Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lamb?
1
t-termiitti
29.06.2006 23:44:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä taida olla yhtään ketjua Lambista koko m.netissä. Mitä mieltä olette pumpusta?
 
Itse olen kuullut satunnaisia biisejä eri levyiltä ja kovasti on miellyttänyt korvaa. Pitkään on ollut hankintalistalla ja nyt lähteekin pari vanhempaa levyä tilaukseen cdonilta, kun ovat nyt vieläpä niin halpoja.
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
Hezus
30.06.2006 09:09:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa kamaa. Suosittelen kolmea ekaa levyä (Between Darkness and Wonder ei sitten kolahdakaan enää yhtään).
 
It is impossible to achieve the aim without suffering
t-termiitti
07.07.2006 21:20:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Posti toi 1. ja 3. levyn ja kyllähän näitä kuuntelee. Hienoa ja riittävän yksinkertaista mun makuun (lue: aivokapasiteetilleni).
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
ilarj
09.08.2006 21:32:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lamb on helvetin hyvä. Diggaat siis sit varmaan myös näistä http://www.myspace.com/lroutput ja www.myspace.com/theonlylalipuna
jos nää ei siis ollu viel tuttuja.
 
t-termiitti
13.08.2006 17:37:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lamb on helvetin hyvä. Diggaat siis sit varmaan myös näistä http://www.myspace.com/lroutput ja www.myspace.com/theonlylalipuna
jos nää ei siis ollu viel tuttuja.

 
Kiitos. Mielenkiintoista pop-musiikkia. Puoliskokin saattaisi jopa sulattaa tällaista, siinä missä Lambia ja Björkkiä sekä Morcheebaa ja muita vastaavia... Sellaisia artisteja aina tarvitaan, niin ei tarvitse sitten niin paljon itsensä kuunnella lennoneita, kaarlfankkeleita, vilkkumaita, yms. Vaikka hyvää musaahan nekin tavallaan on... :)
 
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
Sunburn
14.08.2006 13:45:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en oo tutustunut kuin muutamaan kipaleeseen , ihan ok , vaatii laajempaa tutustumista ja kuuntelukertoja varmasti ennenkuin kunnolla kolahtaa ...
vaikkakin yleensä juuri tuon tyyppinen nimenomaan kolahtaa , hmm , joku siis "mättää" toistaiseksi :))
 
MrQuin
22.05.2011 12:21:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Palasivat vuosien tauolta ja nyt uusi levy "5" pihalla. Eka kuuntelun jälkeen uskallan sanoa, että yks Lambin parhaista. Edellinen studiolevy oli aika vaisu. Avausraita "Another Language" on kyllä helvetin maukas, tykkään näistä rikkonaisista rytmeistä!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «