Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:hallu
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Ongelma Logicin kanssa
Aika:22.03.2019 12:07
JIPPII !!!! ongelma ratkesi, kiitos kun jaksoitte kuunnella minua :-D . Tiesin, että muusikoiden netistä saa avun kun olen aina löytänyt ystävän täältä :-).
 
En kylläkään edelleenkään tiedä mitä helvettiä siinä softassa tapahtui, mutta aloin jälleen tutkia sitä ja satuin huomaamaan nyt sellaisen valinnan asetusten päävalikossa (siis siinä ensimmäisessä pudotusvalikossa olevasta valikosta) kun "reset all...." ja klikkasin sitä, niin siinä tuli vielä varmistusdialogi, että olenko varma että haluan resetoida kaikki asetukset ja tietenkin olin. Niin resetoinnin jälkeen ohjelma alkoi toimia normaalisti. Ja latenssitkin näyttää oletuksena olevan 10 millisekunnin luokkaa kun itse pidän niitä yleensä siinä kahdessa millisekunnissa.
 
No nyt opin sen etten mene suurin surminkaan säätelemään niitä asetuksia. Ja ongelma luultavasti on jokin sellainen, että olen napannut jonkin hemmetin sisäisen synkkauskellon pois käytöstä tms. Garageband saattaa olla oikeasti mulle parempi työkalu kun se tekee suunnilleen sen mitä tarviikin, mutta sieltä on poistettu kaikki semmoinen millä meikäläisen kaltainen tumpelo voi aiheuttaa harmia :-D . Lisäksi Garagebandissa näyttää olevan suora vientitoiminto tabletin garagebandiin joka helpottaa mun bänditouhuja kun voin viedä taustanauhat suoraan tablettiin editorista.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=240004