Canukki: Moi! Aloittelijan tyhmiä kysymyksiä. Varmaan löytyy jostain mutta on liikaa ketjuja adhd:lle. Jos on digitaalinen raituri (esim tascam 24) ja käytät rumpukonetta, niin saako eri rummut omille raidoille miksausta varten? Riippuuko rumpukoneesta? Onko tähän jokin muu kätevä ratkaisu? Se riippu tosiaan sun rumpukoneesta. Saako siitä jotain kautta yksittäiset raidat ulos? olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä |
Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä. |
Antti1: Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä. Acon tekee hyvää kamaa. Tuota mainitsemaasi mulla ei ole, mutta de:bleed on mielestäni erinomainen. olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä |