akisetä 12.05.2011 19:43:03 | |
---|
sahkuifk: Onhan tuo oudon kuuloista ettei bändin jäsenet tunne toisiaan niin paljon etteikö muita harrastuksia tiedetä/oteta huomioon. Ei meillä ole keikkaa tai treeniä esim. sorsastuksen aloituspäivänä... Tunnetaan ja tiedetään toki toisemme hyvinkin. Minä olenkin ehkä hieman outo tyyppi, kun haluan että bändini jäsenet biisien opettelun lisäksi tulisivat vielä jopa bändireeneihinkin ennemmin kuin katselisivat telkkaria. Mahdan olla melkoisen kohtuuton mulqvistimiekkonem. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
sticky fingers 12.05.2011 19:48:18 | |
---|
akisetä: Tunnetaan ja tiedetään toki toisemme hyvinkin. Minä olenkin ehkä hieman outo tyyppi, kun haluan että bändini jäsenet biisien opettelun lisäksi tulisivat vielä jopa bändireeneihinkin ennemmin kuin katselisivat telkkaria. Mahdan olla melkoisen kohtuuton mulqvistimiekkonem. No olet kyllä melkoisen kohtuuton "mulqvistimiekkonem" jos tiedät, että tämän pariviikkoisen aikana bändikaverit haluaa katsoa lätkää, mutta silti on ehdoton pakko reenata peli-iltoina. Kyllä se vähän mulqvismia on. ... |
sahkuifk 12.05.2011 21:53:11 | |
---|
Tähän asiaan on ihan vitun simppeli ratkaisu ja toimii silloin kun bändissä on joku "liideri". Liideri tekee sitten vaan sellaista musaa ja treeneistä niin haastavia ja mielenkiintoisia ettei mikään muu asia aja treenien edelle! Capishe? Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
akisetä 12.05.2011 22:07:46 | |
---|
Hmm, ehkä tässä nyt mentiin pitkän kiekon verran liian pitkälle. Lätkän katselu on ilmeisesti monelle suomalaiselle yllättävänkin tärkeä asia, joten en ala vääntämään vastaan. Sanon vaan. että treenit ovat soittamisen lisäksi myös yhteistä ajanviettoa kavereiden kanssa, joka nyt sattuu ainakin minulle olemaan tässä elämän tilanteessa aika helvetin tärkeä asia. Mutta joka tapauksessa annetaan tämän asian nyt olla, noudan kiltisti takkini. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
sticky fingers 13.05.2011 08:22:07 | |
---|
akisetä: Hmm, ehkä tässä nyt mentiin pitkän kiekon verran liian pitkälle. Lätkän katselu on ilmeisesti monelle suomalaiselle yllättävänkin tärkeä asia, joten en ala vääntämään vastaan. Sanon vaan. että treenit ovat soittamisen lisäksi myös yhteistä ajanviettoa kavereiden kanssa, joka nyt sattuu ainakin minulle olemaan tässä elämän tilanteessa aika helvetin tärkeä asia. Mutta joka tapauksessa annetaan tämän asian nyt olla, noudan kiltisti takkini. Oletan, että syytät minua tästä pitkäkiekkoilusta :). Ei ole tarvetta hakea takkia mun puolesta ainakaan. Asiaan liittyen mua harmittaa se, että me itse tehdään bändin kanssa hyvin harvoin mitään muuta kuin reenataan/keikataan. Osan jätkistä tunnen pikkupojasta lähtien, mutta osaa en. Se yhteinen tekeminen ylipäätään on /olisi tärkeää tossa. Mutta edelleen siihen oletko "mulqvisti" vai et, haluan todeta, että jos tiedät pelien olevan tärkeitä kavereillesi, niin onko juuri niiden aikaan ihan välttämätöntä reenata? Ja mitä yhteishengaamiseen tulee, voisitko sinä katsella lätkää kavereidesi kanssa? Tietävätkö he sinun elämäntilanteestasi niin paljon, että osaisivat ajatella bänditoiminnan henkistä merkitystä sinun kannaltasi? Jos tietävät, voisi tietysti olettaa, että haluaisivat sua jeesata ja tinkiä omista haluistaan, mutta jos eivät tiedä, on mun mielestä kohtuutonta heitä kovin syyllistää. ... |
