Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko tämä hyvä kitara aloittelijalle?
1
Friedmanman
27.05.2011 18:36:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivää.
 
Löysin tällaisen käytetyn kitaran tuolta torilta http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=520210 Niin kuin huomaatte tohon kuuluu kitara,vahvistin,hihna ja laukku. Kaiken muun meinasin ostaa paitsi ton vahvistimen. Kyseessä olisi muuten ihan ensimmäinen kitara joten kysymys kuuluu onko tämä hyvä kitara aloittelijalle?
 
Checy
27.05.2011 18:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmasti tuolla alkuun pääset ja pidemmällekkin, tarvittaessa. Huippuluokkaa verrattuna esim. mun ekaan. Suosittelen ostaan jopa ilman kokeilua kun noin halvalla saat, toki jos mahdollisuus testata niin koetapa ihmeessä miltä tuntuu hyppysissä. :)
 
o
Friedmanman
27.05.2011 18:45:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok kiitos oon kuullu että ibanezit on hyviä.
 
Volcom
27.05.2011 20:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kielisetti taitaa mennä vaihtoon, mutta muuten varmasti ihan ok keppi. :-)
 
"Teenage angst has paid off well, now Im bored and old"
Miikathebest
27.05.2011 20:57:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Checy: Varmasti tuolla alkuun pääset ja pidemmällekkin, tarvittaessa. Huippuluokkaa verrattuna esim. mun ekaan. Suosittelen ostaan jopa ilman kokeilua kun noin halvalla saat, toki jos mahdollisuus testata niin koetapa ihmeessä miltä tuntuu hyppysissä. :)
 
170€ käytettynä ja 200€ uutena... enpä sanoisi erityisen halvaksi - sikäli kun tuolla minivahvistimella nyt ei tee juuri mitään.
 
Jos aivan aloittelija olet, niin kannattaa hankkia kitaraan vähän ohuemmat kielet(10-46 tai 9-42) ja opetella kielten vaihdon jälkeen säätämään kitara ITSE kuntoon (asiantuntijan opastuksella)
 
Friedmanman: Ok kiitos oon kuullu että ibanezit on hyviä.
 
Joo :) Ostakaa multam SAS32!
 
Liikaa säröä!
Friedmanman
27.05.2011 21:09:22 (muokattu 27.05.2011 21:13:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo nii oli tarkotus vaihtaa kielet. Voisko joku vielä neuvoo mikä on hyvä kielien valmistaja??
 
elsewhere
27.05.2011 21:37:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niillä ei ole käytännössä eroa, ainakaan aloittelijalle. Kaikilta kitarafoorumeilta löytyy kilometrin mittaisen keskustelu/väittely aiheesta, mutta makuasioita. Itse en ole huomannut oikeastaan mitään merkittävää eroa perusmerkkien välillä.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Miikathebest
28.05.2011 00:14:01 (muokattu 28.05.2011 00:15:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Friedmanman: Joo nii oli tarkotus vaihtaa kielet. Voisko joku vielä neuvoo mikä on hyvä kielien valmistaja??
 
Osta vaikka ernieball, d'addario, ghs, dean markley jne.
Melko sama kuka sitä kaapelia laskee.
 
Eniten on väliä sillä, kuinka usein kieliä vaihtaa. Euron Harley Bentoneita voi vaihtaa viisi kertaa useammin, kuin kalliimpia merkkejä :) Valitettavasti en ole vielä itse ehtinyt laittaa Harley Bentoneita kiinni... Joku niitä kyllä haukkui ihan toimiviksi.
 
Liikaa säröä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «