Aihe: Osaako muusikko tanssia?
1 2 3 4
Thet
17.12.2006 17:18:07
Tulin tässä miettineeksi, että onko muusikon tajuttava tanssimisen päälle koska muusikonhan pitäisi omata rytmitajua. Nyt kun etenkin vanhojen tanssit on tulossa ja tanssia harjotellaan, niin monilla on se edessä.
Ite olen kuin puikko kun tanssin ja ne askeleet ei millään mene oikein. No ehkä hieman liioteltua, mutta tanssi ei tosiaankaan oo vahvin lajini. Ja monet sanoo, että kyllä sun on osattava tanssii kun olet muusikko. Pitääkö?
Mites arvon muusikot te suhtaudutte tanssimiseen.
Mutta loppujen lopuksi onhan se ihan hauskaa puuhaa, useimmiten.
"I need pikata for my banghole"
Eddy
17.12.2006 17:28:01
Tulin tässä miettineeksi, että onko muusikon tajuttava tanssimisen päälle...

No ei tod.
Koskettelen soittimia...
Demo Harrison
17.12.2006 17:39:31
Heh, mukava kysymys! Ainakin tämä kitaranrämpyttäjä hukkaa kaiken taimauksensa ja koordinaationsa, jos joku erehtyy pyytämään tanssilattialle. Kovasti tanssia harrastanut avovaimoni yritti opettaa minulle kerran valssin askelia... Noh, osaan edelleenkin paremmin soittaa valssia kuin tanssia sitä.
Artist
17.12.2006 17:42:38
Lukion vanhojen tanssit olivat kyllä meikäläisen boikottilistalla, koska ovat tylsän muodollinen ja konservatiivinen tapahtuma. Tanssiminen itsessään kyllä on ok, silloin kun sitä pääse harjoittamaan, eikä tanssipartneri yllätä millään liian extreme nykäisyillä.
"I want a brand new car, a twangy guitar, cute little honey and lots of money"
Ahmir
17.12.2006 17:47:04 (muokattu 17.12.2006 17:49:44)
Itse lienen poikkeus, koska olen loistava tanssija. Opin vaikemmankin tanssin askeleet hetkessä ja viikonloppuisin seuralaisia pitää tanssilattialla hätyytellä pois kimpustani esim. tanssimalla ripaskaa tai jos seuraa haluan, niin kerron olevani Justin Timberlaken henkilökohtainen tanssinopettaja ja seuraa on aina löytynyt..

E: Vanhojen tansseissa minua ja parteriani ei laitettu ns. kärkipariksi siitä syystä, että olisin saanut muut näyttämään rytmitajuttomilta ja täysiltä aloittelijoilta. Siksi olin siellä keskellä, etten erottuisi joukosta.
Hiljaisuus on kukka.
riimu
17.12.2006 17:48:42
Kyllä yleensä tarpeeksi monta olutta ottaneena muutun tanssin jumalaksi.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
Räbbänä
17.12.2006 17:53:31
Mites arvon muusikot te suhtaudutte tanssimiseen.

Tanssi? Huh? Mitä se semmonen on?

Liikunnanope ohjasi ekan tanssitunnin jälkeen aina lenkille.
"Ja te pitkätukat..... lenkille mars mars!"
Pirulainen seurasi lähes joka kerta käydäänkö me siellä missä piti vai jäätiinkö puskaan tupakille.
No ainahan me käytiin kaverin kanssa missä piti, koska tupakkakaan ei kummallakaan pala niin yksi ilo vähemmän opettajalle, kun ei käräyttäminen onnistunut.
"au...."
Jani The Rock
17.12.2006 17:57:39

Kyllähän tanssi sujuu. En ole parkettien partaveitsi, mutten pajamoukarikaan.
Your funeral, my trial.
Gypsy
17.12.2006 18:04:13
tai jos seuraa haluan, niin kerron olevani Justin Timberlaken henkilökohtainen tanssinopettaja ja seuraa on aina löytynyt..

