Aihe: Thomann
1 2 3 4 573 74 75 76 7797 98 99 100 101
ekikoo
20.03.2011 16:33:19 (muokattu 20.03.2011 23:55:25)
örrrör
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
jperala
20.03.2011 20:35:20
Kielet tuli Suomen puolelle muutamassa päivässä, odotellaan nyt vielä että tulevat paikalliseen postiin.
ESP LTD EC-54
Stain
30.03.2011 12:07:54
Kokemuksia takuun kanssa? Itsellä kitarassa kaula vinossa. Ei kait siinä kun takaisin päin.
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Numb
30.03.2011 14:06:51

Stain: Kokemuksia takuun kanssa? Itsellä kitarassa kaula vinossa. Ei kait siinä kun takaisin päin.

Kerran olen takuun merkeissä asioinut, ja sujui.
"Valmis" on parempi kuin "täydellinen"
Sergei Fallinen
20.04.2011 15:27:30
tuleeks noi paketit tolla postin klo 9-21 toimituksel vai "ennen kello 14:ää" -toimituksel? Eli uskaltaaks huomen lähteä hyvil mielin kahelta pääsisäisen viettoon vai käyks siinä perinteiset eli just sillä hetkellä kun kotoa poistut...
kojones
20.04.2011 18:39:07
Stain: Kokemuksia takuun kanssa? Itsellä kitarassa kaula vinossa. Ei kait siinä kun takaisin päin.

Meiliä Thomannille, laittavat liitetiedostona palautuslapun laatikon päälle liimattavaksi, maksavat kulut ees taas. Ennen haki UPS kotoa ja itse piti nouto sopia, eilen jouduin roudaamaan laatikon Postiin asti. Saas nähdä koska tulee takaisin.
kojones
20.04.2011 18:39:57
Sergei Fallinen: tuleeks noi paketit tolla postin klo 9-21 toimituksel vai "ennen kello 14:ää" -toimituksel? Eli uskaltaaks huomen lähteä hyvil mielin kahelta pääsisäisen viettoon vai käyks siinä perinteiset eli just sillä hetkellä kun kotoa poistut...

Ei ne ainakaan soita ja sovi aikaa, luultavasti se on joko Posti 9 tai Posti 14.
Tinmo
20.04.2011 19:25:44
kojones: Meiliä Thomannille, laittavat liitetiedostona palautuslapun laatikon päälle liimattavaksi, maksavat kulut ees taas. Ennen haki UPS kotoa ja itse piti nouto sopia, eilen jouduin roudaamaan laatikon Postiin asti. Saas nähdä koska tulee takaisin.

Perjantaina tulee kolme viikkoa siitä, kun pistin tallan takuureissulle. Ei oo vielä rahoja kuulunut.
"No one wins - it's the war of man" - Neil Young
Lonesome
22.04.2011 21:08:58
kojones: Ei ne ainakaan soita ja sovi aikaa, luultavasti se on joko Posti 9 tai Posti 14.

Ainakin Helsingissä Itellan jakelu tuo aamusella klo 8 - 9 aikoihin. Ja kannattaa sitä lähetysten seurantaa tsekkailla. Siitä saa aika hyvin infoa, koska paketti on tod näk tulossa. Ja postitoimipaikkaan se kuitenkin päätyy, että no problemos...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Perkkis
04.05.2011 18:39:36
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
kojones
04.05.2011 20:40:05
kojones: Meiliä Thomannille, laittavat liitetiedostona palautuslapun laatikon päälle liimattavaksi, maksavat kulut ees taas. Ennen haki UPS kotoa ja itse piti nouto sopia, eilen jouduin roudaamaan laatikon Postiin asti. Saas nähdä koska tulee takaisin.

Ja tänään tuli viesti että UPS:n ukko on lähtenyt polkemaan styrkkarin kanssa kohti Suomea. Nopeeta toimintaa, kaksi viikkoa siitä kun lähetin niin lähtee jo takaisin, mutta eipä tuohon tarvinnutkaan kuin viallinen putki vaihtaa.

Se on muuten kaupan http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=519675 ;D
Stain
19.05.2011 15:23:02 (muokattu 19.05.2011 15:24:04)
Joo, pari viikkoa sitten lähti kitara huoltoon. Nyt kyselin tilannetta ja sanoivat että odottelee lähtöä valmistajan huoltoon joka kestää 2-5 viikkoa. Voi olla ettei tule toista kertaa toomannilta ostettua soittimia. Ihan hyvin oisivat voinu vaihtaa uuteen, mutta ei.
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
J.Nikkanen
21.05.2011 21:45:01
Stain: Joo, pari viikkoa sitten lähti kitara huoltoon. Nyt kyselin tilannetta ja sanoivat että odottelee lähtöä valmistajan huoltoon joka kestää 2-5 viikkoa. Voi olla ettei tule toista kertaa toomannilta ostettua soittimia. Ihan hyvin oisivat voinu vaihtaa uuteen, mutta ei.

Mä olen ymmärtänyt että viallinen tuote ensisijaisesti korjataan. Tuo vaihto uuteen kun ei ole kovin järkevää jos ja kun aikoo voittoa tehdä.
"Mun mielestä hyvässä pändissä basistilla on ainakin kaks fuzzia ja kälysesti träkkäävä oktaaveri." -TommiW.
Seba
22.05.2011 08:53:56

Stain: Joo, pari viikkoa sitten lähti kitara huoltoon. Nyt kyselin tilannetta ja sanoivat että odottelee lähtöä valmistajan huoltoon joka kestää 2-5 viikkoa. Voi olla ettei tule toista kertaa toomannilta ostettua soittimia. Ihan hyvin oisivat voinu vaihtaa uuteen, mutta ei.

riippuu vähän kitarasta.
Joku bentoni niin ei edes mieti huoltoa vaan laitetaan uutta, kuten behkun kamoissa ym tuntuu olevan käytäntö kun korjaus on kalliimpaa kuin uusi laite.

Tuskin kotimaan kamaraltakaan merkkihuoltoon saa samana päivänä sisään ja viikossa ulos.
/c c:n
Juicy
26.05.2011 18:28:02

Zerokool: Olen tilaamassa tuolta Thomann:lta rumpusettiä. Tuleeko nuo oikeasti ilman postikuluja vaikka tuollainen rumpusetti painaa varmaan yli 40kg..?

Yrityksillä on omat sopimuksensa kuljetusalan ym. kuriirifirmojen kanssa, DHL:n sopimuksissakin saattaa olla jokin kiinteä hinta jolla se on herttaisen yhdentekevää onko tilauksessa Steinwayn piano vai jokin kitarapedaali.

Ja vaikkei näin olisi, Thomanninkin liikevaihdolla ei paljoa tule takkiin jos joskus harvoin joutuu lähettämään isompia tilauksia ilmaiseksi, kun suurin osa myytävästä kamasta on jotain pikkusälää josta toimituskulut kuitenkin peritään.
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Stain
28.05.2011 15:02:33
pahaeno: Mä olen ymmärtänyt että viallinen tuote ensisijaisesti korjataan. Tuo vaihto uuteen kun ei ole kovin järkevää jos ja kun aikoo voittoa tehdä.

Joo ja jos aikoo tehdä voittoa niin kattoisivat missä kunnossa ne tuotteet on ennen kuin myyvät asiakkaalle. Tai sit jos olisin ollu ite fiksu niin olisin jättänyt Epiphonen ostamatta. En oo kuitenkaan toista kertaa ostamassa kitaraa tuosta puljusta.
Krice
29.05.2011 09:35:25 (muokattu 29.05.2011 09:36:21)

Stain: Joo ja jos aikoo tehdä voittoa niin kattoisivat missä kunnossa ne tuotteet on ennen kuin myyvät asiakkaalle. Tai sit jos olisin ollu ite fiksu niin olisin jättänyt Epiphonen ostamatta. En oo kuitenkaan toista kertaa ostamassa kitaraa tuosta puljusta.

Minusta tuo on Epiphonen syy, koska valmistajanhan sen pitäisi tarkistaa, että kitara lähtee toimintakuntoisena tehtaalta ulos. Thomannin tapauksessa ei ole varmaan aikaa tarkistaa joka tuotetta erikseen, vaan kitarat laitetaan sellaisenaan menemään asiakkaille ja luotetaan siihen, että laaduntarkistus on toiminut kitaran valmistajalla.
Quru
29.05.2011 13:07:28
Stain: Joo ja jos aikoo tehdä voittoa niin kattoisivat missä kunnossa ne tuotteet on ennen kuin myyvät asiakkaalle. Tai sit jos olisin ollu ite fiksu niin olisin jättänyt Epiphonen ostamatta. En oo kuitenkaan toista kertaa ostamassa kitaraa tuosta puljusta.

Ostat kuitenkin. Periaatteet unhoittuu seuraavan ostoksen kohdalla kun vilkaisee pankkitilille.
-rokkijumala-: Taitaa olla vaan muodissa tuo rokkijuttu poppareiden keskuudessa kun rihannat sun muutkin pitää nahkatakkia ja yrittää olla rock-uskottavaa.
teuzki98
02.06.2011 19:20:05
mä ostin 2 kpl noita varytecin easy scannereita. toinen tomi hyvin mutta toinen tuli suoraan sanottuna paskana kotiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)