Kissatäti 08.06.2025 05:05:22 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
rintapek 10.06.2025 18:45:56 | |
---|
Tänään ei tule minulle telkkarista oikein mitään joten iltaleffan sijaan ilta taitaa kulua lukiessa Tarkastaja Canalin psykoanalyyttisiä seikkailuja. Osaiskohan tekoälli lukea ne ja sit tehdä kolme jaksoa elokuvaa tai telkkarisarjaa jotka voisin lukemisen sijaan katsoa? Valitsemallani tyylilla tietysti ja sopivalla musiikilla. Jos en olis tyytyväinen niin tekoälli generois samantien uuden niin monta kertaa, että lopputulos olis minua tyydyttävä. Jos nyt laittais tekoällin asialle niin onnistuiskohan ekan jakson kattominen iltayhdeksältä? Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
shuffle 10.06.2025 19:45:45 | |
---|
Aloin liittää jokaiseen julkaistuun biisiin nimen perään "organic recording"-maininnan. Pakko tehdä jonkinlainen jako jotenkin, muuten jengi alkaa kelata että kaikki on tekoälyllä tehtyä, tai varmaan kelaa jo. Toisille luomulla on ehkä jotain merkitystä, toisille ei. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
phiit 11.06.2025 07:21:52 | |
---|
rintapek: Tänään ei tule minulle telkkarista oikein mitään joten iltaleffan sijaan ilta taitaa kulua lukiessa Tarkastaja Canalin psykoanalyyttisiä seikkailuja. Osaiskohan tekoälli lukea ne ja sit tehdä kolme jaksoa elokuvaa tai telkkarisarjaa jotka voisin lukemisen sijaan katsoa? Valitsemallani tyylilla tietysti ja sopivalla musiikilla. Jos en olis tyytyväinen niin tekoälli generois samantien uuden niin monta kertaa, että lopputulos olis minua tyydyttävä. Jos nyt laittais tekoällin asialle niin onnistuiskohan ekan jakson kattominen iltayhdeksältä? Voiski pyytää tekemään lisää ritariässiä! |
pehko 12.06.2025 19:14:39 | |
---|
Hienoa. Taas uusi tapa jolla lisätään tarpeetonta energiankulutusta. "Sä oot hauskan näkönen äijä." - J. Tiensuu |
Henri Henri Olavi 12.06.2025 20:00:09 | |
---|
pehko: Hienoa. Taas uusi tapa jolla lisätään tarpeetonta energiankulutusta. Puhut vähän mutta asiaa. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
-Gold Member of Fit Tan Club |
Kissatäti 12.06.2025 20:17:48 | |
---|
Tein kahdessa päivässä biisin mutta siitä tuli huono koska sanat ovat huonot. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 12.06.2025 20:41:07 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Lego 13.06.2025 22:36:06 | |
---|
|
shuffle 15.06.2025 14:55:32 | |
---|
Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
mpekkanen 06.07.2025 22:50:38 | |
---|
Mua hieman huvittaa kun yksi psyykkisesti sairas striimaaja pitää itseään esittävänä taiteilijana, koska tekee tekoälyllä musaa ja julkaisee niitä kanavillaan. On sillä ainakin ollut kitara ja basso, mutta ei se osaa edes ukkonooaa soittaa niillä tai tajua teoriasta yhtään mitään. On kyllä niin raskas tapaus, että huh huh. Nyt on joutunut jonnekin Kuopioon psykiatriseen pakkohoitoon ja kovasti luulee että häntä pidetään siellä muka turhaan. Nainen luulee, että hänen elämästä ollaan tekemässä jotain elokuvaa ja kaikki ihmiset on raiskareita, pedofiileja tai ihmiskauppiaita ja kuuluu samaan liigaan. Kuulemma Sauli Niinistö johtaa suomessa jotain lapsipedofiilirengasta jne. |
Kissatäti 07.07.2025 08:40:56 | |
---|
mpekkanen: Mua hieman huvittaa kun yksi psyykkisesti sairas striimaaja pitää itseään esittävänä taiteilijana, koska tekee tekoälyllä musaa ja julkaisee niitä kanavillaan. On sillä ainakin ollut kitara ja basso, mutta ei se osaa edes ukkonooaa soittaa niillä tai tajua teoriasta yhtään mitään. On kyllä niin raskas tapaus, että huh huh. Nyt on joutunut jonnekin Kuopioon psykiatriseen pakkohoitoon ja kovasti luulee että häntä pidetään siellä muka turhaan. Nainen luulee, että hänen elämästä ollaan tekemässä jotain elokuvaa ja kaikki ihmiset on raiskareita, pedofiileja tai ihmiskauppiaita ja kuuluu samaan liigaan. Kuulemma Sauli Niinistö johtaa suomessa jotain lapsipedofiilirengasta jne. Toinen on sekaisin ja sinua huvittaa. Ei sairaudelle mitään voi. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
mpekkanen 07.07.2025 15:14:59 | |
---|
Kissatäti: Toinen on sekaisin ja sinua huvittaa. Ei sairaudelle mitään voi. Tuo seikka huvittaa, mutta muutoin hänen livetys on erittäin raskasta katseltavaa. Suurimmaksi osaksi juurikin siksi, ettei minkäänlainen järki mene missään asiassa läpi ja kaikki maailman ongelmat on muiden vika. Omassa käyttäytymisessä ei nähdä mitään ongelmaa, vaikka taas on saatu häätö sen takia kun itsekseen karjuu asioita kun striimaa keskellä yötä. On siinä ollut varmasti naapureilla raskasta kun poliisit ja ambulanssi jatkuvasti ovella. Mutta mitä tulee tekoälyllä tehtyyn musiikkiin, niin itse en pidä semmoisia ihmisiä taiteilijoina, jos se taide on tekoälyn tekemää. Mutta ei kaikkien tarvitse osata tehdä musiikkia, tai taidetta muutenkaan. Ei se taiteentekeminen tee sen paremmaksi ihmiseksi muutenkaan. |
Humanoid 07.07.2025 18:26:25 | |
---|
Ehkä tuon ihmisen kohdalla tekoälyn tekemä musiikki antaa sentään jonkin reitin luovuudelle kukkia, vaikkei siihen omat lahjat riittäisikään. |
Kissatäti 15.07.2025 23:22:56 | |
---|
Kissatäti 21.07.2025 19:23:11 | |
---|
Anbli 24.07.2025 11:38:55 | |
---|
Mitä laulajat itse aattelevat, jos tekoälyllä tuotetussa musiikissa heidät on laitettu laulamaan sellaista mitä eivät ole halunneet? Tekoälyllä tuotetussa musiikissa kuuluu tunnettujen laulajien ääniä mielestäni. |
slowdive 24.07.2025 11:54:57 | |
---|
Anbli: Mitä laulajat itse aattelevat, jos tekoälyllä tuotetussa musiikissa heidät on laitettu laulamaan sellaista mitä eivät ole halunneet? Tekoälyllä tuotetussa musiikissa kuuluu tunnettujen laulajien ääniä mielestäni. Hävitty peli jo, niin musiikin, valokuvan kuin videokuvankin suhteen. Vielä jollain tavalla pystyy erottamaan yleensä aidon AI:stä, mutta ei se varmaan kaukana ole että ei enää voi. Knobs to the southeast. |
KTR2 24.07.2025 15:33:24 (muokattu 25.07.2025 10:21:50) | |
---|
en |
Henri Henri Olavi Maanantaina 20:44:45 | |
---|
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner. |