Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Destrage - Hullut italiaanot
1 2
Stoalainen
22.05.2011 16:55:36 (muokattu 22.05.2011 19:22:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä bändi ansaitsee musta oman ketjunsa, Destrage kun on julkaissut yhden nykymetallin kovimmista kiekoista ikinä. Italialainen Destrage koostuu viidestä muusikosta, joista jokainen tuntuu olevan oman instrumenttinsa virtuoosi. Käsittämättömän kovia sällejä, jopa vokaalit ovat alansa parhaimmistoa ja erittäin moniulotteiset. Yhdestä sällistä, Paolo Colavolpesta, lähtee raspia, lähtee screamia, lähtee growlia, lähtee puhtaat ja herkät poppiosat - matalasta kovaan ja korkeaan. Tästä taituruuden ähkystä huolimatta bändi ei lähde ylisoittamaan, vaan myös sävellyspuoli on timantintiukkaa, lanka pysyy käsissä koko levyn ajan. Musiikki on nykymetallia sanansa varsinaisessa merkityksessä, ja vie genreä jopa eteenpäin. Vaikutteet kyllä kuulee, niitä on haettu niin Ruotsin melodeath-skenestä, amerikanmantereen alavirejuntasta ja, sallittakoon sana, metalcoresta, ja sekaan on nakattu groovaavia rokkiriffejä, erikoisia tahtilajeja, progea ja matikkametallia/djentiä. Tarpeeksi tuttua ja turvallista, mut sekaan on nakattu niin paljon omaa ettei tätä mihinkään olemassaolevaan pysty vertaamaan. Osittain tulee jopa mieleen Italian vastine Stam1inalle, samanhenkistä tekemisenmeininkiä on molemmissa, ja rajoja rikotaan samalla tavalla. Näistä aineksista on kasattu levy The King is Fat'N'Old, joka maistuu paremmalta kuin yksikään italialainen pizza!
 
http://www.myspace.com/destrage
http://www.youtube.com/watch?v=h1VIJr0StfQ
 
Lineuppi:
Federico Paulovich : Drums
Matteo Di Gioia : Guitar
Ralph Salati : Guitar
Gabriel Pignata : Bass
Paolo Colavolpe : Vocals
 
Ja diskografia:
Urban Being, 2007
The King Is Fat'N'Old, 2010
 
Destrage rokkas ainakin mun maailman, ja ehottomasti mielenkiintoisimpia orkestereita mitä kartalta löytyy. Jatkoa innolla odottaen.. Nää tulee tekemään vielä paljon hienoja asioita.
 
Ja molemmat levyt löytyvät myös Spotifystä.
 
Too weird to live, too rare to die
tender.insanity
22.05.2011 17:07:13 (muokattu 22.05.2011 17:08:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas positiivinen ylläri!
 
Tuon youtube -pätkän katsoin ja aivan mahtava biisi.
 
EDIT: Ja video aivan loistava!
 
nypdjaz
23.05.2011 12:33:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo video oli varmaan paras ikinä. Biisiki aika pirteä.
 
John Titor
24.05.2011 15:08:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika jeeeeesss!!! Tää, Freak Kitchen ja For the Imperium samalle rundille!
 
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Ronttimus
24.05.2011 18:30:35 (muokattu 24.05.2011 18:31:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovaa settiä! Vähän vaihtelevaa tasoa näyttäisi olevan levy. On todella kovia biisejä, mutta myös niitä vähän heikompia (youtuben perusteella)..
 
kazaa: Ja molemmat levyt löytyvät myös Spotifystä.
 
En mä vaan löytänyt?
Stoalainen
24.05.2011 20:09:56 (muokattu 24.05.2011 20:10:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Kovaa settiä! Vähän vaihtelevaa tasoa näyttäisi olevan levy. On todella kovia biisejä, mutta myös niitä vähän heikompia (youtuben perusteella)..
 
Toi levy toimii nimenomaan kokonaisuutena. Yksittäin jotkut biisit ei aukene niin hyvin mitä muiden seassa. Muutenkin noista biiseistä bongaa koko ajan uusia juttuja, enkä kyl osaa nimetä suosikkeja... Tuntuu vaihtelevan koko ajan!
 
En mä vaan löytänyt?
 
Kylläpä mie sieltä olen niitä kuunnellut. Niijoo, mut mullahan on Premium.
 
Too weird to live, too rare to die
Pantse
24.05.2011 20:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Kylläpä mie sieltä olen niitä kuunnellut. Niijoo, mut mullahan on Premium.
 
Premium täälläkin, eipä löydy.
 
Ihan mielenkiintoinen biisi tuo kyllä. Paikoin iskee fiilis, että on paiskottu vähän liikaa tavaraa yhteen biisiin, ja kokonainen levyllinen tällaista voisi olla aika puuduttava kuuntelukokemus. Ei hassumpaa silti, pistetään tutustumislistalle.
 
Live slow, die old.
lxi
24.05.2011 20:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pantse: Premium täälläkin, eipä löydy.
 
Minulla Unlimited eikä löydy.
 
Yhden kuuntelun perusteella tuo biisi ei ainakaan räjäyttänyt pankkia.
arppah8
25.05.2011 08:09:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tää kovaa kamaa. Bongasin bändin Freak Kitchenin kautta kun hokasin että IA vierailee jonkun oudon bändin videolla. Levy lähti hankintaan heti. Kyllähän tosta koko levyllisestä meinaa tulla välillä infoähky mutta onpahan sulateltavaa. Hassuista teksteistä lisäpointseja :)
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Stoalainen
01.06.2011 17:44:44 (muokattu 01.06.2011 17:52:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, oli muuten meikäläisen kämmi. Eihän noita levyjä löydy Spotifystä, vaan mun kovalevyltä, joka oli siirretty Spotify-listaan.
 
Too weird to live, too rare to die
Ronttimus
27.07.2011 16:58:14 (muokattu 27.07.2011 16:59:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mulla mitään asiaa ole. *tun siisti kohta vaan tosta 2.13-2.36. Meneekö teiltä rumpalit?
 
http://www.youtube.com/watch?v=9yY6 … Os&feature=player_detailpage#t=131s
Ronttimus
20.08.2011 11:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä viestitellyt Destragen äijien kanssa. Olisivat tulossa Suomeen tekemään keikkaa, mutta eivät tiedä mitään järjestäjiä, tai liveklubeja yms.
 
"my friend
we'd love to come to finland, also because there's a million blondes for us and you
we just don't know any booking or agent or even liveclub in your country
 
if you do have any contact please get back to us and we may organize it!"
 
Ajattelin ajankulukseni hommata jotain kontakteja. Apu olisi myös tarpeen. Jos teillä on tietoa klubeista tai keikkajärjestäjistä Helsinki-Tampere-Turku akselilla, voin ottaa numeroita ja sähköposteja talteen ja lähetellä Destragen äijille eteenpäin. Olis hienoa saada äijät suomeen. Varsinkin kun itse järkkäis keikkapaikat ihan ajankuluksi.
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Decadetroll
20.08.2011 12:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Oon tässä viestitellyt Destragen äijien kanssa. Olisivat tulossa Suomeen tekemään keikkaa, mutta eivät tiedä mitään järjestäjiä, tai liveklubeja yms.
 
"my friend
we'd love to come to finland, also because there's a million blondes for us and you
we just don't know any booking or agent or even liveclub in your country
 
if you do have any contact please get back to us and we may organize it!"
 
Ajattelin ajankulukseni hommata jotain kontakteja. Apu olisi myös tarpeen. Jos teillä on tietoa klubeista tai keikkajärjestäjistä Helsinki-Tampere-Turku akselilla, voin ottaa numeroita ja sähköposteja talteen ja lähetellä Destragen äijille eteenpäin. Olis hienoa saada äijät suomeen. Varsinkin kun itse järkkäis keikkapaikat ihan ajankuluksi.

