Aihe: Fenderit ja musarit
1 2 3 4 5
balzary
31.03.2004 13:15:29

Joskus mä vielä ostan ihan paskasen 70-luvun sunburst jazzarin, heitän pleksin helvettiin, pistän badassin, hommaan kaulan jossa on vaahteraotelauta, niin siinä on kuule kova basso.

soita ennemmin se oma jaco siihen kuntoon. pleksiä ei oo ja badass jo valmiina.
Niskamies
31.03.2004 13:17:40
soita ennemmin se oma jaco siihen kuntoon. pleksiä ei oo ja badass jo valmiina.

Tottakai. Nauhallisenkin jazzarin haluun joskus.
4 strings is all you will ever need!
Heikki L.
01.04.2004 00:21:36

Joskus mä vielä ostan ihan paskasen 70-luvun sunburst jazzarin, heitän pleksin helvettiin,

Anna se pleksi sitte mulle, löytys käyttöä.
Plekseistä puheenollen, lauantaina vois vetää yhet.
Shack!
käki
01.04.2004 00:37:04

Hehe... kun ostin Musarin SUBin, irrotin sen liukuestepellin, jonka oli tarkoitus olla plektrasuoja.

Eli ei ole enää pelti kiinni.
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
chief
01.04.2004 00:55:46

Voishan sitä. Taitaa olla aikas kovat pilleet tiedossa?
What demands an answer, but newer Ask`s a question?
käki
01.04.2004 01:21:57
Eikä sitten juoda niin paljon, etteikö pääsisi maanantain bassoklinikalle. Mieluummin sinne kuin Betty Ford -klinikalle.
Heikki L.
01.04.2004 01:30:36

Eikä sitten juoda niin paljon, etteikö pääsisi maanantain bassoklinikalle. Mieluummin sinne kuin Betty Ford -klinikalle.

Eroaaks noi jotenkin toisistaan?
No, maanantaina pitää olla kuosissa, koska bassoklinikalle raahataan makoisa bassoherkku, eli rantasauna eli basstu. Siinä voi maksa räjähtää, jos innostuu moista krapulassa luukuttamaan.
Shack!
chief
01.04.2004 01:32:56

Jesh! Juuri näin! Mutta saa kai sitä vähän?

Rupeenpa plokkaa Maccan "Jamersonlinjoja"! The Word.
chief
01.04.2004 01:33:44
Eroaaks noi jotenkin toisistaan?
No, maanantaina pitää olla kuosissa, koska bassoklinikalle raahataan makoisa bassoherkku, eli rantasauna eli basstu. Siinä voi maksa räjähtää, jos innostuu moista krapulassa luukuttamaan.

Eikös niitä tuu useampia? Voi monta jannua saunoa samaan aikaan?
käki
01.04.2004 01:40:26 (muokattu 01.04.2004 01:43:53)
Jesh! Juuri näin! Mutta saa kai sitä vähän?

Mulla on baarissa nollalinja. Juodaan juuri sen verran, että arkihuolet nollautuvat. Aika kallista se on ravintoloissa...niin, sen pellin vaihdoin pleksiin. SUBin peltiä voi käyttää tuopinalusena.
chief
01.04.2004 17:22:53
Mulla on baarissa nollalinja. Juodaan juuri sen verran, että arkihuolet nollautuvat. Aika kallista se on ravintoloissa...niin, sen pellin vaihdoin pleksiin. SUBin peltiä voi käyttää tuopinalusena.

Kyl se kannattaa säilyttää ni sit voi tarvittaessa vetää pellin kii.
N_Bates
01.04.2004 17:54:02

Kyl se kannattaa säilyttää ni sit voi tarvittaessa vetää pellin kii.

mut jos vetää pellin kiinni liian aikasin ni voi kuolla häkämyrkytykseen!
Teijo K.
01.04.2004 17:57:20

mut jos vetää pellin kiinni liian aikasin ni voi kuolla häkämyrkytykseen!

Jep, "kissansilmääkään" ei saa enää näkyä siinä vaiheessa. Tuota, eihän vain tosimiesbasistit soita muovirunkoisilla bassoilla? Meinasin vain varmuuden vuoksi tiedustella.
Gentlemen Of The World Unite - And Prepare For The Charmed Uprising.
- Anarcho-Dandyist Revolution.
käki
01.04.2004 21:00:10
Jep, "kissansilmääkään" ei saa enää näkyä siinä vaiheessa. Tuota, eihän vain tosimiesbasistit soita muovirunkoisilla bassoilla? Meinasin vain varmuuden vuoksi tiedustella.

Ei kai niitä ole kuin Luthite -materiaalista tehtyjä. No, kai sekin on muovia. Ehei, basso on puuta, kielet terästä ja basistit rautaa, hiiohoi.

Se pelti on pleksi nykyään. Näyttää siltä kuin StingRayllä soittaisi. Viinapää kyllä huononi, mutta se tulee vaan halvemmaksi.
Teijo K.
01.04.2004 21:09:43

Ei kai niitä ole kuin Luthite -materiaalista tehtyjä. No, kai sekin on muovia. Ehei, basso on puuta, kielet terästä ja basistit rautaa, hiiohoi.

Ei, en tarkoittanut Luthitea, vaan ihan muovia. Yksi vanha erikoisuus tuossa tulossa. Mutta jos tosimiesbasistit ei sellaisia käytä, niin sitten se on juurikin minulle tehty. :-)

Onhan niitä tehty vaikka mistä soittimia takavuosina. Lasikuidustakin. ;-)
käki
01.04.2004 21:15:01 (muokattu 01.04.2004 21:15:32)
Onhan niitä tehty vaikka mistä soittimia takavuosina. Lasikuidustakin. ;-)

Olikos ne semmoiset halvat Steinberger-kopiot muovia(vai lasikuitua)? Kerran oon tainnu sellaista jotain soittaa...
Teijo K.
01.04.2004 21:26:39

Olikos ne semmoiset halvat Steinberger-kopiot muovia(vai lasikuitua)? Kerran oon tainnu sellaista jotain soittaa...

Siitä en tiedä, hemmolla olen käpistellyt muutamaa JB Huttoa, ihan kitaraa tosin mutta. Ne on siis lasikuidusta kait. Ihan yllättävän hyvin ne soi, ainakin akustisesti.
hemmo
01.04.2004 22:54:39

Siitä en tiedä, hemmolla olen käpistellyt muutamaa JB Huttoa, ihan kitaraa tosin mutta. Ne on siis lasikuidusta kait. Ihan yllättävän hyvin ne soi, ainakin akustisesti.

JB Huttoa? N'oon Suproja, ne. See toinen on JB Hutto-model.
Terve.
Teijo K.
01.04.2004 23:17:12

JB Huttoa? N'oon Suproja, ne. See toinen on JB Hutto-model.

Ah, muistin väärin tahi sitten ymmärsin väärin alunperin. Eli Supro. Jees, nyt sain sen. Enivei, yllättävän hyvin soi se lasikuitu. Olin kuvitellut toisenlaiseksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)