Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ardelius
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Miksi oikea HARD syntetisaattori on parempi kuin Softasyna?
Aika:01.07.2020 14:55
Biitzilla: Mä en ymmärrä analogivehkeitä ollenkaan.

Softasynat täynnä samanlaista ääntä ja virittelyt jäävät muistiin. Äänestä tuskin kuulee eroa jos soittaa kokonaista biisiä samalla tavalla.

Ymmärrän ehkä jonain keikkataiteenmuotona jossa on tärkeää, että on kasa härveiletä ja hirveesti johtoja viritettyinä.

Mulla on FL-studion signature edition ja siinä on aika paljon soundeja mukana. Käsittääkseni niitä pidetään aika laadukkaina.

Logic Pro:n testasin. Jotain hyvää soundia oli, mutta kokonaisuudessaan aika hengetöntä soundia tarjosi.

Jos on ehdottaa jotain maksullista soudipakettia, oon otan suosituksia vastaan.

Mulla FA07 ja kieltamatta soundit on aika hyvat, mutta softasynista mita olen kokeillut, niin UHE Diva vakuuttaa soundeillaan, testaaappa. Mulla paljon eri softasynia ja eniten tulee kaytettya Arturian V Collectionia, lahinna analogimallinuksia, joita sitten ajan esim Helixin lapi...Logiciin. Myos Roland Claudia kaytan ja samat soundit joita FA:lla, kuulostaa pikkuisen ohuemilta kuin itse synasta suoraan soitettuna. Tsekkaa myos Axial Rolandin sivu, josta saa ladattua soundeja FA:han, Integran soundit on tosi yes ja saa ladattua myos FA:han!
Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=242578