 
Vois myöskin tänne oulun suuntaan saada, eli teatriaan yhteyksiä..
 
"ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar
Stoalainen
22.01.2014 23:50:58 (muokattu 22.01.2014 23:56:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ciao!
 
Destrage julkaisee maaliskuussa kolmannen albuminsa "Are You Kidding Me? No." Levy ennakkotilattavissa osoitteessa http://www.metalblade.com/destrage/
Tänään linjoille tupsahti myös ensimmäinen biisi lätyltä kera videon. Hulvatonta meininkiä edelleen!
 
My Green Neighbour:
http://www.youtube.com/watch?v=-SOEKCWafsg
 
Täyspitkä tulee sisältämään kymmenen kipaletta, joiden otsikot kertovat pitkälti levyn linjasta.
 
01. Destroy Create Transform Sublimate
02. Purania
03. My Green Neighbour
04. Host, Rifles & Coke
05. G.O.D.
06. Where The Things Have No Colour
07. Waterpark Bachelorette
08. Before, After And All Around
09. -(Obedience)
10. Are You Kidding Me? No. (Feat Ron "Bumblefoot" Thal)
 
Kuukausi plus tuntuu turhan pitkältä odotukselta...
 
Too weird to live, too rare to die
Stoalainen
19.02.2014 19:45:25 (muokattu 25.02.2014 23:08:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta videobiisiä pukkaa. Melko rönsyilevää ja erityylistä materiaalia levy sisältää, ainakin näiden kahden ensimmäisen kappaleen perusteella, toisaalta niinhän se oli viimeksikin. Mutta tiukkaa on, tiukkaa on.
 
Purania
http://www.youtube.com/watch?v=C4TO-LqP_Cs
 
Täähän on pirun nerokas biisi. Koukkua ja uutta hirveästi, mutta jää kierolla tavalla päähän. Ensiksi biisi aiheutti meh-reaktion, mut kolisee koko ajan kovemmin.
 
Too weird to live, too rare to die
Stoalainen
25.02.2014 22:57:09 (muokattu 25.02.2014 23:06:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy ennakkotilattu. Uusimpana ennakkobiisinä julkaistiin "Host, Rifles and Coke", joka on vaihteeksi hieman perinteisempää runttausta. Tiukasti groovaava biisi, loistava kertosäe, nykyään niin harvinainen soolo ja upeaa riffittelyä. Enää ei pitkästi, kolmas maaliskuuta kiekko ulkona...
 
http://www.metalinsider.net/new-mus … clusive-song-premiere-from-destrage
 
e. Eikö tätä bändiä/levyä oikeasti seuraa kautta odota kukaan muu kuin minä? Teidänpä on menetys!
 
Too weird to live, too rare to die
WyW
25.02.2014 23:38:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh! Tätä pitääkin huomenna pistää soimaan. Kiva että sattui roikkumaan keskusteluiden kärjessä! :)
 
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Skein | last.fm
arppah8
27.02.2014 11:07:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: e. Eikö tätä bändiä/levyä oikeasti seuraa kautta odota kukaan muu kuin minä? Teidänpä on menetys!
 
No joo joo! :D
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
pushead
02.03.2014 18:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy kuunneltavissa. Voipi olla että ostan
 
http://kaaoszine.fi/destragen-uusi-albumi-kuunneltavissa/
 
Stoalainen
02.03.2014 18:59:13 (muokattu 02.03.2014 19:01:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Levy kuunneltavissa. Voipi olla että ostan
 
http://kaaoszine.fi/destragen-uusi-albumi-kuunneltavissa/

 
Nnngh. Kuumottelis, mutta taian oottaa fyysistä levymuotoa ennen kuin kuuntelen kokonaisuudessaan läpi.
 
arppah8: No joo joo! :D
 
No sie olet itsestäänselvyys.
 
Too weird to live, too rare to die
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «