Aihe: mistä nuotteja?
1
aratik
23.10.2003 20:56:01
Mistäpäin Suomea löytyisi musiikkiliikkeitä joista voisi ostaa/tilata nuotteja, jossa on suuri valikoima ja harvinaisempiakin nuotteja löytyy?
blastoff
23.10.2003 21:37:47
Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin.

Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot.
Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks
baron
23.10.2003 22:48:21

Helsingissä ainoa suuremman valikoiman omaava nuottikauppa, jonka tiedän on F-musiikki. En kyllä tiedä postittavatko ne kotiin.

Itse tilasin juuri yhden nuottikirjan brittien Amazonista, kun hinta oli F-Musiikiin verrattuna 20 euroa halvempi(!) Kannattaa siis tarkistaa myös ulkomaalaiset vaihtoehdot.

Mä viime kesänä tarvitsin kiireellä jonkun kappaleen nuotteja kesämökille ja F-musiikista mä sain vuorokauden viiveellä kesämökin postilaatikkoon.

Eli jos on kiire tai haluaa suomalaisia, niin suosittelisin.
(Mulla ei oo mitään suhteita lafkaan eli jos muitakin hyviä on, niin kertokaa ihmeessä)
Kaake
29.10.2003 12:39:41 (muokattu 29.10.2003 12:41:29)
F-musiikissa ei ole juurikaan muuta vikaa kuin että hinnat ovat lähes järkiinsä 50-100 % korkeammat kuin esim. juuri tuolla Amazonilla. Verratkaa huviksenne vaikka. Amazon.comissa (jenkeissä sijaitsevassa) on vielä halvemmat hinnat kuin tuolla amazon.co.uk:ssa ja kirjojen pieni alv (8 %) mahdollistaa n. 100 euron tilauksen ilman tulleja ja alv:ta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)