Aihe: Äänityshommien alkuun -ketju, aloittelijakysymykset tänne
1 2 3 4 5245 246 247 248 249
Henri Henri Olavi
Tiistaina 21:55:14
Canukki: Moi! Aloittelijan tyhmiä kysymyksiä. Varmaan löytyy jostain mutta on liikaa ketjuja adhd:lle. Jos on digitaalinen raituri (esim tascam 24) ja käytät rumpukonetta, niin saako eri rummut omille raidoille miksausta varten? Riippuuko rumpukoneesta? Onko tähän jokin muu kätevä ratkaisu?

Se riippu tosiaan sun rumpukoneesta. Saako siitä jotain kautta yksittäiset raidat ulos?
olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä
Canukki
Tiistaina 21:58:47
Henri Henri Olavi: Se riippu tosiaan sun rumpukoneesta. Saako siitä jotain kautta yksittäiset raidat ulos?mulla ei oo vielä mitään. Suunnittelen vasta. Mikä kone olis sellainen jolla onnistuu?
wavelength
Tiistaina 22:20:40

Canukki: mulla ei oo vielä mitään. Suunnittelen vasta. Mikä kone olis sellainen jolla onnistuu?

Esim. Behringer RD-8 ja RD-9.
Kummaa musiikkia: https://linktr.ee/carppine
Antti1
Tiistaina 22:23:46
Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä.
Canukki
Keskiviikkona 00:29:15
Kiitos vastauksista
Henri Henri Olavi
Keskiviikkona 08:42:47
Antti1: Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä.

Acon tekee hyvää kamaa. Tuota mainitsemaasi mulla ei ole, mutta de:bleed on mielestäni erinomainen.
olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5245 246 247 248 249
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)