Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Erin Anttila julkaisee levyn
1 2
MK73
18.04.2008 15:15:24 (muokattu 18.04.2008 15:42:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jee jee! Tätä uutista olen odottanut. Erinillä on niiin makee lauluääni. Ilmeisesti akustisvoittoista folkpoppia tuloillaan. Hienoa.
 
www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=15493
 
ja maistiaisia: www.myspace.com/erinanttila Tykkään.
 
gandar
18.04.2008 15:54:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kuka ei tiennyt eikä jaksa linkkejä klikata, niin kyseessä siis Nylon Beatin Erin.
 
Ceci n'est pas une signature
Borlag
18.04.2008 15:56:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonkun verran tuli tuota kuultua kun Erin oli Bryn Jonesin kanssa akustisella keikalla Texas Unpluggedissa. Ihan kivan kuulosta menoa, vaikkei tyyli olekaan itselleni se mieluisin.
 
Kailis
18.04.2008 17:35:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erin on niin...ah.
 
Mage
19.04.2008 08:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo another one gone kuulostaa hyvältä ehkä vähän turhan tuotetulta, mielummin olisin kuullut Eriniltä vähän rosoisempaa tuotantoa. Livenä ehkä toimii paremminkin.
 
Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän
Jale
19.04.2008 14:14:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, yllätyin! Sepä kuulosti hyvältä!
 
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
Cathi777
19.04.2008 16:25:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, yllätyin! Sepä kuulosti hyvältä!
 
Radiosta kuulin kanssa jonkun veisun, ja oli sellaista "ihan kiva" tavaraa. Yleensä minä en hirveästi tuosta englannin ääntämisestä välitä, mutta tässä tapauksessa se pisti todella pahasti korvaan. Ja eihän tuo lauluäänikään neidillä niin mikään kovin erikoinen ole. Kyllähän Nylon Beat oli omalla tavallaan tosi jees meininkiä, mutta ei nämä neidit yksinään tunnu mitään kovin erikoista saavan aikaan.
 
Only pop music can break my heart...
esprit de corps
19.04.2008 17:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä minä en hirveästi tuosta englannin ääntämisestä välitä, mutta tässä tapauksessa se pisti todella pahasti korvaan.
 
Sama juttu. Tökeröä suomienglantia, joka särähtää korvaan. Muuten toi musa on ihan kivaa, mutta riittääkö se sitten? No, Radio Novalle varmaan. Joillekin se on ihan ok.
 
Stradlin
19.04.2008 17:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radiosta kuulin kanssa jonkun veisun, ja oli sellaista "ihan kiva" tavaraa. Yleensä minä en hirveästi tuosta englannin ääntämisestä välitä, mutta tässä tapauksessa se pisti todella pahasti korvaan. Ja eihän tuo lauluäänikään neidillä niin mikään kovin erikoinen ole. Kyllähän Nylon Beat oli omalla tavallaan tosi jees meininkiä, mutta ei nämä neidit yksinään tunnu mitään kovin erikoista saavan aikaan.
 
Eipä tuossa enkun ääntämisessä mitään vikaa mun mielestä ole. Vähän oudolta tuntuisikin, jos kaikista suomalaisista englanninkielistä poppia vääntävistä juuri Erin ei sitten osaisi.
 
Sitäpaitsi Erin on hawt.
 
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Kailis
19.04.2008 18:24:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=163306&o=40
 
Mikael
19.04.2008 21:45:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainiota musaa - hienoa soittoa ja hyvän kuuloista laulua. Hyvä!
 
Inhimillisyys on hyve.
mr_b
19.04.2008 22:14:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä minä en hirveästi tuosta englannin ääntämisestä välitä, mutta tässä tapauksessa se pisti todella pahasti korvaan.
 
Hmm, kieltämättä. Mikä on tietysti vähän yllättävää, koska olin ollut siinä luulossa että neiti on puoliksi irlantilaista sukujuurta eli english olisi toinen äidinkieli. Öh. No, samantekevää.
 
Softer, worse, slower, weaker.
tiukkapipo
19.04.2008 22:14:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama juttu. Tökeröä suomienglantia, joka särähtää korvaan. Muuten toi musa on ihan kivaa...
 
Jännä juttu! Omiin korviini nuo laulunäytteet kuulostavat luontevilta - mutta en yleensä kuuntelekaan sanoja kovin tarkasti.
 
Vai vaikuttaakohan Erinin ääntämista moittineiden ennakko-oletukset heidän kuulokokemuksiinsa? Kun tietää laulajan olevan suomalainen, hänen pitäisi laulaa englantia englantilaisemmin kuin syntyperäisten brittien.
 
Suomalaisittain ylisuoritettu "brittiääntäminen" voi kuulostaa mageelle joidenkin suomalaisten korvissa, mutta brittiläinen kuulija ei kenties koe asiaa samoin.
 
Kävin vielä kuuntelemassa myspace-biisin toiseen kertaan. Kuunneltiinkohan me ollenkaan samaa laulajaa?
 
Wikipediasta :
"Erinin isä on suomalainen ja äiti irlantilainen. Erinin ollessa 3-vuotias hänen perheensä muutti Irlantiin, jossa Erin aloitti ala-asteen. Hän suoritti peruskoulunsa loppuun Suomessa perheen muutettua takaisin kolme vuotta myöhemmin."
 
MK73
19.04.2008 22:26:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainiota musaa - hienoa soittoa ja hyvän kuuloista laulua. Hyvä!
 
Sitähän se. Jo Nylon Beatissa nimenomaan Erin laulullaan sai meikäläisessä positiivisia väristyksiä aikaan.
 
Jostain olin lukevinani, että tuon levyn tuottajana hääräisi basisti Eeva Koivusalo. -Lisää onnistumisen takeita entisestään :-)
 
Kailis
20.04.2008 05:20:03 (muokattu 20.04.2008 05:20:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluan tietää miten voi siivota jälkensä kokonaan, myös minun kommenttini? Älkää jumalauta modatko kännissä, vaarallista kamaa. Otan tämän selville
 
Sarko
20.04.2008 12:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo another one gone kuulostaa hyvältä ehkä vähän turhan tuotetulta, mielummin olisin kuullut Eriniltä vähän rosoisempaa tuotantoa. Livenä ehkä toimii paremminkin.
 
Olen kyllä ihan samaa mieltä, rouheampaa folk-paiskontaa ois meikästä paikallaan. Tois kivasti lisää luonnetta soundiin ja koko pakettiin semmonen pikkunen viskinkatku ja sukurutsa. "Sarah" oli kyllä ihan selkeää sinkkukamaa, meikään ei oikeen iskenyt mutta tää Another One Gone on paljon luontevampi ja soljuvampi.
 
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Utö
24.05.2011 14:34:58 (muokattu 24.05.2011 14:35:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna sitten näkee virallisesti päivänvalon Erinin debyytti. Spotifyssa ja iTunessa tuo nyt jo ainakin on.
 
Paljon on vettä virrannut ennenkuin levy ulos asti saatiin. Kielenvaihto näyttäisi olleen hyvä veto. Erinistä on kuoriutunu loistava tekstittäjä eikä kaihda kirjoittaa vaikeistakin asioista. Sävellyshommatkin näyttää sujuvan, V. Anttilan vaikutuskin on kyllä kuultavissa. Tarvii vielä makustella lisää, mutta hienon levyn on Erin joka tapauksessa tehnyt. Ja se laulusoundi, aah!
 
MK73
24.05.2011 16:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Utö: Huomenna sitten näkee virallisesti päivänvalon Erinin debyytti. Spotifyssa ja iTunessa tuo nyt jo ainakin on.
 
Paljon on vettä virrannut ennenkuin levy ulos asti saatiin. Kielenvaihto näyttäisi olleen hyvä veto. Erinistä on kuoriutunu loistava tekstittäjä eikä kaihda kirjoittaa vaikeistakin asioista. Sävellyshommatkin näyttää sujuvan, V. Anttilan vaikutuskin on kyllä kuultavissa. Tarvii vielä makustella lisää, mutta hienon levyn on Erin joka tapauksessa tehnyt. Ja se laulusoundi, aah!


Juu, vihdoinkin :) Kyllä tuota on odotettukin. No, lisää kommentointia, kunhan huomenna haen cd:n kaupasta.
 
Hiki ja vääntö.
Johnny Buzz
24.05.2011 19:55:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Utö: Huomenna sitten näkee virallisesti päivänvalon Erinin debyytti. Spotifyssa ja iTunessa tuo nyt jo ainakin on.
 
Paljon on vettä virrannut ennenkuin levy ulos asti saatiin. Kielenvaihto näyttäisi olleen hyvä veto. Erinistä on kuoriutunu loistava tekstittäjä eikä kaihda kirjoittaa vaikeistakin asioista. Sävellyshommatkin näyttää sujuvan, V. Anttilan vaikutuskin on kyllä kuultavissa. Tarvii vielä makustella lisää, mutta hienon levyn on Erin joka tapauksessa tehnyt. Ja se laulusoundi, aah!

 
Vanha nainen hunnigolla (vai mikä se ikinä onkaan) on kyllä sävellyksenä niin naivi ja rasittava ettei mitään rajaa. Ei jatkoon.
 
kyseinen
24.05.2011 22:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johnny Buzz: Vanha nainen hunnigolla (vai mikä se ikinä onkaan) on kyllä sävellyksenä niin naivi ja rasittava ettei mitään rajaa. Ei jatkoon.
 
No äläpä muuta virka. Ymmärtäisin, jos biisi olisi tehty vaikkapa 60-luvulla, mutta ei näitä turhuuksia enää 2011 tarvisi levylle asti päästää. Siihen vielä Erinin kammottavan lapsellinen nasaali vinkumaan päälle, ja kysymys kuuluu, onko tässä taas mitään järkeä. No, hyvältä se näyttää edelleen. Jatkoon.
 
War, come with us home!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «