Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jack and Danny strato Wilkinsonin mikrofoneilla
1
Vaimonhakkaaja
25.05.2011 20:28:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Tuossa linkki:
 
http://www.musicstore.com/en_EN/EUR … e-IV-Ivory-Cream/art-GIT0017092-000
 
Olisi kiva kuulla kokemuksia. En ole aiemmin omistanut stratoa, ja ajattelin hommata jonkun hinta-laatusuhteeltaan kohtuullisen pelin, noin kokeiluksi. Miten kilpailee esim squierin STD-sarjan kanssa?
 
teknistä dataa löytyy aika heikosti, mikähän tuon tallan string spacing on (52 mm?).
Ja lopuksi: Onko noista wilkinsonin mikeistä mihinkään? Alnico V:t taitavat olla.
 
En koe itseäni hifistiksi, mutta soittokelpoinen peli olisi tarpeen.
 
Tappajabanaani
25.05.2011 20:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseltäni löytyy pari Jack and Danny -merkkistä soitinta ja molemmat ovat kyllä hyviä pelejä vaikka hintaa ei ole juuri mitään.
Jotain noista halvoista stratoista olen kokeillut myös ja kyllä se ihan soittimelta tuntui ja kuulosti. Halvemman luokan Squierit se ainakin hakkasi.
Täällä Mnetissä on suositeltu Squierin CV-sarjaa, joten kannataa sekin katsastaa. Hintaa niillä kyllä on kolmisen kertaa tuon JD:n verran.
 
Vaimonhakkaaja
25.05.2011 22:28:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan ton lankun speksit mitenkään fenderiä mukailevat? Mietin, että jos tulee tarve vaihtaa talla tms.
 
Tappajabanaani
25.05.2011 22:42:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimonhakkaaja: Onkohan ton lankun speksit mitenkään fenderiä mukailevat? Mietin, että jos tulee tarve vaihtaa talla tms.
 
Juu en vierekkäin tuommoista Fenderin kanssa vertaillut, joten en osaa sanoa.
Seuraavaksi projektikepiksi ajattelin kyllä just tuollaisen samanlaisen straton hommata, mutta vähän olen asennoitunu siihen, että ei mene kaikki vaihtorauta ihan heittämällä kiinni.
 
kärsä
25.05.2011 23:05:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on J&D ST-1 stratokopio. Muutoksina sunburst hiottu pois puulle asti ja maalattu petsilakalla vihreäksi. Otelauta koverrettu ja vaihdettu Ibanezin V7 ja V8-mikit. Rautoja ei oo vaihdettu. Meksikostrato miulla oli joskus, mutta enpä osaa sanoa muuta kuin että tää ei ollut huonompi kuin meksikon kolme kertaa kalliimpi. Tosiaan stratoista en tiedä mitään, mutta kyllä tuo hyvä aihio voi hyvinkin olla.
 
Vaimonhakkaaja
25.05.2011 23:30:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just tuo tallahomma mietityttää, olen kiinnostunut kammen käytöstä, ja sen pitäisi sitten olla käyttökelpoinen. Olen tietty valmis investoimaan parempiin rautoihin, pidän sitä melkein itsestäänselvyytenä. Joissain halvemmissa squiereissahan lankku on niin ohut, että sinne ei mikä tahansa blokki mahdu.
 
kärsä: Miulla on J&D ST-1 stratokopio. Muutoksina sunburst hiottu pois puulle asti ja maalattu petsilakalla vihreäksi. Otelauta koverrettu ja vaihdettu Ibanezin V7 ja V8-mikit. Rautoja ei oo vaihdettu. Meksikostrato miulla oli joskus, mutta enpä osaa sanoa muuta kuin että tää ei ollut huonompi kuin meksikon kolme kertaa kalliimpi. Tosiaan stratoista en tiedä mitään, mutta kyllä tuo hyvä aihio voi hyvinkin olla.
 
Osaatko sanoa mitoista mitään? Mulla on täällä isolapainen fenderin mitoilla oleva kaula.
 
kärsä
26.05.2011 00:23:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimonhakkaaja: Just tuo tallahomma mietityttää, olen kiinnostunut kammen käytöstä, ja sen pitäisi sitten olla käyttökelpoinen. Olen tietty valmis investoimaan parempiin rautoihin, pidän sitä melkein itsestäänselvyytenä. Joissain halvemmissa squiereissahan lankku on niin ohut, että sinne ei mikä tahansa blokki mahdu.
 
Osaatko sanoa mitoista mitään? Mulla on täällä isolapainen fenderin mitoilla oleva kaula.

 
Vaikee sanoa miten menee taskuun, kitara on nyt mökillä kun kasasin pari soitinta läjään, kun ei ollut tilaa. Nyt en pääse kuvaamaan/ mittaamaan. Mitä muistan sisälmyksestä, niin mikit (nm. jempalle kiitos) meni paikalleen routtaamatta mitään. Eli kaksi iban humpparia vakiosinkun lisäksi ja sähkötkin hyvin. Mie en nyt saa mielikuvaa tuon allan osalta yhtään mieleen miten se meni, muistaakseni ihan ok soiotettava sellaisenaan, mutta jos modailee, niin en osaa sanoa bodyn mahdollisuuksista jos sinua oikein ymmärsin. Yläpään koneisto ei ehkä ihan priimaa ainakaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «