Zed 27.03.2008 23:43:22 | |
---|
Pasi Kauniston esittämä Koskaan et muuttua saa on jokseenkin kaunis ja nostalginen. |
Kailis 28.03.2008 00:52:41 | |
---|
Pasi Kauniston esittämä Koskaan et muuttua saa on jokseenkin kaunis ja nostalginen. Niin on. Ja aika moni muukin vanhempi suomi-iskelmä, mm. Arto Sotavallan Päivät kuin unta. |
carnation 28.03.2008 13:24:22 | |
---|
Lauri Tähkä & Elonkerjuu :( Levy Tuhannen riemua ja erityisesti kappaleet Reikäinen taivas ja Tehtaankatu ovat pyörineet paljon soittimessa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kailis 28.03.2008 14:11:29 | |
---|
Lauri Tähkä & Elonkerjuu :( Levy Tuhannen riemua ja erityisesti kappaleet Reikäinen taivas ja Tehtaankatu ovat pyörineet paljon soittimessa. Aika paha =D |
jigsore 28.03.2008 16:35:46 | |
---|
Lauri Tähkä & Elonkerjuu :( Levy Tuhannen riemua ja erityisesti kappaleet Reikäinen taivas ja Tehtaankatu ovat pyörineet paljon soittimessa. Nolo! BD Meikä diggailee tästä Madonnan (+Justinin) uudesta hitistä. nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle |
rakula 28.03.2008 19:10:19 | |
---|
paramore en tiedä häpeänkö edes enää. Ei voi lähtee jos on tullu |
Zed 30.03.2008 23:38:22 | |
---|
Sleepy Sleepersin Suomen poliisit tarjoaa jollakin oudolla tavalla kiksejä. |
EbnoC 08.04.2008 12:10:11 | |
---|
LL Cool J:n biisi Mama said knock you out If you shake my hand better count your fingers... |
-J.- 09.04.2008 17:34:52 | |
---|
Joku rÄp/hipiti-hop juttu ku leijona. En tiedä mikä minuun meni yksi päivä kun auringossa maatessani ja tupakkia poltellessani kuulin pari biisiä hoppari ystävältäni. Kuullosti ihan hyvältä. C'est moi.... |
Tohtori Tonus 09.04.2008 17:38:09 | |
---|
Joku rÄp/hipiti-hop juttu ku leijona. Leijonallahan on vissiin sellainen biisi kuin Hautausmaan portit. Fiksuimmat saattavat jo arvata, mistä biisistä siihen on ripattu tausta :D Oli aika wtf-elämys, kun kaverin iPodista tämän ensi kertaa kuulin. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
-J.- 09.04.2008 17:44:11 | |
---|
Leijonallahan on vissiin sellainen biisi kuin Hautausmaan portit. Fiksuimmat saattavat jo arvata, mistä biisistä siihen on ripattu tausta :D Oli aika wtf-elämys, kun kaverin iPodista tämän ensi kertaa kuulin. Oli muuten itsellekkin aika elämys kun kuulin. Oli yks niistä biiseistä siis mitkä kuulin. C'est moi.... |
Rotuvaari 16.04.2008 17:03:07 | |
---|
Tällainen emobändi kuin 30 Seconds To Mars, jota en voinut sietää alkuun sen frooom yeesterdayyy -jollotuksen takia. Senpä takia tuli yllätyksenä tämä A Beautiful Lie, joka jopa iski jollain tapaa (todella harvinaista nykypäivänä). Biisin kun kuulee radiossa, tulee jotenkin sellainen olo, ettei se kuulu radioon, vaikka radiobiisiltä kuulostaakin noin tuotannonsa puolelta. No, ei tässä nyt levyä olla ostamassa tahi hankkimassa, mutta ihan positiivinen yllätys oli ja kertosäekin sopivan mahtipontinen. Sitä paitti Jared Leto on edelleen ärsyttävän hyvännäköinen tyyppi, joten eihän tästä voi digata, eihän? Life...is like a box of chocolates. A cheap, thoughtless, perfunctoral gift that no one ever asks for. Unreturnable because all you get back is another box of chocolates.
Cancer Man |
kemppma 17.04.2008 16:29:18 (muokattu 17.04.2008 16:34:17) | |
---|
Tuo oli ensimmäinen mitä jo kannattaa hävetä. Minulla: Boney M Village People Donna Summer ym 70's disco. Olin ilmeisesti herkässä iässä silloin, mutta aina kolahtaa. Moro! olen tuttu tuolta Heeppipalstoilta, Minulla noi elämäni luurangot ovat luokkaa Engelbert Humperdinck (olen niin helevetin vanha), Nylon Beat, mutta myös D. Summerin Hot Stuff ja muu sun listasi disco on edelleen kovaa kamaa. Sitä jorattiin opiskeluaikoina kännissä ja selvin päin. Ei mutta nyt te kuolette: En pysty kuuntelemaan Andy Williamsin Love Storyä tirauttamatta tippaa sen huikean loppunousun kohdalla. Olen yrittänyt, mutta ei onnistu. Anteeksi nyt aivan kauheasti. Sori et oon syntyny. Ou jee soo ist das leeben |
sellisti 17.04.2008 22:59:06 | |
---|
Kyllähän aika monelle kasariartistille nykyisin yleisesti naureskellaan, mutta silti mulle uppoo säännöllisin väliajoin erinomaisen hyvin esim. Twisted Sister, WASP, Poison jne. Ei mua nyt kukaan pahasti oo kieroon katsonut noiden takia mutta silti joskus vähän epäilyttää "tunnustaa"... :D "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
osiris. 17.04.2008 23:17:38 | |
---|
paramore en tiedä häpeänkö edes enää. Niillähän on suht hyviäkin biisejä ja laulajakin on iloa silmille. it's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum! |
Kailis 17.04.2008 23:54:23 (muokattu 17.04.2008 23:55:19) | |
---|
Moro! olen tuttu tuolta Heeppipalstoilta, Minulla noi elämäni luurangot ovat luokkaa Engelbert Humperdinck (olen niin helevetin vanha), Nylon Beat, mutta myös D. Summerin Hot Stuff ja muu sun listasi disco on edelleen kovaa kamaa. Sitä jorattiin opiskeluaikoina kännissä ja selvin päin. Ei mutta nyt te kuolette: En pysty kuuntelemaan Andy Williamsin Love Storyä tirauttamatta tippaa sen huikean loppunousun kohdalla. Olen yrittänyt, mutta ei onnistu. Anteeksi nyt aivan kauheasti. Sori et oon syntyny. Jos multa kysyt niin ihan väärällä palstalla olet. Erkkipetteri Köyrijäkikkelin A Man Without Love LP on niin saatanan kova. Fredinkin versio Love Storystä (Rakkaustarina) on hyvä, muutenkin miehen -70 luvun tuotannosta löytyy helmiä. Otapa kuunteluun Danny Williamsin Moon River jos noin herkkä olet. Ehkä Chet Bakerin My Fanny Valentine vois upota kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=BEp058cdyJs Mulla on muuten aika kasa noita alkuperäisiä disco 45 rpm singlejä, kovaa kamaa. Mutta se tunnustus. Ainoa puolustus on että ostin kirpputorilta ihan siksi että on Riku Mattilan tuottama. PERUNATEATTERI!!! Perkele, en ole vieläkään henkisesti terveen papereissa muusikkoystävieni silmissä joille kerroin pitäväni tuosta levystä. |
mos6581 17.04.2008 23:54:46 | |
---|
Ei nyt varsinaisesti hävetä myöntää, mutta on kuitenkin aika kaukana siitä mitä normaalisti kuuntelee. Pet Shop Boys on aivan mahtava bändi. |
kemppma 18.04.2008 09:49:02 (muokattu 18.04.2008 09:51:56) | |
---|
Jos multa kysyt niin ihan väärällä palstalla olet. Erkkipetteri Köyrijäkikkelin A Man Without Love LP on niin saatanan kova. Fredinkin versio Love Storystä (Rakkaustarina) on hyvä, muutenkin miehen -70 luvun tuotannosta löytyy helmiä. Otapa kuunteluun Danny Williamsin Moon River jos noin herkkä olet. Ehkä Chet Bakerin My Fanny Valentine vois upota kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=BEp058cdyJs Mulla on muuten aika kasa noita alkuperäisiä disco 45 rpm singlejä, kovaa kamaa. Mutta se tunnustus. Ainoa puolustus on että ostin kirpputorilta ihan siksi että on Riku Mattilan tuottama. PERUNATEATTERI!!! Perkele, en ole vieläkään henkisesti terveen papereissa muusikkoystävieni silmissä joille kerroin pitäväni tuosta levystä. No perkele, jos tässä pitää vetistellä niin vetistellään sitten kunnolla. Moon River on tosiaan kova juttu, samoin Judy Garlandin Somewhere over the Rainbow (Ritchie Blackmorea ei ollut vielä melkein syntynytkään). Ja on niitä muitakin... virsiä ja kansanlauluja myöten. A Man Without Kickel? Try to remember the kind of September, When I was seventeen it was a very good year. (Jostain Sinatralta) Hän (Markku Suominen), By the Time I get to Phoenix. Ou jee soo ist das leeben |
Iva 04.05.2008 18:22:17 | |
---|
En häpeä, mutta vältän myöntää olevani mieltynyt Anssi Kelan, Pinkin, Franz Ferdinandin, Septemberin ja Justin Timberlaken musaan. Kyllä kierähti valtava möhkäle povelta tämän tunnustettuani. |
samsonov 04.05.2008 18:32:05 | |
---|
Pakko myöntää, että kuuntelen äitin Madonna levyä autossa. En voi tunnustaa tätä äitille, alkas kiusotteleen. |