43:56 | |
---|
Innostuin tuosta Mairen sanoituksesta niin että päätin tehdä itsekin iloisen kesäbiisin. Nämä jutut varmaan löytyy jostain vanhemmista biiseistä, vaikka en nyt satu muistamaan mistä. SUOMEN SUVI suolla tuoksuu suomen suvi sadoin siivin sirittää ahoilla ja metsämailla viulujansa virittää heinäsirkat, mehiläiset kaikki kansa ketojen oravainen tanssiin lähtee kanssa metsän petojen oravainen tanssiin lähtee kanssa metsän petojen hetken vain se juhla kestää sitten pidot päättyvät talven herra helteet korjaa purot, järvet jäättyvät metsät, mannut maaten panee vällyn alle nukkuvat unissa jo uudet suvet joissa käet kukkuvat unissa ja uudet suvet joissa käet kukkuvat PS. Saa säveltää jos kiinnostaa. Sanoituksen Kaikki oikeudet pidetetty Saddamin käskystä. |
noir 22.03.2003 17:56:49 | |
---|
Oikein hyvä tulos, tuli ihan Mörrimöykky-sadut/laulut/kirjat/kuvat mieleen. Tähän hätään ei kuitenkaan mitään säveltä saa päähänsä. Don't hate me because I'm pretty. |
Himpi 22.03.2003 20:15:25 | |
---|
Oikein soma, joo! |
Nimismies 24.03.2003 16:27:07 (muokattu 24.03.2003 16:27:30) | |
---|
Tämä oli kaunis. Uppoaakohan tällainen nykyajan pokemonilla kyllästettyihin lapsokaisiin. Tässähän ei ilmeisesti(?) mukiloida/räjäytetty ketään. Mutta minä pidin!! EDIT: Kielioppivirhe. "Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |
NORTON 24.03.2003 16:45:30 | |
---|
Tämä oli kaunis. Uppoaakohan tällainen nykyajan pokemonilla kyllästettyihin lapsokaisiin. Tässähän ei ilmeisesti(?) mukiloida/räjäytetty ketään. Mutta minä pidin!! EDIT: Kielioppivirhe. Mulla on vähän sellainen kutina, että tuskinpa uppoaa keneenkään muuhun kuin meitsin äitiin, niinkuin on muuten kaiken muunkin tuotantoni kohdalla. Jos mun äidilläni olisi levy-yhtiö niin mä olisin jo stara =) |
Nimismies 24.03.2003 17:49:19 | |
---|
Mulla on vähän sellainen kutina, että tuskinpa uppoaa keneenkään muuhun kuin meitsin äitiin, niinkuin on muuten kaiken muunkin tuotantoni kohdalla. Jos mun äidilläni olisi levy-yhtiö niin mä olisin jo stara =) Noo. Ilmeisesti äitisi ymmärtää hyvän lyriikan päälle. Tämä olisi siinä mielessä hyvä etenkin lastenlauluksi, että tässä ei aliarvioida lapsia millään känkkäränkkä-lällätyksillä.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |