Aihe: Day Eleven
1
mira.
07.01.2005 20:33:12

Moi kaikki muusikonplantut ja muutkin,

suokaa anteeksi pieni mainos, mutta yhtye on ehdottomasti kuulemisen arvoinen, joten tästä lähtee:

SINKULLA SISÄÄN!

Day Eleven tarjoaa hyvän musiikin ystäville ilmaisen keikan Tampereen
Yo-Talolla (K-18.) torstaina 13.1.2005. Keikka taltioidaan.

Pieniä reunaehtoja on toki ystävyydessäkin; käy ostamassa
vapaavalintaisesta levykaupasta Day Elevenin Lost My Love-sinkku (GB Fam) ja olet tervetullut seuraamaan Day Elevenin ja The Bodyn keikkaa Yo-talolle ilman pääsymaksua (4e). Sisäänpääsysi varmistat säilyttämällä kuitin ostoksestasi ja esittämällä sen Yo-talolle tullessasi.

www.day-eleven.com
Rattata
07.01.2005 20:48:20
Olen kerran nähnyt livenä. Mm...ei oikein minuun napannut. Osasyyksi voidaan varmaankin laittaa paskat soundit, paikasta johtuen. Mieleeni jäi kyllä Britneyn Toxic -coveri, joka oli varsin hauska. Mutta kuunnellaa ja kattellaan.
"Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu
Bonham
07.01.2005 20:49:59
Olen kerran nähnyt livenä. Mm...ei oikein minuun napannut. Osasyyksi voidaan varmaankin laittaa paskat soundit, paikasta johtuen. Mieleeni jäi kyllä Britneyn Toxic -coveri, joka oli varsin hauska. Mutta kuunnellaa ja kattellaan.

Jaa, no mulle kolisi kyllä lujaa... hyvää rokkia!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
-Mickill-
08.01.2005 18:11:41
Noniin, tässä on niitä harvoja bändejä jonka touhuja olen seurannut ihan ekasta kasettidemosta lähtien. Johtunee siitä että bändissä soittaa tuttuja apinoita..
Tsekatkaa ihmeessä, vitun tykki bändi!
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
sellisti
08.01.2005 21:29:40
Veli on kertonut paljon tästä bändistä, koska hän soitti rumpuja kitaristi-Matin edellisessä bändissä (Mentalage) Savonlinnassa.

Hyvältähän tuo sinkkubiisi kuulosti.
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)