Velli 06.05.2011 21:10:23 | |
---|
kivi: Ikuisesti muistan kuinka TV-Chatissa joku kysyi: "Lapseni on jo aivan sininen, mitä mun pitää tehdä - valvoja, mikä viive, nyt on kiire!!!111!!!" :-P En tiedä onko tämä nyt korrektia, mutta hymiötä on pakko laittaa :D. |
ViK 06.05.2011 21:41:37 | |
---|
kivi: Ei ei, kun vakavat kysymykset pitää nimenomaan kysyä netissä, kirjoittaa vessan seinään tai soittaa sukulaisille. Ikuisesti muistan kuinka TV-Chatissa joku kysyi: "Lapseni on jo aivan sininen, mitä mun pitää tehdä - valvoja, mikä viive, nyt on kiire!!!111!!!" :-P Ei voi muuta sanoa kun vittu mitkä vanhemmat! Tai no täällähän ei sais kiroilla. |
ViK 06.05.2011 21:42:46 (muokattu 06.05.2011 21:44:00) | |
---|
Kyllähän tuossa tilanteessa pitäis tajuta että asia on vakava. |
Bonham 06.05.2011 21:50:01 | |
---|
kivi: Ei ei, kun vakavat kysymykset pitää nimenomaan kysyä netissä, kirjoittaa vessan seinään tai soittaa sukulaisille. Ikuisesti muistan kuinka TV-Chatissa joku kysyi: "Lapseni on jo aivan sininen, mitä mun pitää tehdä - valvoja, mikä viive, nyt on kiire!!!111!!!" :-P Kai se ongelma on edelleen koko saitin nimi: "Muusikoiden" net... musiikin harrastajien net olisi kai osuvampi... kyllä niitä rölöttäjiä 100.000 mahtuu Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
rintapek 06.05.2011 21:53:02 | |
---|
Bonham: Kai se ongelma on edelleen koko saitin nimi: "Muusikoiden" net... musiikin harrastajien net olisi kai osuvampi... kyllä niitä rölöttäjiä 100.000 mahtuu Toisaalta on uskomaton määrä mitä ihmeellisimpiä eri alojen asiantuntijoita tohon sataantuhanteen mahtumaan... One kind of music only - the good kind |
Velli 06.05.2011 21:54:07 | |
---|
ViK: Kyllähän tuossa tilanteessa pitäis tajuta että asia on vakava. Tuo juttu oli Kiveltä hyvä kiteytys tuolle mun pohdinnalle. Jutun todenperäisyyttä, etiikkaa, moraalia jne. jatkokeskustelua voitaneen puida jossain muualla? |
Bonham 06.05.2011 21:56:34 | |
---|
rintapek: Toisaalta on uskomaton määrä mitä ihmeellisimpiä eri alojen asiantuntijoita tohon sataantuhanteen mahtumaan... Parhaimmillaan ehdottomasti! Vaatii vaan melko pitkän ajan aktiivista seuraamista, että oppii ne hoksaamaan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
rintapek 06.05.2011 22:02:33 | |
---|
Bonham: Parhaimmillaan ehdottomasti! Vaatii vaan melko pitkän ajan aktiivista seuraamista, että oppii ne hoksaamaan. No joku Kivi ny ei o kauheen paha bongata. Ei o Bonhamkaan btw. One kind of music only - the good kind |
Bonham 06.05.2011 22:05:19 | |
---|
rintapek: No joku Kivi ny ei o kauheen paha bongata. Ei o Bonhamkaan btw. Kiitos samoin! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
kivi 07.05.2011 19:40:14 | |
---|
rintapek: No joku Kivi ny ei o kauheen paha bongata. Ei o Bonhamkaan btw. Asian ihmisenä sinutkin tunnetaan. Että sikäli. Ehdotan että joskus otamme tosielämässä oluet ja grillaamme makkaraa vaikka Bonhamin pihassa, juttelemme mukavia. Onhan täällä monenlaisia, ja mitä heavy- ja muuhun nuorisoon tulee niin ihan joka vuosi pidempään paikalla olleet vanhenee vähän lisää joten vuoden 2000 rölöttäjistä on tullut tällä välillä aikuisia. |
T-Stag 09.05.2011 01:06:18 | |
---|