akisetä 13.05.2011 15:46:50 | |
---|
sticky fingers: Oletan, että syytät minua tästä pitkäkiekkoilusta :). Ei ole tarvetta hakea takkia mun puolesta ainakaan. Asiaan liittyen mua harmittaa se, että me itse tehdään bändin kanssa hyvin harvoin mitään muuta kuin reenataan/keikataan. Osan jätkistä tunnen pikkupojasta lähtien, mutta osaa en. Se yhteinen tekeminen ylipäätään on /olisi tärkeää tossa. Mutta edelleen siihen oletko "mulqvisti" vai et, haluan todeta, että jos tiedät pelien olevan tärkeitä kavereillesi, niin onko juuri niiden aikaan ihan välttämätöntä reenata? Ja mitä yhteishengaamiseen tulee, voisitko sinä katsella lätkää kavereidesi kanssa? Tietävätkö he sinun elämäntilanteestasi niin paljon, että osaisivat ajatella bänditoiminnan henkistä merkitystä sinun kannaltasi? Jos tietävät, voisi tietysti olettaa, että haluaisivat sua jeesata ja tinkiä omista haluistaan, mutta jos eivät tiedä, on mun mielestä kohtuutonta heitä kovin syyllistää. Kyllä he elämäntilanteestani tietävät. Eikä me nyt olla reenattukaan pelipäivinä. Harmillista vaan, kun tosiaan on jo muutenkin niin kovin hankalan tuntuista tuo reenien järjestäminen. Sitä venytellään ja pohditaan ja vatvotaan, odotellaan kaikkien vastausta ja viimeiseen asti "katellaan". Meidän bändissä on täys mahdottomuus sopia vaikkapa viikon päähän yhtään mitään. V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa! |
kaljataiteilija 13.05.2011 17:41:50 | |
---|
akisetä: Kyllä he elämäntilanteestani tietävät. Eikä me nyt olla reenattukaan pelipäivinä. Harmillista vaan, kun tosiaan on jo muutenkin niin kovin hankalan tuntuista tuo reenien järjestäminen. Sitä venytellään ja pohditaan ja vatvotaan, odotellaan kaikkien vastausta ja viimeiseen asti "katellaan". Meidän bändissä on täys mahdottomuus sopia vaikkapa viikon päähän yhtään mitään. Eli bändin jätkät tietävät itsekin että reenien sopiminen on vaikeaa, mutta silti joku lätkäpeli ja muut saattaa senkin edelle mennä. Tuo on mielestäni kyllä perseestä. Voihan sitä itsekin keksiä tietysti samanlaisia "tekosyitä" : Meen mammalle syömään juuri läskisoossia koska ei tiedä milloin seuraavaksi saa sitä, tykkään ottaa partsilla aurinkoa... jne had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Numb 13.05.2011 17:46:17 | |
---|
akisetä: Meidän bändissä on täys mahdottomuus sopia vaikkapa viikon päähän yhtään mitään. Meillä vanhain ukkoin pändisä on vakipäivä kun soitetaan. Eihän sekään aina kaikille sovi, mutta jos joku ei ole paikalla, niin tehdään sitten vaikka äänityksiä ja miksauksia. |
Zarmo 17.05.2011 16:54:06 | |
---|
Vesisade on aika silleen hupaisa. |
VeryHumis 17.05.2011 21:43:44 | |
---|
Zarmo: Vesisade on aika silleen hupaisa. Omalla tavallaan joo, mutta jos ei autokyyti/julkiset ole vaihtoehto just sinä päivänä... Vähän niin ja näin lähteekö sotkemaan vaikka polkupyörällä 30 km treenikämpälle.. "Ei se musiikki sille mitään voi ketä sitä soittaa" |
Salkin 18.05.2011 11:02:32 | |
---|
Juu, tota meillä on ollut kyllä ihan OK syitä miksi ollaan oltu poissa. On ollut haavoja sormissa tai sairastumisia. Itsellä on ollut myös lasten sairastuminen syynä etten ole päässyt paikalle. Mutta yleensä ollaan saatu kyllä sovittua se kerta viikossa treenit mikä on tosi jees. Ja nyt kun oli nämä lätkäkekkerit niin 2/3 osaa bändistä ne halusi katsoa niin reenit vaan sovittiin sellaiselle päivälle jolla ei ollut suomen peliä, tai sitten oli reenit ennen peliä, sekin onnistui iihan hyvin. Basisteista kerrotaan vitsejä, kitaristeista tositarinoita.. |
Jeszse 18.05.2011 13:56:22 | |
---|
Yks mikä on inhimillinen ja jossain tapauksissa ymmärrettävä, mut vituttaa ehkä enemmän ku mikään lätkäpeli tai vesisade, on se ku joku sanoo et "en mä ny jaksa". This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
tepeh 18.05.2011 16:18:25 | |
---|
Jeszse: Yks mikä on inhimillinen ja jossain tapauksissa ymmärrettävä, mut vituttaa ehkä enemmän ku mikään lätkäpeli tai vesisade, on se ku joku sanoo et "en mä ny jaksa". jos tota esiintyy usein, niin pellolle se jätkä. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Jeszse 19.05.2011 09:02:09 | |
---|
tepeh: jos tota esiintyy usein, niin pellolle se jätkä. Ei oo nyt sellasta ollu. Joskus aikoinaan mun ekan bändin kans oli sellasia. Bändi oli viel trio, et jos yks on pois ni se tekee jo aika paljon. Ja yleensä se oli rumpali joka tällasta teki, tosin se potkittiinki pihalle siitä ku ei oikeesti osannu kompin komppia puhtaasti. This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Krister 22.05.2011 20:00:44 | |
---|
Onhan noita tullut vastaan ihan riittämiin: Uistelukausi, paikallisjoukkueen lätkämatsi(katsojana), krapula/känni, tyttöystävä ei päästänyt, ei vaan kiinnostanut. Muutamia mainitakseni. Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Funkånaut 22.05.2011 20:15:21 | |
---|
Krister: Uistelukausi Kalamiehet eroavat niin paljon miehistä, jotka eivät kalasta. Kyl mun mielestä uistelukauden kohdalla voi joustaa. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
HIFK:n mestaruuskännit ja Suomen MM-kännien krapula. Itsensä korottava... |
vili linnakoski 23.05.2011 11:58:52 | |
---|
Kukkis 77: niinnomitensennytottaaajattelinperustaasunkanssabändinmuttaveikkaanettäsunnuoteistaeisaa hevonvituntolkkua juu ne on aika pötkös kaikki saa kyl nauraa vanhalle minälleni. ehkä häpeäisin jos olisin sellainen ihminen. ;) |
AngusYoung 24.05.2011 14:55:11 | |
---|
"Ei jaksa." |
Ramses Junior 24.05.2011 15:07:54 | |
---|
Tuntia ennen treenejä puhelimessa: "Saavuttiin just ravintolaan ja odotellaan ruokia, et myöhästyn varmaan puol tuntia tai tunnin, haittaako?" "...No, jos me muut mennään jo odotteleen sit ja lämmitelemään." Noin tunti alunperin sovitun treenien alun jälkeen, kun soitettiin ja kyseltiin et millon ois mies tulossa: "Nyt söin kyl niin ähkyyn ettei mitenkään pysty tuleen, katotaan ens reeneis." Ärsytti helvetisti. Mutta meillä mennään yleensä kans sillä hyvällä hengellä, niin ei edes tollasesta viitsi vihoitella. |