Aika säälittävää...

Ite en suostu tanssiin kun joskus harvoin, vaikka kuinka pyydettäis. Sitä tuntee ittensä jostain syystä niin idiootiks siellä heilumassa. Moni selvästi loukkaantuu, vaikka kuinka kohteliaasti yrittää kieltäytyä. Paska juttu.
Aamen
kimurantti1
17.12.2006 18:09:32 (muokattu 17.12.2006 18:11:57)
Ei kyllä osaa. Joskus ajattelin, että rytmitaju on kaikki kaikessa ja hommahan on helppoa. No kun kokeilin niin ei se sitten ollutkaan...

Tämä siis pätee ihan kaikkeen discotanssista valssiin ja foxiin..
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
Kukkis 77
17.12.2006 18:12:26

Olen parkettien partakone.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Ahmir
17.12.2006 18:16:32
Aika säälittävää...

Muahhahahaa. Eikös olekin.
Hiljaisuus on kukka.
-Cale
17.12.2006 18:22:10
Ite en suostu tanssiin koskaan, vaikka kuinka pyydettäis. Sitä tuntee ittensä jostain syystä niin idiootiks siellä heilumassa.

Se on vaan jotenkin niin vastenmielistä touhua. En kyllä osaakkaan, mitä nyt ylä-asteella joskus liikkatunneilla tuli opeteltua.
Epämuusikko
17.12.2006 18:40:55
tanssiminen on joskus ihan mukavaa. en silti osaa.

Tanssikeikoilla tosin on hyvä muistella perusaskelia sen verran, että esim. polkka tai valssi eivät mene kamikaze-osastolle.
Grooving hard or hardly grooving. Bustard #1
sartzan
17.12.2006 18:43:20
Paritansseissa bravurini on varpaiden tallominen ja yllärikampitukset (eli siis en osaa), mutta kyllä minä ns. diskoilemassa tykkään käydä. Sitä en osaa arvioida "osaanko tanssia", mutta toisaalta hitonko väliä, koska tanssiminen kuitenkin on hauskaa! Jos hetki pehmosia lässytetään, niin se on minusta vähän kuin musiikin kuuntelemista korvien sijasta koko kropalla.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Wespa
17.12.2006 18:56:01
Paritansseissa bravurini on varpaiden tallominen ja yllärikampitukset (eli siis en osaa), mutta kyllä minä ns. diskoilemassa tykkään käydä. Sitä en osaa arvioida "osaanko tanssia", mutta toisaalta hitonko väliä, koska tanssiminen kuitenkin on hauskaa! Jos hetki pehmosia lässytetään, niin se on minusta vähän kuin musiikin kuuntelemista korvien sijasta koko kropalla.

Itselläni juuri päinvastoin, paritanssit ovat ihan mieleisiä, mutta diskoilemaan minua ei saa kuin runsaalla nesteytyksellä..
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Sperm Donor
17.12.2006 19:06:59
Suurin pointti ainakin itselle on että musiikin jota ei pysty edes kuuntelemaan tahdissa pitäisi vielä tanssia, yäk!
JMP71
17.12.2006 21:23:36 (muokattu 17.12.2006 21:23:53)
Kaksi kertaa olen erittäin tukevassa humalassa erehtynyt tanssimaan julkisesti. En ole toipunut kummastakaan kerrasta. Eivätkä varmaan tanssiani todistaneetkaan.

En vain osaa.
Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa-
Herba
17.12.2006 21:30:28
Ite en suostu tanssiin koskaan, vaikka kuinka pyydettäis. Sitä tuntee ittensä jostain syystä niin idiootiks siellä heilumassa.

Näinpä.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
miscage
17.12.2006 21:32:22 (muokattu 17.12.2006 21:32:52)

Joo, ei vaan nappaa yhtään. Siis ainakaan mikään diskohippa, hitaat on musta vähän ns. "arvokkaampia" niitä voi jo harkita.
Even your girlfriend fucking sucks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)