Bonham: Kai se ongelma on edelleen koko saitin nimi: "Muusikoiden" net... musiikin harrastajien net olisi kai osuvampi... kyllä niitä rölöttäjiä 100.000 mahtuu Soittimenomistajien.net! |
Vilhelmus 09.05.2011 10:52:39 | |
---|
joka vuosi pidempään paikalla olleet vanhenee vähän lisää joten vuoden 2000 rölöttäjistä on tullut tällä välillä aikuisia. Vai mitä Lennu? Jäätävä mänkkinen. |
Kailis 09.05.2011 16:56:44 | |
---|
joka vuosi pidempään paikalla olleet vanhenee vähän lisää joten vuoden 2000 rölöttäjistä on tullut tällä välillä aikuisia. Paitsi mulla tuo prosessi on käänteinen, ainakin kun tarkastelee varhaisaamujen kirjoituksiani. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Krister 13.05.2011 00:00:30 | |
---|
Itsesensuuri on toiminut aina sen verran, ettei raastupakeikkaa ole tarvinnut pelätä. Tosin mulla on aivan helkutin huonot jutut, joten siksi yritän jättää spiikkaamisen jollekin toiselle vaikka solistina olisinkin. Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
rintapek 13.05.2011 00:17:14 | |
---|
Krister: ...Tosin mulla on aivan helkutin huonot jutut, joten siksi yritän jättää spiikkaamisen jollekin toiselle vaikka solistina olisinkin. Älä yritä luistella vastuuta pakoon. Mun stressiklubi just myönsi kitaristalle vastuuvapauden stemmalaulannassa. Mut mikki ei lähteny turvan edestä mihinkään. Jos spiikkausvastuusta pääsis sillä, et osaa vaan huonoja juttuja, ni kukaan koskaan missään ei spiikkais yhtikäs mitään. Mulle ei edes annettais mikkiä!!! One kind of music only - the good kind |
rintapek: Älä yritä luistella vastuuta pakoon. Mun stressiklubi just myönsi kitaristalle vastuuvapauden stemmalaulannassa. Mut mikki ei lähteny turvan edestä mihinkään. Jos spiikkausvastuusta pääsis sillä, et osaa vaan huonoja juttuja, ni kukaan koskaan missään ei spiikkais yhtikäs mitään. Mulle ei edes annettais mikkiä!!! Itseasiassa kyseessä ei ole varsinaisesti vastuun pakoilu, vaan muun bändin osittain ääneenlausumaton toive... Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
hsv 19.07.2011 01:08:55 | |
---|
|
Lennu 19.07.2011 07:21:42 | |
---|
Vilhelmus: Vai mitä Lennu? Kieltämättä. Pari viikkoa sitten oltiin Tanssisaari -nimisessä mestassa keikalla ja setin aikana pihaan kurvasi ambulanssi. "Huumorimiehenä" sitten tokaisin jätkille, että kappas, tästä tais tulla Lanssisaari. Ni se laulaja saatana spiikkas sen yleisölle :--D my kaalilaatikko brings all the pierus in the housu |
rintapek 19.07.2011 13:54:20 | |
---|
Lennu: ...setin aikana pihaan kurvasi ambulanssi... Tost ny saa irti jo vaikka mitä. Vaik bändille sloganin: "Musiikkimme pysäyttää - ainakin tahdistimet." Tai sit vaan on niin, että teillä on tosi innokkaita faneja, jos niitä tuodaan keikkapaikalle ambulanssikyydillä. ;-) One kind of music only - the good kind |
RamoQ 19.07.2011 19:26:05 | |
---|
rintapek: Tost ny saa irti jo vaikka mitä. Vaik bändille sloganin: "Musiikkimme pysäyttää - ainakin tahdistimet." Tai sit vaan on niin, että teillä on tosi innokkaita faneja, jos niitä tuodaan keikkapaikalle ambulanssikyydillä. ;-) Tai legendaarisin: "Voi hemmetti nyt ne tuli hakemaan meitä.. Antaakohan ne meidän soittaa tän keikan kummiskin ensin loppuun.." "Nobody boogie like the boogieman" |